Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Su VAZ 2101 į Graikiją

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė Raimis »

Taip, įtampos reguliatorius tas pats. 14,5 V su apkrova- daugoka. Turėtų būti 13,7- 14,2 V.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
romanis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 534
Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
Miestas: Klaipėda

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė romanis »

Raimis rašė:Taip, įtampos reguliatorius tas pats. 14,5 V su apkrova- daugoka. Turėtų būti 13,7- 14,2 V.



Ar jį eina pareguliuoti kad įtampa būtų mažesnė? Ar paprasščiausiai jį keisti kitu?
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė Raimis »

Galima pareguliuot atsargiai palenkiant spyruoklės laikiklį. Bent ir šiaip ne deficitinis daiktas.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Bamperis
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 599
Užsiregistravo: 03 Bir 2013, 11:15
Miestas: Maskva.

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė Bamperis »

Raimis rašė: 14,5 V su apkrova- daugoka. Turėtų būti 13,7- 14,2 V.
Prisiminkime, kad iki 14,2 V VAZ_as rekomendavo tada, kai dieną dar važinėjome be šviesų. Dabar labai gerai ir 14,5 V. Reguliuoti nėra reikalo. :hello:
romanis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 534
Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
Miestas: Klaipėda

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė romanis »

Ieškau savo žiguliukui vieno ratlankio, gali būti ir naudotas. Dažų būklė nesvarbu, visvien dažysiu, svarbu kad nebūtų muštas.
Jei kas turite klaipėdoje ar aplink klaipėdą prašau prasineškite čia forume, arba į tel.861006260
romanis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 534
Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
Miestas: Klaipėda

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė romanis »

Sveiki:) ratlankį kurio man trūko - gavau:):):) dabar ratlankiai mėgaujasi nauja miltelinių dažų danga ir apynaujomis padangomis:)

Na ką - vasara vis bėga ir bėga:( ir štai jau paskutinis jos mėnuo:(.
Šią temą "Su VAZ 2101 į Graikiją" sukūriau 2013 06 12 dieną, o 2013 08 11 dieną jau išvykstame atsostogų:) per beveik du mėnesius trukusio pasiruošimo prisikroviau į mašiniuką nemažai visokiausių dalykėlių (atsarginės dalys, įrankiai, skysčiai, ir dar kai kas), aš labai tikiuosi kad man jų neprireiks ir nereikės stoti dėl gedimų.
Nuvažiuojant manau kad rasiu laiko patalpinti nuotraukas ir trumpai parašyt kaip sekasi vairuot. O Jūs forumiečiai, nepatingėkite sekti šią temą, gal prireiks būtent Jūsų pagalbos:)
Vartotojo avataras
Bamperis
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 599
Užsiregistravo: 03 Bir 2013, 11:15
Miestas: Maskva.

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė Bamperis »

Šaunu, linku kuo geriausios sekmės.

Antanas. :hello:
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė Raimis »

Gero kelio. Lauksim vaizdų ir žinių. ;)
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė tadas1991 »

O mes su draugais jau grįžome. 6000km per Ispaniją, Portugaliją, Prancūziją, Belgiją, Nyderlandus, Vokietiją, Čekiją, Lenkiją, na ir Lietuvėlę su visiškai pavargusiu 24metų amžiaus Citroen C15. Buvo labai smagu.
Iš gedimų, tai po pusmečio prastovos Ispanijoje, grįžus jo pasiimti, pradėjo valgyti tepaliuką. Dėl to iš viso supyliau apie 7 litrus tepalo ir smarkiai užsiteršė išmetimo sistema. Kažkur susilankstė abu priekiniai ratai, tai paskutinės kelionės dienos buvo su šiokia tokia vibracija, Čekijoje galutinai pasidavė seniai ramybės nedavęs priekinio dešinio rato guolis - pradėjo klibėti, tad nebesukome į Brno pusę ir nuo Karlovy Vary tiesiai namo, atsirado kažkoks klibesiukas važiuoklėje. Tik pajudėjus pradėjo triukšmauti penktas bėgis su negražiu džeržgimu, bet supratau, kad tai perjungimo sistemos bėda, nes pastačius ričiagą į teisingą vietą važiavo tyliau. Į kelionės galą atradau poziciją, kurioje dirba visai tyliai - įstūmus į dešinę už atbulinio bėgio apsaugos zonos ribos. Na ir smagūs nutikimai, kaip dėl tepalo pertekliaus stačioje įkalnėje aptaškytas kolektorius ir išgastis, kad pradėjo buksuoti ir svilti sankaba, jau prie Lietuvos sienos Lenkijos kaime plyšusi padanga ir domkrato paieškos vietinėse sodybose (gerai, kad ne autobahne ar šiaip Vokietijoje), pradėjęs lašėti aušinimo skystis vien tik dėl atsileidusios žarnos sąvaržos, aptaškytas visas variklio skyrius pamiršus užkimšti užpylimo angą vožtuvų dangtelyje ir t.t. Buvo iššokusi viena fara iš laikiklio, tai apakinau turbūt pusę Ispanijos ir Prancūzijos, kol supratau ir įlindau sutvarkyti.
Važiavome ir kaimo keliais, ir gerais, priklausomai nuo noro greičiau kažkur nukeliauti arba pamatyti vietos gyvenimo mažą dalelę, o ne tik asfaltą. Nepaisant to, automobilis ir ekipažas grįžo saugiai, laimingai ir nuotaikingai. Tiesa, važiavome dar ir be TA, nes buvo susiklosčiusi tokia situacija įdomi. Ispanijoje teko parodyti pareigūnams tokį padirbtą lapą, o Olandijoje naktį sustabdytas pūčiau į alkotesterį, bet TA dokumento nepaprašė (ir nesiūliau :-) )
Sekanti šio automobilio kelionė - į Afriką, bet tai jau geriau pasiruošus, susitvarkius dokumentus ir tik po kelių metų. Kolkas pastovės, palauks, galbūt gaus galingesnį (TD 66kw vietoj D 44kw) varikliuką ir tikrai geros būklės dėžę.

Linkiu sėkmės ir smagių akimirkų keliaujant žiguliuku, nepamirškit pasidalinti įspūdžiais :victory:
romanis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 534
Užsiregistravo: 03 Rgp 2006, 14:57
Miestas: Klaipėda

Re: Su VAZ 2101 į Graikiją

Standartinė romanis »

Sveiki visi:) As, mano zmona ir ziguliukas katik pasiekem Bulgariją. Is Lietuvos isvykome 2013 08 11d 13 h. Dar vaziuojant Lietuvoje gavome nemazai lietaus, krusos, o per visas kitas salis lietaus nei laso:( , siandien tikrai jo norejosi! Ziguliuke termometro nera, bet vaziuojant per Rumunija keliuose miestuose maciau stenduose oro temperature. Spekite kokia ji:) - ogi daugiausiai buvo 38C!!! tai masinoje buvo tikrai karsta. variklis del oro nekaito. Kylant I kalnus ir lenkiant furas siek tiek variklio temperatura pakyla link vidurio (kiek laipsniu tai nežinau)
Jokiu gedimu iki siol neturejome tik kad issipletimo bakelyje padidejo antifrizo lygis ir jis liko tos drumzlinas ir isblukes iki tol jis visada buvo zalias. Karts nuo karto variklio dangti pakeliu tam kad patikrinciau alyvos lygi, na ir iki siol dapilti alyvos neteko.
Aaaa prisiminiau dar kai ka:) - Rumunijoje buvome suplanave marsruta, bet privaziavus miesta Petrosani buvo uzdarytas kelias remontui tai teko suktis ir vaziuot neplanuotu keliu:( tai dasidejo apie 150 km ir kokios trys valandandos.
Greitis: na ka galiu pasakyt? - Dar važiuojant Lietuvoje truputi spustelejau:) skydelyje rode 150km/h bet skydelis meluoja, realus gal buvo koks 135-140km/h. O siaip nekankinu nei masiniuko nei saves nei zmonos. vaziuojame paskui furas buna kad jas lenkiu (tai jau virs 92km/h)Maloniausias greitis iki 86km/h tada maziau girdisi triuksmo ir lengviau valdyti. Padangos manau irgi daug duoda savo. Anksciau iki keliones ant ziguliuko buvo rusiskos originalios padangos, o dabar siuolaikiskos ir arba man atrodo arba tikrai lengviau vaziuot I posukius. O posukiu kalnuose tikrai laaaaaabai daug.
Na ka siam kartui tiek, jei kas idomu klausikite kai galesiu atsakysiu. O sekantis prisijungimas internete jau bus ten kur ir planavome nuvykti:) - Graikijoje:)
Skelbti atsakymą