Ačiū už palaikymą.Raimis rašė:Ir aš stebiu, šauniai dirbi. Toks kruopštumas šiuolaikiniam jaunimui nebūdingas.virginijus007 rašė:Tikrai labai smagu, kad kažkas tai stebi mano konstravimą ir palaiko. Dėkui.ANDRIUS123 rašė:Šaunuolis, aš stebiuosi ir kaifuoju stebėdamas tavo darbą. Duok, Dieve, tau gerą draugę,vėliau žmoną rast
.
O čia šiaip klausimas jums. Prie ko čia žmona, nes nepagavau kampo kažkaip?
O dėl žmonos- ateis laikas ir suprasi.Reikia, kad protingų ir darbščių žmonių Lietuvoje būtų ir ateityje.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
	Dėkojame už supratingumą.
„Lituanica“ modelio gamyba.
Moderatoriai: tadas1991, Moderatoriai
- 
				virginijus007
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 1240
 - Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
 - Miestas: Mažeikiai
 
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- 
				virginijus007
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 1240
 - Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
 - Miestas: Mažeikiai
 
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Ir štai, kaip atrodo variklis su jau aptekintu smagračiu ir sutvarkytu propelerio tvirtinimu. 
			
			
						Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
							Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- 
				virginijus007
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 1240
 - Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
 - Miestas: Mažeikiai
 
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Beje, jeigu dar neminėjau, tai ant Lituanicos variklis bus pritvirtintas žemyn galva.
			
			
									
						
							Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- 
				virginijus007
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 1240
 - Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
 - Miestas: Mažeikiai
 
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Sveiki, šiandien į būrelį atėjau labai vėlai, tai nedaug tespėjau padaryti.
Pabaigiau posūkio vairo traukes. Teko špangaute padaryt 3 mm skylutes, kad trosai eitų tiesiai, be jokių kliūčių ir gerai įsitemptų.
			
			
						Pabaigiau posūkio vairo traukes. Teko špangaute padaryt 3 mm skylutes, kad trosai eitų tiesiai, be jokių kliūčių ir gerai įsitemptų.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
							Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- 
				virginijus007
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 1240
 - Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
 - Miestas: Mažeikiai
 
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Vėliau išgręžiau skylutes variklio blokę, holo detektoriaus tvirtinimui pritvirtinti 
Ir padariau nuotraukų, kaip maždaug atrodys Lituanica su varikliu.
			
			
						Ir padariau nuotraukų, kaip maždaug atrodys Lituanica su varikliu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
							Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- 
				virginijus007
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 1240
 - Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
 - Miestas: Mažeikiai
 
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Sveiki, vakar (antradienį) visą laiką būrelyje žaidžiau su variklio degimu. Pritvirtinau holo daviklį prie variklio, reguliavau degimą stumdydamas (priklijuodamas ir kaskart nuplėšdamas) magnetuką. Palyginau kaip yra su vadovo lėktuvo varikliu (pas jį geras pirktinis spec. lėktuvų modelių variklis, labai labai panašaus dydžio kaip mano), ir nusistačiau kokioje vietoje turiu pritvirtinti magetuką, ant savojo smagračio. (padariau, kad skeltų kibirkštį 4mm iki aukščiausio taško, vadovo rekomendavimu. Jeigu kas, dar galės reguliuoti degimą, stumdant patį holo detektorių)  Kai jau išsiaiškinau, aptariau su vadovu, dėl magnetuko įtvirtinimo. Tai nusprendėm, kad reikia toje vietoje privirinti aliuminio gabalėlį, tokį tarsi „spuogą“ 
, ir tada jame padaryti tinkamą skylutę magnetukui. Taigi, galvojau šiandien po pamokų iškart ant dviračio ir pas aliuminio virintojus, galvojau staigiai man jie privirins, duosiu pinigus ir jau galėsiu toliau žaisti su varikliu būrelyje.. Na, bet nebuvo kaip tikėjausi, paaiškinau kaip reikia viską padaryti, na o jis sako: „gerai, rytojui padarysiu“... Na.. Bet... Eii, ryt tai ryt 
. 
Tad šiandien, atvaręs į būrelį, pradėjau persibraižyti važiuoklės tikro dydžio brėžinius. Per šiandien, nubraižiau vaizdą iš priekio. Dar reiks iš šono ir iš viršaus. Važiuoklę iš pradžių padarysiu iš putos (vadinamos jūros putos, apšiltinimo medž. ir pan..) vėliau ją apdengsiu su stiklo audiniu ir epoks. derva. Bus tvirta, amortizuojanti ir t.t. Tai tiek per dvi dienas. Jeigu viskas gerai klostysis, tai rytoj turėčiau variklį užburbinti
			
			
						Tad šiandien, atvaręs į būrelį, pradėjau persibraižyti važiuoklės tikro dydžio brėžinius. Per šiandien, nubraižiau vaizdą iš priekio. Dar reiks iš šono ir iš viršaus. Važiuoklę iš pradžių padarysiu iš putos (vadinamos jūros putos, apšiltinimo medž. ir pan..) vėliau ją apdengsiu su stiklo audiniu ir epoks. derva. Bus tvirta, amortizuojanti ir t.t. Tai tiek per dvi dienas. Jeigu viskas gerai klostysis, tai rytoj turėčiau variklį užburbinti
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
							Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- 
				virginijus007
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 1240
 - Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
 - Miestas: Mažeikiai
 
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Kaip, manote, gerai persibraižiau važiuoklę?
			
			
						Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
							Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- 
				virginijus007
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 1240
 - Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
 - Miestas: Mažeikiai
 
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Jo, kur jau ten.. Tik pasigiriu, ir visi planai šuniui ant uodegos.. Gi ne taip privirino, kaip man reikėjo!virginijus007 rašė:...Jeigu viskas gerai klostysis, tai rytoj turėčiau variklį užburbinti...
Ryt varysiu, bandysiu prašyt, kad ištaisytų...
Atrodė, viską paaiškinau, atrodė kad suprato... Hmm, na neaišku..
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
							Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- 
				virginijus007
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 1240
 - Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
 - Miestas: Mažeikiai
 
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Na, bet atvaręs į būrelį, be darbo nesėdėjau.
Persibraižiau važiuoklę iš šono, ir pradėjau daryti, kaip čia pavadinus, sakykim šabloną (?) važiuoklės ir putos.
Vadovas labai rekomenduoja (iš patirties žinoma) , kad praplatinčiau važiuoklę, nes modelis valdosi visai kitaip, negu tikras lėktuvas. Kad ateityje išvengti blogų, sunkių nusileidimų, važiuoklę platinsiu. Platinsiu tiek, kad niekas nepastebėtų, kad su ja kažkas daryta
			
			
						Persibraižiau važiuoklę iš šono, ir pradėjau daryti, kaip čia pavadinus, sakykim šabloną (?) važiuoklės ir putos.
Vadovas labai rekomenduoja (iš patirties žinoma) , kad praplatinčiau važiuoklę, nes modelis valdosi visai kitaip, negu tikras lėktuvas. Kad ateityje išvengti blogų, sunkių nusileidimų, važiuoklę platinsiu. Platinsiu tiek, kad niekas nepastebėtų, kad su ja kažkas daryta
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
							Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- 
				virginijus007
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 1240
 - Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
 - Miestas: Mažeikiai
 
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Sveiki, dabar perskaičiau ankstesnę žinutę, tai manau galėjot nesuprasti kaip su ta važiuokle bus. 
Taigi važiuoklėje bus pats svarbiausias, pavadinkim, važiuoklės rėmas, iš keleto sluoksnių stiklo audinio, pati tvirčiausia dalis visame modelyje. Vėliau kai jau jis bus padarytas, įdėtas ir primontuotas Lituanicoje, padarysiu važiuoklės profilį iš balzos. Daryti „cielą“ važiuoklė su profiliu iš stiklo audinio būtų blogai svorio atžvilgiu. Tvirtumas žinoma gal ir būtų didesnis, bet juk stiklo audinys su derva sveria kelis kart daugiau negu paprastas medis. Taigi, kai jau padarysiu pagrindinį rėmą, tada jį įtvirtinsiu liemenyje, prisuksiu ratus, tada padarysiu važiuoklės profilį iš balzos, ir galiausiai, padarysiu aptakus, taip pat iš stiklo audinio, tik jiems manau užteks ir vieno sluoksnio audinio .
			
			
						Taigi važiuoklėje bus pats svarbiausias, pavadinkim, važiuoklės rėmas, iš keleto sluoksnių stiklo audinio, pati tvirčiausia dalis visame modelyje. Vėliau kai jau jis bus padarytas, įdėtas ir primontuotas Lituanicoje, padarysiu važiuoklės profilį iš balzos. Daryti „cielą“ važiuoklė su profiliu iš stiklo audinio būtų blogai svorio atžvilgiu. Tvirtumas žinoma gal ir būtų didesnis, bet juk stiklo audinys su derva sveria kelis kart daugiau negu paprastas medis. Taigi, kai jau padarysiu pagrindinį rėmą, tada jį įtvirtinsiu liemenyje, prisuksiu ratus, tada padarysiu važiuoklės profilį iš balzos, ir galiausiai, padarysiu aptakus, taip pat iš stiklo audinio, tik jiems manau užteks ir vieno sluoksnio audinio .
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
							Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168