Taigi,gavau IŽ-56 1960m, kurį reikia padaryti gražų ir tvarkingą per daug neinvestuojant pinigų (tame tarpe ir laiko, nes laikas - pinigai)
Komplektas plius minus surinktas pilnas. Tik nepatiko man tas, kad gavau motociklą visą paleistą dalimis... Kai kas šveista, kai kas ne, bet viskas eis po smėliu.
Planuojama glausta darbų seka:
1) Suvirinti kur reikia, ištiesinti ilenkimus
2) Dažomas detales kišti po smėliu ir kad iškart nugruntuotų
3) Paruošti chromavimui ir cinkavimui to reikalaujančias detales
4) Paruošti detales dažymui ir jas nudažyti.
5) Perrinkti variklį
6) Surinkti motociklą.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
IŽ-56 1960m.
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
marjaxxx
- Aukcionų arbitras

- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
-
marjaxxx
- Aukcionų arbitras

- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: IŽ-56 1960m.
Pirmiausia sekė virinimas. Matosi, kad ižas buvo griuvęs, dar gavęs smūgį į subinę. Kreivi šleivi sparnai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
marjaxxx
- Aukcionų arbitras

- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
-
marjaxxx
- Aukcionų arbitras

- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
-
marjaxxx
- Aukcionų arbitras

- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: IŽ-56 1960m.
Detalės po invazijos kempu. Beabejo visi virinimai buvo nušveisti
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo marjaxxx 08 Lie 2013, 21:24, redaguota 1 kartą(us).
-
marjaxxx
- Aukcionų arbitras

- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: IŽ-56 1960m.
Forumietis detales pavaišino smėliu
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
marjaxxx
- Aukcionų arbitras

- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: IŽ-56 1960m.
Po smėliavimo pasimatė duslintuvų grožis. Teko virint. Duslintuvus tiesinsiu špakliuodamas. Praktika parodė, kad špaklius nenubyra, jeigu gerai paruoštas paviršius. Na, bet žiūrėsim kaip bus su šitu. Duslintuvų būklė prasta, tad pjaut ir tiesint nelabai verta. O ir laiko atimtų nemažai
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
marjaxxx
- Aukcionų arbitras

- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: IŽ-56 1960m.
Lempos vidaus nesmėliavau, palikau "mandrą" originalų.
Taipogi lengvai papoliravau dangčius
Spidometro perdažiau tik rodyklę.
Stopukui stikliukų neišiminėjau dažydamas
Taipogi lengvai papoliravau dangčius
Spidometro perdažiau tik rodyklę.
Stopukui stikliukų neišiminėjau dažydamas
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
marjaxxx
- Aukcionų arbitras

- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: IŽ-56 1960m.
Iš tikro fotografavau mažai, tad daugiau galiu papasakot nei parodyt.
Varikliui pakeičiau riebokšlius, tarpines, stūmoklio pirštą. Daugiau viskas buvo gana geros būklės, tik gal velenas kiek prastesnis, bet dar važiuos ir važiuos. Taipogi pakeičiau veleno guolius, nes buvo su rūdžių duobutėmis, kas suteiktų nemalonų garsą. Laisvai blokuose įsistatantys guoliai buvo įklijuoti specialiais klijais.
Chromavau vairo vamzdį, visus amortizatorius, degimo dangtelį, alkūnės užsukimus, priekinių amortizatorių užsukimus.
Nudažius detales pradėjau surinkinėt. Dažų vos vos užteko litros, ir tai kaikur matosi nedapurkšta. Daug išėjo ant ratlankių, nes stipinus dažiau.
Varikliui pakeičiau riebokšlius, tarpines, stūmoklio pirštą. Daugiau viskas buvo gana geros būklės, tik gal velenas kiek prastesnis, bet dar važiuos ir važiuos. Taipogi pakeičiau veleno guolius, nes buvo su rūdžių duobutėmis, kas suteiktų nemalonų garsą. Laisvai blokuose įsistatantys guoliai buvo įklijuoti specialiais klijais.
Chromavau vairo vamzdį, visus amortizatorius, degimo dangtelį, alkūnės užsukimus, priekinių amortizatorių užsukimus.
Nudažius detales pradėjau surinkinėt. Dažų vos vos užteko litros, ir tai kaikur matosi nedapurkšta. Daug išėjo ant ratlankių, nes stipinus dažiau.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
marjaxxx
- Aukcionų arbitras

- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: IŽ-56 1960m.
Surinkinėt maloniausia.
Iš forumiečio nuiprkau trūkstamą sankabos rankenėlę (berods).
Padangos senos, bet kraštus aptepus aliejumi ir palaikius ant saulės, užsimontuoja be montiruočių, užtenka batų kietesniais padais. Su padangomis buvo bajerių, nes kameros senos, sutrūniję, tada dar bestovint pas mane sudūlėjo (laikiau pripūstas). Viena liko nekiaura, tad galvojau įdėsiu. Po poros dienų žiūriu kad padanga tuščia ( matyt slėgio gavus neatlaikė). Tad galutiniam variante abi padangos naujos.
Laidyną stengiausi palikti kiek įmanomą originalesnį, bet iš tikro liko vos keli laidai, nes kiti buvo nebetinkami naudojimui.
Pavyko gauti dar gan neblogas alkūnes. Na yra rūdžių taškelių, bet vis geriau negu buvusios sudaužytos.
Juostelių tradiciškai nepiešiau, o klijavau.
Gavau ir novodielus trosų ir pakojų komplektus. Pakojai nesilaiko, reikia privyniot lipnios juostos ar dar ko, kad užsispaustų. Trosų komplekte "pacoso" trosas yra ryškiai per trumpas, teko gamintis pačiam iš turimų kitų.
Iš forumiečio nuiprkau trūkstamą sankabos rankenėlę (berods).
Padangos senos, bet kraštus aptepus aliejumi ir palaikius ant saulės, užsimontuoja be montiruočių, užtenka batų kietesniais padais. Su padangomis buvo bajerių, nes kameros senos, sutrūniję, tada dar bestovint pas mane sudūlėjo (laikiau pripūstas). Viena liko nekiaura, tad galvojau įdėsiu. Po poros dienų žiūriu kad padanga tuščia ( matyt slėgio gavus neatlaikė). Tad galutiniam variante abi padangos naujos.
Laidyną stengiausi palikti kiek įmanomą originalesnį, bet iš tikro liko vos keli laidai, nes kiti buvo nebetinkami naudojimui.
Pavyko gauti dar gan neblogas alkūnes. Na yra rūdžių taškelių, bet vis geriau negu buvusios sudaužytos.
Juostelių tradiciškai nepiešiau, o klijavau.
Gavau ir novodielus trosų ir pakojų komplektus. Pakojai nesilaiko, reikia privyniot lipnios juostos ar dar ko, kad užsispaustų. Trosų komplekte "pacoso" trosas yra ryškiai per trumpas, teko gamintis pačiam iš turimų kitų.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.