Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
Katleta
- Forumietis

- Pranešimai: 160
- Užsiregistravo: 02 Gru 2004, 10:46
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Tavo pulverizatorius su 1mm skylute skirtas smulkių detalių dažymui, o ne gruntavimui
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Dėkui visiems išsakiusiems nuomonę dėl duslintuvų. Supratau, kad mano duslintuvai pritaikyti nuo greičiausiai Minsk'o. O man reikia Dnepr tinkančių "storų cigarų" arba plonesnių ilgesnių "cigarų".
.
Pasikartosiu, jei turėtumėt pasiūlyt juos - į PM. Skubos nėra.
Pasikartosiu, jei turėtumėt pasiūlyt juos - į PM. Skubos nėra.
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Kadangi tema užvesta mano, leisiu sau vieną post'ą nuomonei išsakyti.
Su tikrai visa pagarba labiau patyrusiems kolegoms:
A) Nelabai suprantu tokių įrašų kaip - "tu darai blogai", arba "aš žinau - tu suklydai rašydamas". Nu ir? Ar čia jau kai pasieki "master lygį", tai belieka tik kritikuoti mažiau žinančius, sugebančius?
Kažkaip man atrodo stilius turėtų būti kažkas tokio - "aš gruntą purškiu su 2mm polivizatoriumi, kurį pirkau už Xlt X parduotuvėje. Rezultatą gaunu tikrai gerą. O dažymui renkuosi tą ir tą. Bet 90% rezultato priklauso nuo "rankos atmušimo". Bandyk ir gausis.
B) Arba rašo - "pažiūrėkit kaip nublizginau karbiuratorius"?
Suprantu kai sako, karbus valiau taip ir taip, nes kažkur radau tokį metodą, nesigavo dėl to pabandžiau kitaip. Pažiūrėkit koks rezultatas. Gal kažkas žinot dar geresnį būdą?
Tokių bendraminčių bendruomenė tikrai nedidelė ir kažkaip ribotai mąstyt "aš tik per kruviną prakaitą sužinojau kaip daryti geriausiai dėl to visi kiti pasiskaitykit literatūrą" man atrodo nepriimtini. Forume daug projektų, temų. Bet atvirų, detalių ir turinčių išliekamą pamokomąją vertę - vienetai.
Tęsiam darbus, o visiems palinkėsiu tik daugiau konstruktyvumo, geranoriškumo ir vienas kito palaikymo. Vis tik nedaug yra tų, kurie vaikosi seną techniką, prikėlinėja ją naujam gyvenimui ir dėl to kaifuoja!
Su tikrai visa pagarba labiau patyrusiems kolegoms:
A) Nelabai suprantu tokių įrašų kaip - "tu darai blogai", arba "aš žinau - tu suklydai rašydamas". Nu ir? Ar čia jau kai pasieki "master lygį", tai belieka tik kritikuoti mažiau žinančius, sugebančius?
B) Arba rašo - "pažiūrėkit kaip nublizginau karbiuratorius"?
Tokių bendraminčių bendruomenė tikrai nedidelė ir kažkaip ribotai mąstyt "aš tik per kruviną prakaitą sužinojau kaip daryti geriausiai dėl to visi kiti pasiskaitykit literatūrą" man atrodo nepriimtini. Forume daug projektų, temų. Bet atvirų, detalių ir turinčių išliekamą pamokomąją vertę - vienetai.
Tęsiam darbus, o visiems palinkėsiu tik daugiau konstruktyvumo, geranoriškumo ir vienas kito palaikymo. Vis tik nedaug yra tų, kurie vaikosi seną techniką, prikėlinėja ją naujam gyvenimui ir dėl to kaifuoja!
-
valdasu
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 36
- Užsiregistravo: 06 Vas 2012, 20:06
- Miestas: Šiauliai
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Pritariu, geras pastebėjimas 
-
blackrawen
- Forumietis

- Pranešimai: 512
- Užsiregistravo: 26 Vas 2010, 15:56
- Miestas: Kuršenai-Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
manciusm rašė:Kadangi tema užvesta mano, leisiu sau vieną post'ą nuomonei išsakyti.
Su tikrai visa pagarba labiau patyrusiems kolegoms:
A) Nelabai suprantu tokių įrašų kaip - "tu darai blogai", arba "aš žinau - tu suklydai rašydamas". Nu ir? Ar čia jau kai pasieki "master lygį", tai belieka tik kritikuoti mažiau žinančius, sugebančius?Kažkaip man atrodo stilius turėtų būti kažkas tokio - "aš gruntą purškiu su 2mm polivizatoriumi, kurį pirkau už Xlt X parduotuvėje. Rezultatą gaunu tikrai gerą. O dažymui renkuosi tą ir tą. Bet 90% rezultato priklauso nuo "rankos atmušimo". Bandyk ir gausis.
B) Arba rašo - "pažiūrėkit kaip nublizginau karbiuratorius"?Suprantu kai sako, karbus valiau taip ir taip, nes kažkur radau tokį metodą, nesigavo dėl to pabandžiau kitaip. Pažiūrėkit koks rezultatas. Gal kažkas žinot dar geresnį būdą?
Tokių bendraminčių bendruomenė tikrai nedidelė ir kažkaip ribotai mąstyt "aš tik per kruviną prakaitą sužinojau kaip daryti geriausiai dėl to visi kiti pasiskaitykit literatūrą" man atrodo nepriimtini. Forume daug projektų, temų. Bet atvirų, detalių ir turinčių išliekamą pamokomąją vertę - vienetai.
Tęsiam darbus, o visiems palinkėsiu tik daugiau konstruktyvumo, geranoriškumo ir vienas kito palaikymo. Vis tik nedaug yra tų, kurie vaikosi seną techniką, prikėlinėja ją naujam gyvenimui ir dėl to kaifuoja!
867535822
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Jau turiu nucinkuotus stipinus ir galvutes.
Kai pirmą kartą nuvažiavau pasiimti, pastebėjau broko. Kai kurie stipinai buvo su pajuodavusiomis galvutėmis. Tad liepė palikti, kad perdarytų. Perdarius gavos normaliai.
Stipriau pažeistos korozijos vietos matosi, tačiau visumoje vaizdas neblogas.
Kainavo - 45Lt + PVM. Patarimas - ar vešit saują špykių, ar pusę dėžės gelžgalių kaina bus ta pati. Priminsiu, kad darė kontora - galvanta.
Kai pirmą kartą nuvažiavau pasiimti, pastebėjau broko. Kai kurie stipinai buvo su pajuodavusiomis galvutėmis. Tad liepė palikti, kad perdarytų. Perdarius gavos normaliai.
Stipriau pažeistos korozijos vietos matosi, tačiau visumoje vaizdas neblogas.
Kainavo - 45Lt + PVM. Patarimas - ar vešit saują špykių, ar pusę dėžės gelžgalių kaina bus ta pati. Priminsiu, kad darė kontora - galvanta.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Ruošiant kitas dalis cinkavimui buvau palikęs jas po plovimo druskos rūgštimi. Kitą dieną jas radau pasidengusias ruda danga, panašia į rūdis.
. Nedarykit taip. Kitą kartą, daryčiau per vieną dieną taip:
1 - pirmas grubus valymas nuo purvo, tepalų, didelių rūdžių
2 - nuriebalinimas vaitspiritu, benzinu, žibalu ar pan.
3 - plovimas druskos rūgštimi (labai efektyviai nuima oksidaciją, seną cinką, paviršinį parūdijimą ir pan.)
4 - perplauti vandeniu, apsausinti
5 - detalus šveitimas vieliniais šepečiais ir pan. tų vietų, kurios nenusivalė iki metalo
6 - kartoju 2,3,4
7 - padengiu rūdžių surišėju
Nuvežus į galvantą moteriškė parodė, kad būna geltonas cinkas (6-valentis) ir geltonai-žalsvas (3-valentis). Sako dabar turim tik 3-valentį. Sakau noriu geltono, palauksiu, niekur neskubu. Už poros dienų skambina - padaryta. Nuvažiuoju - pavarė žaliu. Sako - visiem tinka, nėra čia skirtumo.
. Neturėjau laiko ir noro ginčytis - pasiėmiau. Namie radau vėl broko!
. Tad ko gero vešiu atgal, kad perdarytų viską.
Sumokėjau vėl 45Lt+PVM. Bet jau vaizdas aiškus. Galvanta nėra draugiška kontora smulkiems užsakovams. Daro pastoviai broką. Ir jei ne tai, kad ji man pakeliui į darbą - nenorėčiau turėti ten reikalų. Vertinu 3 balais iš 10. Nerekomenduočiau.
1 - pirmas grubus valymas nuo purvo, tepalų, didelių rūdžių
2 - nuriebalinimas vaitspiritu, benzinu, žibalu ar pan.
3 - plovimas druskos rūgštimi (labai efektyviai nuima oksidaciją, seną cinką, paviršinį parūdijimą ir pan.)
4 - perplauti vandeniu, apsausinti
5 - detalus šveitimas vieliniais šepečiais ir pan. tų vietų, kurios nenusivalė iki metalo
6 - kartoju 2,3,4
7 - padengiu rūdžių surišėju
Nuvežus į galvantą moteriškė parodė, kad būna geltonas cinkas (6-valentis) ir geltonai-žalsvas (3-valentis). Sako dabar turim tik 3-valentį. Sakau noriu geltono, palauksiu, niekur neskubu. Už poros dienų skambina - padaryta. Nuvažiuoju - pavarė žaliu. Sako - visiem tinka, nėra čia skirtumo.
Sumokėjau vėl 45Lt+PVM. Bet jau vaizdas aiškus. Galvanta nėra draugiška kontora smulkiems užsakovams. Daro pastoviai broką. Ir jei ne tai, kad ji man pakeliui į darbą - nenorėčiau turėti ten reikalų. Vertinu 3 balais iš 10. Nerekomenduočiau.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Seno chromo reikalai.
Man paaiškino, kad nuėmus seną chromą negalima iškart variuoti. Reikia šveisti ir poliruoti. Sako nuimsim - susišveisi - uždėsim iš kart tą chromą. Nu sakau ok, ne lėktuvą darau - gal gausis normaliai.
Nesu susidūręs visai su šiomis procedūromis (įsivaizdavau, kad nuimti seną chromą reikia elektrolize ar pan.), tačiau galvoju, kad chromą jie tiesiog nuėsdino rūgštimi (gal net ta pačia druskos). Net tose vietose, kur atrodė, jog chromas ok - metale atsirado taškai-duobutės.
Už šitą procedūrą palikau - 100Lt!!
. Sako, kai nuėmimą padarom 20Lt, tai chromas išvažiuoja į eloniką.
. Įdomu kodėl??
Atseit padengimui padarys nuolaidą. Matysim.
Man paaiškino, kad nuėmus seną chromą negalima iškart variuoti. Reikia šveisti ir poliruoti. Sako nuimsim - susišveisi - uždėsim iš kart tą chromą. Nu sakau ok, ne lėktuvą darau - gal gausis normaliai.
Nesu susidūręs visai su šiomis procedūromis (įsivaizdavau, kad nuimti seną chromą reikia elektrolize ar pan.), tačiau galvoju, kad chromą jie tiesiog nuėsdino rūgštimi (gal net ta pačia druskos). Net tose vietose, kur atrodė, jog chromas ok - metale atsirado taškai-duobutės.
Už šitą procedūrą palikau - 100Lt!!
Atseit padengimui padarys nuolaidą. Matysim.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
martian
- Forumietis

- Pranešimai: 175
- Užsiregistravo: 17 Sau 2005, 23:30
- Miestas: Nemenčinė-Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Del Galvantos - pritariu. Vasara naudojaus jos paslaugomis, nes Elonikos cechas ta menesi atostogavo, o cinkuotu daliu negalejau tiek laukti. Uz stipinu + galvuciu komplektus DVIEMS ratams (Ural) nulupo 45lt + PVM. (Kaip supratau, Jums tiek kainavo 4 komplektai). Teko laukti savaite.
Урал ИМЗ 8.103-10 1988 m.
Днепр ??? ????
VW Scirocco "White Cat" 1985 m.
Ford Fiesta Mk1 1982 m.
Днепр ??? ????
VW Scirocco "White Cat" 1985 m.
Ford Fiesta Mk1 1982 m.
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Sušveisti chromavimui yra ilgas ir nuobodus darbas. Panaudojau visokius prietaisus, įrankius kokius turėjau. Konstravau kažkokius darbą palengvinančius "prietaisiukus". Naudojau švitrinį popierių, kempinėles nuo P60 iki P1200, poliravimo pastą ir pan. Žodžiu tokiam darbui tinka viskas kas šveičia. Reikia tik kantrybės ir atsidėjimo.
Padariau ne idealiai. Bet neblogai. Iki visiško "ledo", reikėtų variuoti ir vėl šveisti. Tikriausiai varis minkštesnis ir lengviau šveistųsi. Bet variavimo sakė reiktų laukti 1-2mėn. Ko gero tiesiog darysiu padengimą. Lauksiu rezultatų.
Padariau ne idealiai. Bet neblogai. Iki visiško "ledo", reikėtų variuoti ir vėl šveisti. Tikriausiai varis minkštesnis ir lengviau šveistųsi. Bet variavimo sakė reiktų laukti 1-2mėn. Ko gero tiesiog darysiu padengimą. Lauksiu rezultatų.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.