Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Jawa 634 (6v) krovimas

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Lukas1100
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 40
Užsiregistravo: 23 Bal 2012, 19:12
Miestas: Kaišiadorys

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Standartinė Lukas1100 »

DRV rašė:Yra paprastesnis būdas pagerinti Jawa krovimą.
Reikia sumontuoti Izh krovimo relę. Ir vargo mažiau ir efektas geresnis.
:arrow: http://kramatorsk.don.slando.ua/obyavlenie/rele-izh-6v-ID6iq7Z.html
Кому лень искать - первые буквыИЖ, вторые Ява.
"Б" - "В", "Я" - "D", "Ш" - "М".
Масса по русски "М", по чешски просто к корпусу.


Yra skirtumas nuo kurio modelio, ar visų 6v tinka?
DRV
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 261
Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
Miestas: Kaunas

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Standartinė DRV »

Berods, kad yra kelių tipų - skiriasi išvadų skaičius.
Labai nesigilinau. Čia gal IŽ'ininkai galėtų padėti ir pasidalinti kompromatu.

Ten yra šiokių tokių problemų su jų montavimu - reikia žiūrėti, kad nebūtų pokštų su poliariškumu. Pas kažkurias Jawas pliusas ant rėmo.

Pačiam niekada neteko montuoti, bet montavo draugas. Jis rezultatu buvo labai patenkintas. Jawos turi rimtų bėdų su krovimu. Būtų gerai, kad kas išnarpliotų šią temą (sumontuotų Izh rėlę) ir aprašytų rezultatus.
Yha
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 241
Užsiregistravo: 02 Rgs 2011, 12:11

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Standartinė Yha »

Nu net nežinau, man ir su jawos rele ir izo generatorium krove gerai, tad nemanau, kad beda releje. Pliusas kur jungiasi i rema ten kiek mates ir rele buna ant generatoriaus ir manau reikalu daugiau nei pajungti kur rele atskirai. Jei gerai pamenu kai ant izo generatoriaus jungiau jawos rele tai laidai jumgesi kaip ir ant izo reles tik, kad izui kontrolines lemputes yra atskira ketvirta jungtis tai ta laida jungiau i jawos reles vidurine jungti. Tada darant atvirkscia varianta (jungiant ant jawos izo rele) laidai jungtus kaip ir ant jawos reles tik reiktu susirasti kontrolines laida ir ji pajungti i atskira kontakta. Galiu del laidu ir klysti, nes visa tai vyko vos ne pries 10 metu :-) Gal kas pataisys ar patikslins.
Vartotojo avataras
gedulis9
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 512
Užsiregistravo: 22 Sau 2008, 16:29
Miestas: kaunas

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Standartinė gedulis9 »

iz rele s_angliukas,m_mase,ja_apvijos,b_akumuliatorius
mt11
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta[color=#80BFFF]
Vartotojo avataras
Lukas1100
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 40
Užsiregistravo: 23 Bal 2012, 19:12
Miestas: Kaišiadorys

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Standartinė Lukas1100 »

DRV rašė:Yra paprastesnis būdas pagerinti Jawa krovimą.
Reikia sumontuoti Izh krovimo relę. Ir vargo mažiau ir efektas geresnis.
:arrow: http://kramatorsk.don.slando.ua/obyavlenie/rele-izh-6v-ID6iq7Z.html
Кому лень искать - первые буквыИЖ, вторые Ява.
"Б" - "В", "Я" - "D", "Ш" - "М".
Масса по русски "М", по чешски просто к корпусу.


Ta masę M ant ižo rėlės, dedant i jawą reikia būtinai jungti į korpusą, ar galima palikti laisvą?
DRV
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 261
Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
Miestas: Kaunas

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Standartinė DRV »

Palikti laisvą negalima, nes per tą išvadą relė gauna minusą.
Vartotojo avataras
Lukas1100
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 40
Užsiregistravo: 23 Bal 2012, 19:12
Miestas: Kaišiadorys

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Standartinė Lukas1100 »

DRV rašė:Yra paprastesnis būdas pagerinti Jawa krovimą.
Reikia sumontuoti Izh krovimo relę. Ir vargo mažiau ir efektas geresnis.
:arrow: http://kramatorsk.don.slando.ua/obyavlenie/rele-izh-6v-ID6iq7Z.html
Кому лень искать - первые буквыИЖ, вторые Ява.
"Б" - "В", "Я" - "D", "Ш" - "М".
Масса по русски "М", по чешски просто к корпусу.



Na va, išbandžiau tokią pačią rėlę, sujungiau viską kaip parašyta, bet tas pats šš.. Kol nejungi šviesų viskas gerai, įjungi šviesas ir pradeda blankiai degti lemputė.. Bandyt gal inkarą pakeist? Vienas sakė, kad gali būt inkaras išsidėvėjęs elipse ir netolygiai krauna.. Gali taip būti?
Vartotojo avataras
pofke78
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1908
Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
Miestas: Kaunas

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Standartinė pofke78 »

Lukas1100 rašė:

Na va, išbandžiau tokią pačią rėlę, sujungiau viską kaip parašyta, bet tas pats šš.. Kol nejungi šviesų viskas gerai, įjungi šviesas ir pradeda blankiai degti lemputė.. Bandyt gal inkarą pakeist? Vienas sakė, kad gali būt inkaras išsidėvėjęs elipse ir netolygiai krauna.. Gali taip būti?

O voltmetro skaičiai iki kiek pasikeičia?
Gal šviesas įjungus kur pradeda masės lempoj trūkt ir pradeda lemputė šviest?
DRV
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 261
Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
Miestas: Kaunas

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Standartinė DRV »

Lukas1100 rašė:Bandyt gal inkarą pakeist? Vienas sakė, kad gali būt inkaras išsidėvėjęs elipse ir netolygiai krauna.. Gali taip būti?

Lemputės sudėtos tinkamos? Reiktų patikrinti ar jos nėra per galingos (pernelyg imlios elektrai). Po porą vatų ant kiekvienos lemputės ir generatoriaus galios nebe pakaks.

Jei su imtuvais viskas tvarkoje, tai reiktų pamatuoti krovimą. Jei jis nepakankamas ieškoti bėdų toliau: patikrinti laidus, ar nėra defektų, ar neprasitrynę ir patikrinti inkarą, jo apvijas, kolektorių.
Inkaro kolektorius gali trumpinti. Tarp kolektoriaus kontaktų turi būti švaru - neturi būti grafito dulkių, ar kokių kitų šiukšlių. Tarp kolektoriaus kontaktų turi būti tarpeliai.
:arrow: http://icark.narod.ru/autoelectr/dorozh.jpg
:arrow: http://icark.narod.ru/autoelectr/collgalv.html
:arrow: http://icark.narod.ru/autoelectr/jakor.htm
:arrow: http://leg.co.ua/info/elektricheskie-mashiny/tekuschiy-remont-kollektorov.html
Vartotojo avataras
Lukas1100
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 40
Užsiregistravo: 23 Bal 2012, 19:12
Miestas: Kaišiadorys

Re: Jawa 634 (6v) krovimas

Standartinė Lukas1100 »

DRV rašė:
Lukas1100 rašė:Bandyt gal inkarą pakeist? Vienas sakė, kad gali būt inkaras išsidėvėjęs elipse ir netolygiai krauna.. Gali taip būti?

Lemputės sudėtos tinkamos? Reiktų patikrinti ar jos nėra per galingos (pernelyg imlios elektrai). Po porą vatų ant kiekvienos lemputės ir generatoriaus galios nebe pakaks.

Jei su imtuvais viskas tvarkoje, tai reiktų pamatuoti krovimą. Jei jis nepakankamas ieškoti bėdų toliau: patikrinti laidus, ar nėra defektų, ar neprasitrynę ir patikrinti inkarą, jo apvijas, kolektorių.
Inkaro kolektorius gali trumpinti. Tarp kolektoriaus kontaktų turi būti švaru - neturi būti grafito dulkių, ar kokių kitų šiukšlių. Tarp kolektoriaus kontaktų turi būti tarpeliai.
:arrow: http://icark.narod.ru/autoelectr/dorozh.jpg
:arrow: http://icark.narod.ru/autoelectr/collgalv.html
:arrow: http://icark.narod.ru/autoelectr/jakor.htm
:arrow: http://leg.co.ua/info/elektricheskie-mashiny/tekuschiy-remont-kollektorov.html


Prielaida dėl lempučių patikrinta. Vietoj buvusios 35w įdėjau 15w, po pakeitimo krovė truputį geriau. Savaitgalį reikės su voltmetru pažaisti. Laidai visi irgi neblogi, tikrinta N kartų.
Inkaro kolektorius, tai ta vieta, kur angliukai liečiasi su inkaru? Tą vietą taip pat su nuline škūrke iššveičiau, viskas blizga.
Skelbti atsakymą