Tai nejau kėbulo gabalo su numeriu virinimas yra vienintelė normali išeitis? Faktiškai tai yra prieš įstatymą. Kas gresia už neteisėtą kėbulo numerio keitimą nežinau.
Ponui _Valdui_:
ačiū už rūpestį dėl kėbulų netinkamumo. Tai yra visiškai kitos temos klausimas, viskas yra žinoma ir aišku. Neaišku su oficialumais.
Aš be abejo galiu nusprukti iš darbo į Chemijos gatvę pas ekspertus, bet man įdomi susidūrusių informacija. Nejau tokių nebuvo? Ar visi ramiai tyli ir daro niekam nieko nesakę?
Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Audi 80 1982 kėbulo keitimas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: Audi 80 1982 kėbulo keitimas
Paskutinį kartą redagavo assembled 11 Lie 2012, 23:41, redaguota 1 kartą(us).
Re: Audi 80 1982 kėbulo keitimas
O į Regitrą bandei skambint?
Ką jie šneka tokiu klausimu?
Ką jie šneka tokiu klausimu?
Re: Audi 80 1982 kėbulo keitimas
Regitra sako kreiptis su dokumentais į ekspertus. Patys nieko apie tai nežino. Šitie dirba tik vidury dienos (11..16 val.), tad dar neištaikiau momento pas juos nuskuosti.
Re: Audi 80 1982 kėbulo keitimas
Su ekspertais yra sadizmas. Jau vien registruojant savadarbę priekabą užprievartauja ganėtinai, tai čia ko gero visai užvaikys.
Beje, tik dabar nepatingėjau paskaityt tamstos sudėtus įsakymo punktus. Geriausias (ir ko gero neįgyvendinamiausias) šitas:
50. Kėbulą keisti gali tik specializuota įmonė ar įmonė, turinti gamintojo įgaliojimus.
Tai čia kaip ir būtų "Audi centras" ar dar kaži koks oficialus Audi pardavėjas Lietuvoje. Netgi tarkime susivirini kėbulus ir eini pas juos pažymos, bet jos negausi dykai ir manau, kad kainą užgiedos visai nevaikišką..
mano nuomone geriau būtų lopyti Q kėbulą nei pervirinti Q dugną į FWD. Lopant gausi mažiau siūlių ir tą patį VIN, atpuola žvėriškai daug iškreiptų santykių su valdžios institucijom ir visokiais kitokiais žulikais, lupančiais litus už pažymas ir pan. O ir šiaip, šiame forume pats matei, iš kokių trūnėsių (net nebijau pavartoti šio žodžio) prikelia automobilius antram gyvenimui, taip kad išvirinti ir prikelti naujam gyvenimui tikrai galima senajį Q kėbulą.
Tai mano asmeninė nuomonė ir sutikti su ja nebūtina. Beje, net ir su metru perėjus būsimas virinimo siūles, galima maždaug paskaičiuoti virinimo sąmatą. Manau kad lopymo sąmata būtų draugiškesnė piniginei nei dugno keitimo ir viso kito barachlo.
Beje, tik dabar nepatingėjau paskaityt tamstos sudėtus įsakymo punktus. Geriausias (ir ko gero neįgyvendinamiausias) šitas:
50. Kėbulą keisti gali tik specializuota įmonė ar įmonė, turinti gamintojo įgaliojimus.
Tai čia kaip ir būtų "Audi centras" ar dar kaži koks oficialus Audi pardavėjas Lietuvoje. Netgi tarkime susivirini kėbulus ir eini pas juos pažymos, bet jos negausi dykai ir manau, kad kainą užgiedos visai nevaikišką..
mano nuomone geriau būtų lopyti Q kėbulą nei pervirinti Q dugną į FWD. Lopant gausi mažiau siūlių ir tą patį VIN, atpuola žvėriškai daug iškreiptų santykių su valdžios institucijom ir visokiais kitokiais žulikais, lupančiais litus už pažymas ir pan. O ir šiaip, šiame forume pats matei, iš kokių trūnėsių (net nebijau pavartoti šio žodžio) prikelia automobilius antram gyvenimui, taip kad išvirinti ir prikelti naujam gyvenimui tikrai galima senajį Q kėbulą.
Tai mano asmeninė nuomonė ir sutikti su ja nebūtina. Beje, net ir su metru perėjus būsimas virinimo siūles, galima maždaug paskaičiuoti virinimo sąmatą. Manau kad lopymo sąmata būtų draugiškesnė piniginei nei dugno keitimo ir viso kito barachlo.
Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13
Iž Planeta 5
RIGA 13
Re: Audi 80 1982 kėbulo keitimas
pries gerus metus teko susidurti su panasiais darbais
teko pakeisti audi 80 Q didziaja supuvusio dugno dali. buvo nupirkta paprasta ubagike (geros bukles dugnu), ispjautos jos dugno dalys ir perkeltos i audi 80 Q.
galiu pasakyti jog viskas padaroma, ir netgi nelabai sudetinga. na gal perkelti quattro sistema butu sudetinga, bet gal nera sudetingiau nei kiti pavyzdziui varikliu keitimo darbai ar savadarbiu traktoriuku gaminimas (cia tik pavyzdziai) :)
juk tokiems darbams reikia: garaziuko, siokiu tokiu irankiu, siektiek patirties, ir daug daug kantrybes.
cia mano nuomone
P.S. atsiprasau jog prikeliau puses metu senumo tema
teko pakeisti audi 80 Q didziaja supuvusio dugno dali. buvo nupirkta paprasta ubagike (geros bukles dugnu), ispjautos jos dugno dalys ir perkeltos i audi 80 Q.
galiu pasakyti jog viskas padaroma, ir netgi nelabai sudetinga. na gal perkelti quattro sistema butu sudetinga, bet gal nera sudetingiau nei kiti pavyzdziui varikliu keitimo darbai ar savadarbiu traktoriuku gaminimas (cia tik pavyzdziai) :)
juk tokiems darbams reikia: garaziuko, siokiu tokiu irankiu, siektiek patirties, ir daug daug kantrybes.
cia mano nuomone
P.S. atsiprasau jog prikeliau puses metu senumo tema
-
- Naujokas
- Pranešimai: 16
- Užsiregistravo: 26 Spa 2012, 22:43
Re: Audi 80 1982 kėbulo keitimas
nieko labai sudetingo ten nera,pazystamas 2 audi dugnus Q yvirino,tik sustygavus reik ystrizaines prasimatuot pries pilnai virinant,ir suvedimai pasidare. del kebulo nr,senavisa skarda nugrezus taskini virinima mest lauk,det graziai isimta kita,ties grezimo skylem suvirint,padaryt hermetikus,dazyt,o perrasant niekas ten labai neziurineja senu masinu tu nr...
Re: Audi 80 1982 kėbulo keitimas
mano ziniomis siam "aparatui" atlikta tokia operacija
http://www.autogidas.lt/audi-coupe-turb ... 50703.html
http://www.autogidas.lt/audi-coupe-turb ... 50703.html
-
- Forumietis
- Pranešimai: 128
- Užsiregistravo: 14 Vas 2008, 13:09
- Miestas: Vilnius
Re: Audi 80 1982 kėbulo keitimas
Kaip suprantu, jei keiti kėbulą, tai mašina gauna naujojo kėbulo numerį. Ir taškas.
Kažkada pirkau naują ZAZ priekinę skardą su iškaltais (gamykloje) numeriais. Su ja gavau pažymą apie naują kėbulo nr. Kai kėbulo nr. iškaltas ant keleto detalių, gal gali būti ir kitaip, bet ZAZ tai buvo vienintelė kėbulo nr. vieta.
Optimistas pasakytų, kad tu tiesiog keiti nenumerines kėbulo dalis.
Pesimistas - kad įvirini kitos mašinos numerį ir klastoji duomenis.
Apie Audi perdarymą iš paprastos į Q neseniai skaičiau kažkuriame rusų Audi forume, buvo išsamus aprašymas su nuotraukomis.
A.
[quote="assembled"]Sveiki, tarkime turiu 1982 m. audi 80 quattro su supuvusiu kėbulu ir visais originaliais agregatais, važiuokle. Noriu viską perkelti į kitą audi 80 kebulą (ne quattro kėbulą) ir išsaugoti quattro kėbulo numerį. Kitaip tariant, iš supuvusio quattro ir ne quattro turi likti sveiaks quattro su atitinkamu VIN. Abu automobiliai priklauso tam pačiam asmeniui nuosavybės teise.
Kažkada pirkau naują ZAZ priekinę skardą su iškaltais (gamykloje) numeriais. Su ja gavau pažymą apie naują kėbulo nr. Kai kėbulo nr. iškaltas ant keleto detalių, gal gali būti ir kitaip, bet ZAZ tai buvo vienintelė kėbulo nr. vieta.
Optimistas pasakytų, kad tu tiesiog keiti nenumerines kėbulo dalis.
Pesimistas - kad įvirini kitos mašinos numerį ir klastoji duomenis.
Apie Audi perdarymą iš paprastos į Q neseniai skaičiau kažkuriame rusų Audi forume, buvo išsamus aprašymas su nuotraukomis.
A.
[quote="assembled"]Sveiki, tarkime turiu 1982 m. audi 80 quattro su supuvusiu kėbulu ir visais originaliais agregatais, važiuokle. Noriu viską perkelti į kitą audi 80 kebulą (ne quattro kėbulą) ir išsaugoti quattro kėbulo numerį. Kitaip tariant, iš supuvusio quattro ir ne quattro turi likti sveiaks quattro su atitinkamu VIN. Abu automobiliai priklauso tam pačiam asmeniui nuosavybės teise.
-
- Naujokas
- Pranešimai: 16
- Užsiregistravo: 26 Spa 2012, 22:43
Re: Audi 80 1982 kėbulo keitimas
gal ir atlikta,kas ten zino ,nematau tame nieko bloga,bet svarbu kad tvarkingai butu viskas padaryta,o ne ant'' snargliu''