Mįslė Nr.60 (tiek temų šioje srityje atmetant 1 su taisyklėmis):
Atspėkite šio automobilio markę.
P.S. Wanderer - jei žinote atsakymą prašome neskubėti
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Atsakyta: Gatter
Moderatorius: Moderatoriai
Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2228
- Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
- Miestas: Kaunas
Atsakyta: Gatter
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2228
- Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 983
- Užsiregistravo: 10 Vas 2004, 11:41
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 462
- Užsiregistravo: 02 Rgs 2004, 21:39
- Miestas: Siauliai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2228
- Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2019
- Užsiregistravo: 20 Vas 2004, 10:31
- Miestas: Vilnius
-
- JUODA ZONA
- Pranešimai: 373
- Užsiregistravo: 03 Rgp 2005, 22:46
- Miestas: Klaipeda
-
- Forumietis
- Pranešimai: 95
- Užsiregistravo: 07 Sau 2005, 03:30
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2228
- Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2228
- Užsiregistravo: 29 Sau 2004, 12:38
- Miestas: Kaunas
Atėjo laikas atsakymui.
Gatter automobilis ir jo konstruktorius
Gatter automobiliai važinėjo Šiaurės Bohemijoje 1920-1930 metais. 1920 metais Willibald Gatter (1896-1973) sukūrė keturvietį “Schreckenstein” modelį su su svyruojančia ašimi (swing axes), kurį tų laikų spauda pavadino nepriekaištingu “Europietišku automobiliu”.
Laikotarpyje tarp 1930 ir 1936 metų Behemijos mieste Reichstadt buvo gaminami 7 skirtingi modeliai “Kleine Gatter” (“mažasis Gatter”). 1930 ir 1931 modeliai buvo dviviečiai, modeliai 1932 ir 1933 buvo triviečiai ir galiausiai 1934 buvo pagamintas keturvietis modelis. (tai ne gaminimo metai, o automobilio pavadinimai: “Modelis 1930”, “Modelis 1932” ir pan. Vertėjo pastaba.)
“Kleine Gatter” buvo pagamintas tuo laikotarpiu, kai automobiliai vis dar buvo turtingųjų privilegija. Willibald gatter norėjo tai pakeisti ir todėl sukūrė mažą ir nebrangų automobilį, kurio kaina neviršijo motociklo kainos.
Willibald Gustav Gatter (1896-1973)
Gatter automobilis ir jo konstruktorius
Gatter automobiliai važinėjo Šiaurės Bohemijoje 1920-1930 metais. 1920 metais Willibald Gatter (1896-1973) sukūrė keturvietį “Schreckenstein” modelį su su svyruojančia ašimi (swing axes), kurį tų laikų spauda pavadino nepriekaištingu “Europietišku automobiliu”.
Laikotarpyje tarp 1930 ir 1936 metų Behemijos mieste Reichstadt buvo gaminami 7 skirtingi modeliai “Kleine Gatter” (“mažasis Gatter”). 1930 ir 1931 modeliai buvo dviviečiai, modeliai 1932 ir 1933 buvo triviečiai ir galiausiai 1934 buvo pagamintas keturvietis modelis. (tai ne gaminimo metai, o automobilio pavadinimai: “Modelis 1930”, “Modelis 1932” ir pan. Vertėjo pastaba.)
“Kleine Gatter” buvo pagamintas tuo laikotarpiu, kai automobiliai vis dar buvo turtingųjų privilegija. Willibald gatter norėjo tai pakeisti ir todėl sukūrė mažą ir nebrangų automobilį, kurio kaina neviršijo motociklo kainos.
Willibald Gustav Gatter (1896-1973)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo Kipshas 23 Lap 2005, 10:19, redaguota 1 kartą(us).