Kada būtent pasikeitė (tikslus mėnesis) pasakyti negaliu, nes turiu tik šių artimiausių mėnesių generatorius

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Jusu minimus skirtumus paminejau auksciau, prie specifiniu m 52 detaliu, pirmame poste.slynikas rašė:Na gal kiek pridėsiu apie skirtumus tarp M-52 ir ankstyvuosius M-61. Skirtumai nebuvo vien variklio ir išmetimo alkūnių. Juolab, kad tokios "gudrios" alkūnės ėjo tikrai ne ant visų M-52. Skiriasi šių motociklų rėmai, M-52 neturi gale rėmo sustiprinimo trikampių, sustiprinimo po baku, tačiau kitaip nei kolega rašė, rėmas tikrai turėjo lopšio tvirtinimo obuolius, bakas siauresnis, kartais būdavo siauresnė bagažinė (ant m-61 ligir nebuvo siauresnė nei įprastai, bet galiu klysti, tačiau tiek vieno, tiek kito modelio viena(!) bagažinės tvirtinimo koja būdavo lenkta (galima turbūt išskirti tik pačius pirmus m-52)), prie variklio, žinoma, ėjo ir karbiuratoriai kiti - k52. Aliumines stebules daugiausiai teko matyti tik piešinukusoe ir keliose nuotraukose. Visgi, manau, jog dauguma M-52 turėjo geležines stebules su didesniais nei M-72 guoliais, taip pat greičiausiai nebuvo komplektuojamas priekinis ratas su ta gražia sportine padanga.
Turbūt tokie pagrindiniai skirtumai tarp šių motociklų. Bet kaip visada, kai paimi konkretų mazgą - klausimų ir skirtumų atsiranda dažnai dar daugiau, nes reikia nepamiršti, jog rusai visgi dėjo tai, ką turėjo
Visos pastabos yra laukiamos
slynikas rašė:Taip, jūsų ratas greičiausiai atkeliavo iš Utenos, jei teisingai atpažinau - tokiu atveju, tai tikrai M-52 ratas.
Dėl motociklo paskirties tempti lopšį, esu įsitikinęs, kad taip ir buvo projektuotas. Tik projektavo su Steib lopšiu, kuris yra lengvesnis, o užkabinus eilinį M-72 lopšį, jis jo nepavilko.
Komplektuoti sekasi sunkiai. Sukomplektuoti iki galo, turbūt nepavyks niekada, atkurti - visgi dar tikiuosi.