Kaip pagal niką nesunku išgūglinti, atėjau iš "citrinų" forumo- ne pirmas čia toks
![Šypsena :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Šypsena :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Važinėju pagrinde su dar nesulaukusiu pilnametystės vos 1992m laidos Citroen XM Break universalu, bet ir jis jau bemaž restauruotas. Ir, parafrazuojant "Hiperbolę"- "mes dar važiuosim!"
![Šypsena :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Šypsena :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tačiau užsiimu būtent senovinių bolidų restauravimu (ne Brunzos stiliuje), todėl manausi forume būsiąs naudingas ir kažką naudingo sužinosiąs.
Turiu patirtį restauruojant labai jau specifinius hidropneumatinius Citroen DS (2vnt; nuo A iki Z; '68 ir '72), Rolls Royce Silver Cloud'61, ir pan.