Sveiki, kiek mokėjote už salnikus ir kokio gamintojo yra ?manciusm rašė:Atsakant į kelis ankstesnius klausimus ir tęsiant temą..
Alkūninio galų nuokrypis, jei neklystu buvo iki 0,2mm.
Dėl Dnepr'u nepatikimumo daug sklando atsiliepimų. Ir šiame forume daug prirašyta koks tai Š gabalas.. Net pirmas mano postas buvo su ta nuomone parašytas. Tik nesuprantu kaip maniškis nuvažiavo 14.000km. Jei kaip kažkas rašė "iki šokių-atgal ir subyrėdavo variklis" tai teoriškai turėjo būti remontuotas kokius 300 kartų.
. Bet kuriuo atveju kalbose kažkiek tiesos turi būti. Blogiausiu atveju, jei nesusitarsiu su saviškiu, truks kantrybė, tai temą keisim į perdarytas Dnepr'as.
)) . O kol kas bent dėkui keliems forumiečiams, kurie palieka vilties, jog ir Dnepr'as gali važiuoti.
Ačiū išsakiusiems nuomonę ir padėjusiems apsispręsti dėl guolių. Pasirinkau dominuojančius - NACHI (JAP). Aišku kelios pozicijos yra ir kitų gamintojų, nes paprasčiausiai jų negamina. Teks nulupinėti uždengimus. Nežinau tik ar reikia išplauti gamyklinį solidolą prieš montuojant. Ar neužkiš kokių tepimo kanalų susimaišęs su tepalu variklyje?
Pirkau Alba Servis. Palikau 304Lt. Jei kažkas ieškosit originalių GPZ - Panevėžy, Alksnis turėjo beveik visas pozicijas iš senų atsargų.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
Koba
- Forumietis

- Pranešimai: 86
- Užsiregistravo: 22 Vas 2013, 21:59
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Kitiems galvanizacijos darbams nusprendžiau išbandyti eloniką. Nusivežiau paruoštas dalis geltonam cinkui ir chromui. Pasirodo jie nedaro geltono cinko. Tik baltą. Atseit pagal ES standartus kažkokius 6-valentis geltonas cinkas uždraustas ir jie jo nedaro.
. Taip, kad teko atsiprašyt galvantos ir vėl vežti jiems.
. Reikia vienu žodžiu tik džiaugtis, kad dar kažkas daro senovišką cinkavimą.
Tačiau elonikai palikau pachromuot stumikų vamzdelius ir kardaną. Pasiruošiau pats analogiškai kaip ir ankstesnes detales. Sumokėjau 18Lt. Manau labai gera kaina.
Foto vaizdas prieš ir po
Tačiau elonikai palikau pachromuot stumikų vamzdelius ir kardaną. Pasiruošiau pats analogiškai kaip ir ankstesnes detales. Sumokėjau 18Lt. Manau labai gera kaina.
Foto vaizdas prieš ir po
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Galvantoje cinkavimas užtruko kelias savaites. Vėl tos pačios "mandros" moteriškės. Tačiau kaip ir sakiau pasirinkimo neturėjau. Paklojau 110Lt.
. Atseit smulkios detalės 45+pvm ir stambios 45+pvm. Na biški apiplėšė. Bet ką darysi.
P.S. Elonikoje pasirodo dar net nėra būgno cinkavimui, todėl visas šaibytes, varžtelius reikia surišti viela. Pelenės darbas.
.
P.S. Elonikoje pasirodo dar net nėra būgno cinkavimui, todėl visas šaibytes, varžtelius reikia surišti viela. Pelenės darbas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Zergman
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 508
- Užsiregistravo: 19 Bal 2011, 20:01
- Miestas: Tytuvėnai, Kelmės raj.
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Na puikiai
Bet ar oro vamzdeliai ir jų gumų sąvaržos neturėjo būti chromuotos?
Bet ar oro vamzdeliai ir jų gumų sąvaržos neturėjo būti chromuotos?
8662O6653
-
AGspecial
- moderatorius

- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Senesnių modelių buvo chromuoti vamzdeliai, dar pas MT-9 buvo chromas. MT-10 jau buvo ir cinkuoti. O gumų sąvaržų chromuotų tikriausiai net nebuvo.Zergman rašė:Na puikiai![]()
Bet ar oro vamzdeliai ir jų gumų sąvaržos neturėjo būti chromuotos?
-
Zergman
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 508
- Užsiregistravo: 19 Bal 2011, 20:01
- Miestas: Tytuvėnai, Kelmės raj.
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f ... 00#p400307
Matyt, kad buvo, bet tikriausiai irgi senesniems tik
temos autorių būsiu "suklaidinęs", nes jau išsiaiškinau, kad ir tokių ir tokių buvo, o MT-10 nebepriklausė chromuoti 
Matyt, kad buvo, bet tikriausiai irgi senesniems tik
8662O6653
-
AGspecial
- moderatorius

- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Čia juk novadielai, todėl pagal juos spręsti nereikėtų.Zergman rašė:http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=57&t=49500#p400307
Matyt, kad buvo, bet tikriausiai irgi senesniems tiktemos autorių būsiu "suklaidinęs", nes jau išsiaiškinau, kad ir tokių ir tokių buvo, o MT-10 nebepriklausė chromuoti
-
evris
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 861
- Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
O kas tos keistos raitytos detales deshineje fotografijoje ?manciusm rašė:Galvantoje cinkavimas užtruko kelias savaites. Vėl tos pačios "mandros" moteriškės. Tačiau kaip ir sakiau pasirinkimo neturėjau. Paklojau 110Lt.. Atseit smulkios detalės 45+pvm ir stambios 45+pvm. Na biški apiplėšė. Bet ką darysi.
P.S. Elonikoje pasirodo dar net nėra būgno cinkavimui, todėl visas šaibytes, varžtelius reikia surišti viela. Pelenės darbas..
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Dėl oro padavimo vamzdelių kažkaip klausimas man nekilo dėl chromo. Turėjau du komplektus ir abu buvo geltonai cinkuoti. Tikiu, kad tai originalu.
.
...tęsiam. galvų remontas.
nors ir gavau dar pora devėtų vožtuvų iš kolegos evrio (jį jau galima vadint mano projekto sponsorium
tos keistos geležys pacinkuotos mano maža paslaugėlė jam
) vistik ieškojau naujų kreipiančiųjų ir vožtuvų. seni vožtuvai sumatavus mikrometru buvo nevienodai išdilę, pora kreipiančiųjų irgi labai prastos būklės.
UKR radau jas pirkti už 90Lt, o fino gatvėj suderėjau už 110Lt. nusprendžiau pirkt vietoj. tai kaina vožtuvų ir kreipiančiųjų kartu. pasirodo nors ir vožtuvai buvo nauji, supakuoti - brokas. vožtuvų kotelis buvo apie 7,8mm. kai turi būti 7,94 (išmetimo) - 7,96mm (padavimo). gerai, kad turėjo dar vieną komplektą pakeitimui, kuris jau buvo normos ribose. tad, jei kas eisit pirkti - neimkit išpakuotų vožtuvų
.
darbus dariausi asveloj. lizdo tvarkymas - 6Lt (kai tuo tarpu vikrus, naugarduko gatvėj paprašė 25-30Lt). kreipiančiųjų keitimas jei gerai pamenu apie 10Lt. darbus padarė gerai. "prareibiariavo" kreipiančiąsias iki reikiamo laisvumo, vožtuvus, kurie nelaikė prišlivavo, patikrino su vakuminiu prietaisu sandarumą. visi tvarkymo darbai kainavo 52Lt.
...tęsiam. galvų remontas.
nors ir gavau dar pora devėtų vožtuvų iš kolegos evrio (jį jau galima vadint mano projekto sponsorium
UKR radau jas pirkti už 90Lt, o fino gatvėj suderėjau už 110Lt. nusprendžiau pirkt vietoj. tai kaina vožtuvų ir kreipiančiųjų kartu. pasirodo nors ir vožtuvai buvo nauji, supakuoti - brokas. vožtuvų kotelis buvo apie 7,8mm. kai turi būti 7,94 (išmetimo) - 7,96mm (padavimo). gerai, kad turėjo dar vieną komplektą pakeitimui, kuris jau buvo normos ribose. tad, jei kas eisit pirkti - neimkit išpakuotų vožtuvų
darbus dariausi asveloj. lizdo tvarkymas - 6Lt (kai tuo tarpu vikrus, naugarduko gatvėj paprašė 25-30Lt). kreipiančiųjų keitimas jei gerai pamenu apie 10Lt. darbus padarė gerai. "prareibiariavo" kreipiančiąsias iki reikiamo laisvumo, vožtuvus, kurie nelaikė prišlivavo, patikrino su vakuminiu prietaisu sandarumą. visi tvarkymo darbai kainavo 52Lt.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
po truputį surinkinėjamas variklis. teko jau sugadint ir vieną naują guolį ir salnyką.
. bet dar rankų nenuleidžiu.
sankabos reikalai. iš evrio gauti mt10-36 dėveti diskai. "faniera" jau naujesnės laidos - išlieta. tačiau metaliniai diskai išmaltomis skylėmis. nusprendžiau kombinuoti. iš savo senos sankabos prašveičiau metalinius diskus, "fanierą" iš naujesnės. sumoj storis sumuštinio skiriasi apie 4mm. vis tik tikiuosi dėl to nebuksuos. varžtus sukau aišku naujus, ant mėlynų sriegio klijų, po to užkernavau.
visumoj dar kart pasitvirtino mano įspūdis, kad KMZ grubus ruso kaimo motociklas. detalės išlietos grubokai. ašys su netikslumais ir t.t. ta pati gamybos kultūra aišku matosi ir rėmo virinime ir visur kur.
. teks idealumų neieškoti. kitu atveju nebaigsiu projekto.
sankabos reikalai. iš evrio gauti mt10-36 dėveti diskai. "faniera" jau naujesnės laidos - išlieta. tačiau metaliniai diskai išmaltomis skylėmis. nusprendžiau kombinuoti. iš savo senos sankabos prašveičiau metalinius diskus, "fanierą" iš naujesnės. sumoj storis sumuštinio skiriasi apie 4mm. vis tik tikiuosi dėl to nebuksuos. varžtus sukau aišku naujus, ant mėlynų sriegio klijų, po to užkernavau.
visumoj dar kart pasitvirtino mano įspūdis, kad KMZ grubus ruso kaimo motociklas. detalės išlietos grubokai. ašys su netikslumais ir t.t. ta pati gamybos kultūra aišku matosi ir rėmo virinime ir visur kur.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.