Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
oldtimeriu ratu suvedimas
Moderatoriai: Shumeras, tadas1991, TADAS 125, Moderatoriai
-
zazrali
- Forumietis

- Pranešimai: 568
- Užsiregistravo: 04 Sau 2009, 20:54
- Miestas: Vilnius
-
stereo
- Forumietis

- Pranešimai: 188
- Užsiregistravo: 27 Vas 2011, 14:39
Re: oldtimeriu ratu suvedimas
ech,kodel ne lietuviskai...
-
Bamperis
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 599
- Užsiregistravo: 03 Bir 2013, 11:15
- Miestas: Maskva.
Re: oldtimeriu ratu suvedimas
Šitas būdas tinka ir visiškai naujoms mašinoms, tik reikia laipsnius perskaičiuoti į milimetrus. Tie patys laipsniai skirtingo skersmens diskams yra vienodi, bet milimetrai jau bus šiek tiek skirtingi. 
-
408
- Forumietis

- Pranešimai: 548
- Užsiregistravo: 24 Sau 2010, 21:44
- Miestas: Klaipeda
Re: oldtimeriu ratu suvedimas
Geri ir šiandienai naudingi patarimai daugeliui garažo sąlygomis . Senų vairuotojų ( ir mėgėjų ) naudojami daugelį metų . Šaunuolis zazralis , kad dalinasi patirtimi .
M 408 1968 MZMA
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
M 2140 1979 AZLK
M 21406 1980 AZLK
GAZ 2401 1975
IŽ P-3 1984
IŽ J-2K 1966
Elektron 1979
Ryga 5 1968
8 650 26254
-
uzas
- Forumietis

- Pranešimai: 82
- Užsiregistravo: 01 Bir 2010, 21:34
- Miestas: Utena
Re: oldtimeriu ratu suvedimas
Tikrai geras būdas pasidaryti išvirtimą, suvedimą, Zazrali unikalus meistras visais atžvilgiais.
Dar vieną dalyką norėčiau pridurti jeigu temos autorius nesupyktų, dešinės pusės ratą reiktų šiek tiek daugiau paverst nei kairį, kad kompensuot kelio pasvirimą į dešinę, jeigu bus vienodi išvirtimai, šiek tiek mašiną trauks į dešinę, visos mašinos iš gamyklų išrieda su daugiau paverstu dešiniu ratu, (dėl rusiškų nežinau) vidutiniškai pusė laipsnio, gamintojo būna duotos išvirtimo ribos, nuo tiek iki tiek, pvz. 0 laipsnių +-45 minutės, (laipsnis turi 60 minučių) tai galima statyt kairį ratą 0 laipsnių t.y lygiai, o dešinį pvz. 30 minučių išverst daugiau. Jeigu dar traukia į dešinę, reikia dar didint skirtumą tarp kairio ir dešinio rato, o jeigu jau traukia į kairę, mažint šitą skirtumą. (Aišku traukimo į šoną yra daugiau priežasčių, blogos padangos, galinės ašies suvedimas ir t.t) Aš darau ratų suvedimą su optiniu prietaisu, jeigu kam nepavyktų pačiam, kam netoli Utena, mielai pagelbėju ir oldtaimeriam.
Dar vieną dalyką norėčiau pridurti jeigu temos autorius nesupyktų, dešinės pusės ratą reiktų šiek tiek daugiau paverst nei kairį, kad kompensuot kelio pasvirimą į dešinę, jeigu bus vienodi išvirtimai, šiek tiek mašiną trauks į dešinę, visos mašinos iš gamyklų išrieda su daugiau paverstu dešiniu ratu, (dėl rusiškų nežinau) vidutiniškai pusė laipsnio, gamintojo būna duotos išvirtimo ribos, nuo tiek iki tiek, pvz. 0 laipsnių +-45 minutės, (laipsnis turi 60 minučių) tai galima statyt kairį ratą 0 laipsnių t.y lygiai, o dešinį pvz. 30 minučių išverst daugiau. Jeigu dar traukia į dešinę, reikia dar didint skirtumą tarp kairio ir dešinio rato, o jeigu jau traukia į kairę, mažint šitą skirtumą. (Aišku traukimo į šoną yra daugiau priežasčių, blogos padangos, galinės ašies suvedimas ir t.t) Aš darau ratų suvedimą su optiniu prietaisu, jeigu kam nepavyktų pačiam, kam netoli Utena, mielai pagelbėju ir oldtaimeriam.