Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Ačiū Kolegoms už išsamiai išdiskutuotą klausimą. . Bet gal jau riškim tą klausimą.
Foto to "reiškinio" neturiu, nes jis buvo tik kelias akimirkas dažant. Kas yra dažų "traukimas" aš žinau. Tačiau čia buvo ne tai. Labiau aprašyti, nei rašiau iki tol nelabai įsivaizduoju kaip.
Lieku su savo nuomone ir pritariu Kalviui, Gyčiui, kad tiesiog karštis, sutirštėję polivizatoriuje dažai davė tokį efektą.
P.S Paskutinėje autoriaus pateiktoje nuotraukoje KMZ K 650, Dnepr MT9, pirmųjų MT 10 gaminimo metų t.y. 1974 duslintuvai, kurie vėliau buvo pakeisti į šioje nuotraukoje parodytus.
Kolegos ar galit pakomentuoti tie kas iš tikro susidūrę?
Ar tikrai IMZ 8.103 duslintuvai yra identiški man reikalingiems MT10?
Ar alkūnės, tvirtinimai sutampa? Akivaizdu, kad veržlės skiriasi. Būsiu dėkingas už komentarą.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Skiriasi. Alkūnės pas uralą prie cilindro tvirtinasi be veržlių ir kitoks lenkimas. Patys duslintuvai irgi skiriasi, KMZ laikikliai būna atskirai nuo duslintuvo, o čia privirinti, tvirtinimo vieta netiks. Duslintuvus manau nesunku pritaikyti nupjaunant tuos laikiklius ir uždedant dnepro, nes jie gana panašūs.
Svarbiausia - patogiai pasidėti dažomą daiktą. Iš pradžių horizontalioje padėtyje iš abiejų pusių nusidažiau vidinę ratlankių dalį, o po to vertikalioje padėtyje jau patogu dažyti išorę.
Dažai tie patys akriliniai. Ranal Lada 127. Standartinė vyšninė spalva. Labai artima originaliai spalvai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:
sparnus truputį "prišpakliavau" ir nugruntavau. kadangi daug kur nušveičiau iki metalo, tai gruntavau vėl tuo pačiu epo gruntu kaip ir po smėliavimo. kokybės iki idealumo nesiekiau. kai kur specialiai palikau kontaktinio virinimo žymes. vis tik dažomas KMZ, o ne Yamaha. .
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:
tiems kam atrodo, kad čia projektuose rašo tik specialistai, viskas jiems gaunasi iš kart idealiai ir nesudėtingai - klystate.
su sparnais ir jų dažymu, ypač kai atvėso oras buvo daaug problemų. tai "apelsino žievelė", tai "patiokai", ant plokštumų "paspjaudytos kruopos" ir pan. Pusė velnio rezultatas gavosi keikiantis, darant vis iš naujo, kartojant operacijas kelis kartus.
kantrybės visiems, kurie norėsit ir bandysit išmokti dažyti. .
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:
Maciau gyvai, atrodo puikiai, gal net per gerai kaip MT-10
Del duslintuvu - niekur nera, oppozit.ru uzmeciau meskere ieskodamas agurku - tyluma. K-750 yra, o tu - ne. Jau linkstu i tai, kad imti tuos MT nukirstus duslintuvus ir privirinti agurko gala, tik ar tai pateisins islaidas bei varga?