Sveiki.Jei galite patarkite.Taigi kokių bėdų patyriau su Uaz bortinuku.
1.Mašina dažnai būna perkrauta ir veža bemaž 2 tonas žvyro.Važiuojant viskas būna gerai,tačiau sustojus ir užgesinus variklį užverda vanduo.Gal galite paaiškinti kodėl taip nutinka?
2.Išilus varikliui ir pasiekus maždaug 90 laipsnių streikuoja variklis:pradeda dusti,netolygiai dirba cilindrai,dingsta trauka.Kodėl?
Jei jums atsitiko panaši situacija,pasidalinkite patirtimi
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
UAZ variklio problema
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 936
- Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
- Miestas: Vilnius
Re: UAZ variklio problema
tikriausiai trukus galva.
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1908
- Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
- Miestas: Kaunas
Re: UAZ variklio problema
Dėl užvirimo tai sakyčiau normalu.
Supiltas garantija vanduo, po važiavimo jis ir taip vos ne verda. Sustoja, užgesina karštą varikli, cirkuliacijos jokios.
O gilzės įkaitusios ir aplink jas užverda vanduo.
O dėl dusimo kaltinčiau benzino pompą.
Pabandyk užmest šlapią skudurą.
Supiltas garantija vanduo, po važiavimo jis ir taip vos ne verda. Sustoja, užgesina karštą varikli, cirkuliacijos jokios.
O gilzės įkaitusios ir aplink jas užverda vanduo.
O dėl dusimo kaltinčiau benzino pompą.
Pabandyk užmest šlapią skudurą.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 188
- Užsiregistravo: 27 Vas 2011, 14:39
Re: UAZ variklio problema
Su pirmu faktu ir man kyla panašios mintys.Šlapią skudurą...Gal galima konkrečiau?
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1908
- Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
- Miestas: Kaunas
Re: UAZ variklio problema
Paimi šlapią skudurą (sušlapini vandeniu ) ir užmeti ant benzino pompos.
Čia tuo atveju, jei bėda pakaitusioj ir nepumpuojančioj benzino pompoj.
Čia tuo atveju, jei bėda pakaitusioj ir nepumpuojančioj benzino pompoj.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 188
- Užsiregistravo: 27 Vas 2011, 14:39
Re: UAZ variklio problema
o jeigu taip tariant,pompa išyla,ji neįpumpuoja kuro kiek reikia kuro?cia gal del membranos susidevėjimo?pirma syk girdžiu tokį gedimą.
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: UAZ variklio problema
Dėl benzino siurblio, tai čia mano tema apie tai:
viewtopic.php?f=1&t=44792&hilit=gar%C5%B3
viewtopic.php?f=1&t=44792&hilit=gar%C5%B3
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 188
- Užsiregistravo: 27 Vas 2011, 14:39
Re: UAZ variklio problema
na gerai, vienas variantas siurblys.gal kas dar kokių minčių turite?gal kas iš degimo t.y kibirkšties skėlimo agregatų gali būti kaltas?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 261
- Užsiregistravo: 13 Lap 2011, 19:38
- Miestas: Kaunas
Re: UAZ variklio problema
Iš aprašymo sakyčiau, kad abi bėdos dėl prasto aušinimo.
Galimi variantai: užkalkėję radiatoriaus ar variklio kanalai; purvo pilnas, ar kaip kitaip pažeistas radiatoriaus korys, iškorijusi aušinimo siurblio sparnuotė, ar šiaip yra kokių bėdų su aušinimo siurbliu; prastas radiatoriaus apipūtimas, užsikirtęs termostatas.
Dėl pirmo punkto - kaitimo sustojus, tai aš spręsčiau sekančiai:
Paimčiau termojungiklį nuo VW golf 2 radiatoriaus, padaryčiau jam tvirtinimą, sumontuočiau į viršutinę aušinimo žarną, uždėčiau elektrinį ventiliatorių ant radiatoriaus ir sujungčiau per saugiklį tiesiogiai nuo akumuliatoriaus, kad sustojus esant reikalui aušintųsi "automatiškai".
Galimi variantai: užkalkėję radiatoriaus ar variklio kanalai; purvo pilnas, ar kaip kitaip pažeistas radiatoriaus korys, iškorijusi aušinimo siurblio sparnuotė, ar šiaip yra kokių bėdų su aušinimo siurbliu; prastas radiatoriaus apipūtimas, užsikirtęs termostatas.
Dėl pirmo punkto - kaitimo sustojus, tai aš spręsčiau sekančiai:
Paimčiau termojungiklį nuo VW golf 2 radiatoriaus, padaryčiau jam tvirtinimą, sumontuočiau į viršutinę aušinimo žarną, uždėčiau elektrinį ventiliatorių ant radiatoriaus ir sujungčiau per saugiklį tiesiogiai nuo akumuliatoriaus, kad sustojus esant reikalui aušintųsi "automatiškai".
-
- Forumietis
- Pranešimai: 188
- Užsiregistravo: 27 Vas 2011, 14:39
Re: UAZ variklio problema
DRV rašė:Iš aprašymo sakyčiau, kad abi bėdos dėl prasto aušinimo.
Galimi variantai: užkalkėję radiatoriaus ar variklio kanalai; purvo pilnas, ar kaip kitaip pažeistas radiatoriaus korys, iškorijusi aušinimo siurblio sparnuotė, ar šiaip yra kokių bėdų su aušinimo siurbliu; prastas radiatoriaus apipūtimas, užsikirtęs termostatas.
Dėl pirmo punkto - kaitimo sustojus, tai aš spręsčiau sekančiai:
Paimčiau termojungiklį nuo VW golf 2 radiatoriaus, padaryčiau jam tvirtinimą, sumontuočiau į viršutinę aušinimo žarną, uždėčiau elektrinį ventiliatorių ant radiatoriaus ir sujungčiau per saugiklį tiesiogiai nuo akumuliatoriaus, kad sustojus esant reikalui aušintųsi "automatiškai".
Termostatas nebeegzistuoja.Elektrinis ventiliatorius-taip yra gerai,tačiau užgęsus variklį cirkuliacijos juk jau nebėra