
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
„Lituanica“ modelio gamyba.
Moderatoriai: tadas1991, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Formą dariau taip pat iš putos gabalo. Pavyko atrasti sklepe, prie atliekų nuo mūsų renovuojamo daugiabučio, kaip tik tokį putos gabalą, kokio man reikėjo.
Aišku, jis buvo numurzintas, truputį aptalžytas, bet apsipjausčiau jį, ir pradėjau gamint formą.

Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Toliau:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Bortelius, padariau iš paprastos 4mm fanieros, ją aptraukiau lipnia juosta, kad derva nekibtų, nes forma naudosiu du kartus. Taip pat apklijavau ir tą putos gabalą.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Taigi ir pabaigta. Antradienį (pirmadienį nebus būrelio) jau pradėsiu tešliavotis su derva ir stiklo audiniu. 

Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
-
- Forumietis
- Pranešimai: 20
- Užsiregistravo: 25 Kov 2012, 14:26
- Miestas: Vilnius
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
O ratu važiuoklės ar nereikėtu labiau išskėsti ties ratais. Gal geresnė amortizacija butu leidžiantis.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Matot, originalas buvo su amortizatoriais, ir važiuoklė buvo tiesi. http://www.plienosparnai.lt/e107_files/ ... umas24.jpg Aš darysiu taip pat darysiu tiesią, bet kietą važiuoklę. Ji bus kieta tikrąja to žodžio prasme, visiškai nejudanti. Darysiu tokią todėl, nes jeigu įmontuočiau paprastus amortizatoriukus, tai leidžiantis, man Lituanica imtų šokinėti, įvyktų vadinamas ožys, kada lėktuvo modelis leidžiasi, paliečia žemę, atšoka, ir tada skaudžiai trenkiasi vėl į žemę (ar pakilimo taką) dažniausiai ką nors sulaužydamas. Panašiai kaip šiam, tik žymiai smarkiau ir galingiau.sabas92 rašė:O ratu važiuoklės ar nereikėtu labiau išskėsti ties ratais. Gal geresnė amortizacija butu leidžiantis.

Paskutinį kartą redagavo virginijus007 12 Bal 2013, 00:16, redaguota 1 kartą(us).
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
-
- Forumietis
- Pranešimai: 20
- Užsiregistravo: 25 Kov 2012, 14:26
- Miestas: Vilnius
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Tada reikės lygaus nusileidimo tako.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Taip.sabas92 rašė:Tada reikės lygaus nusileidimo tako.

Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Su praėjusiomis šv. Vėlykomis!
Truputį nebe atnaujinau temos, nes buvo atostogos ir dar kitų darbų, o juk ir pailsėti kartais reikia.
Su „Lituanica“ per tas dienas pasistūmėjau
Dirbau su važiuokle. Padariau vieną pusę. Su ja ilgiausiai dirbau, kokias 4 valandas, pakol audinį susipjausčiau ir kol dervą sutepiau. Pirmąjį, pasidariau per stora, tad antrąjį dariau plonesnį, ir antrąjį padariau jau greičiau.
Na ir kai padariau abu, kai sudžiuvo antrasis, pradėjau juos šveisti. Antrosios pusės šveičiau nedaug, nes ją padariau plonesnę, nuo pirmosios gavau nušveisti daugiau. Šveičiau būtent vakar (ketvirtadienį), gerai, kad netyčiom pasiėmiau pirštines, nes tik pradėjęs šveisti pajutau, kad stiklo audinys nėra jau toks draugiškas, pradėjo rankas graužti. Nusiploviau rankas, užsimoviau pirštines, su gumelėm prispaudžiau jas prie darbinio savo džemperio, kad neprilįstų tų dulkių į rankoves, parsivedžiau prailgintuvą į balkoną, pasiėmiau „tinginio aparatą“ (vadovo taip pramintą el. variklį su švitrinio popieriaus disku
labai paspartina bet kokį šveitimą) prasivedžiau prailgintuvą ir išėjau į lauką (balkoną) šveist, kad dulkių neprisitraukčiau ir kitų nenudusinčiau. Per vieną dieną, ištisai kelias valandas šveisdamas, galima sakyt pabaigiau važiuoklės pagr. rėmo apdirbimą, dabar jau reiks tvirtinti jį į vietą, pritvirtinti ratus, pagražinti važiuoklę (padaryti tą profilį, prie pat liemens)...
Iš pradžių neapšlifuotos važiuoklės pirmoji dalis svėrė ~370g, antroji važiuoklės dalis svėrė ~280g. Apšlifuota pirmoji dalis svėrė beveik 260g; antroji ~245g. Na, vėliau dar truputį pašveisiu, nes ketvirtadienį buvau iki tol, kol vadovui reikėjo išvažiuoti. Kai pradėjau šveisti, nuotraukų nebepadariau, nes šveičiau su pauzėmis tik tam, kad palyginti abi važiuoklės puses, pasverti, pamatuoti. Pirmadienį padarysiu, ir bus papildymas.
Truputį nebe atnaujinau temos, nes buvo atostogos ir dar kitų darbų, o juk ir pailsėti kartais reikia.

Su „Lituanica“ per tas dienas pasistūmėjau

Dirbau su važiuokle. Padariau vieną pusę. Su ja ilgiausiai dirbau, kokias 4 valandas, pakol audinį susipjausčiau ir kol dervą sutepiau. Pirmąjį, pasidariau per stora, tad antrąjį dariau plonesnį, ir antrąjį padariau jau greičiau.


Iš pradžių neapšlifuotos važiuoklės pirmoji dalis svėrė ~370g, antroji važiuoklės dalis svėrė ~280g. Apšlifuota pirmoji dalis svėrė beveik 260g; antroji ~245g. Na, vėliau dar truputį pašveisiu, nes ketvirtadienį buvau iki tol, kol vadovui reikėjo išvažiuoti. Kai pradėjau šveisti, nuotraukų nebepadariau, nes šveičiau su pauzėmis tik tam, kad palyginti abi važiuoklės puses, pasverti, pamatuoti. Pirmadienį padarysiu, ir bus papildymas.

Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: „Lituanica“ modelio gamyba.
Toliau 

Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168