Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
zigmasmoto rašė:Dėl reflektoriaus, mano supratimu 3 atsakymai.
1 nudažyti dažais ( tam tikslui yra dažai balionėliuose, bet negalima dažytos vietos liesti).
2 chromuoti.
3 surasti kitą reflektorių.
Spidometro troso galas, kuris jungiasi prie rato reduktoriaus, laisvai pralenda pro tiltelio skylę, skylės skersmuo 19 mm.
4 išklijuoti reflektoriu atsoindinčia lipnia juosta. Aš taip darau visiems reflektoriams. Asmeniškai man, tai kainos-kokybės santykis geriausias
arnesas rašė:Sveiki, berestauruodamas 1954 m. IŽ 49 iškilo problemų.Išrinkus priekinius amortizatorius pasirodė jog jie yra nemažai parūdiją. Kaip tais rūdžių išgrauštas duobes išlyginti, kad paskui juos eitų nucinkuoti ?
Paimi kampinį šlifuoklį geriausia su reguliuojamais sūkiais nuo 1 iki 8 greičiai berots, užmauni diską. Geriausia kai diskas panaudotas nekarta tada jo paviršius netoks šiurkštus jis tada nešlifuoja o valo ir poliruoja. Nustatai ant mažiausio greičio ir bružini nestipriai per rudis, gaunasi nuvalytas pavirsius be jokių pastangų.
arnesas rašė:Gal zinot ar toki reflektoriu eina remontuoti ar naujo reikia? Beto noreciau suzinoti kaip perverti spidometro trosa per vairo sakiu laikikli?
Kas siekia originalo tam klijuojamos juostelės nelabai tinka jos reikalauja lako. Nebent klijuot nedengiant, bet nelaikys ilgai. Kitas reikalas jai pagal jas bus piešiamos juostelės (daromi šablonai) ant blizgių dažų.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Naudotos ir naujos Ural/Dnepr/K750/Jawa/Iž detalės
Dalių smėliavimas;
Aliuminio stikliavimas, poliravimas;
Paruošimas chromavimui.
RPM rašė:Kas siekia originalo tam klijuojamos juostelės nelabai tinka jos reikalauja lako. Nebent klijuot nedengiant, bet nelaikys ilgai. Kitas reikalas jai pagal jas bus piešiamos juostelės (daromi šablonai) ant blizgių dažų.
O ar esate bandę šias juosteles? Įdomu pasidarė, kodėl teigiate, jog nelakavus nelaikys juostelės.