Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Gaz 24 su kito auto varikliu.

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

miskinukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 42
Užsiregistravo: 14 Gru 2010, 14:02
Miestas: uTENA

Re: Gaz 24 su kito auto varikliu.

Standartinė miskinukas »

Kas perka Gaz-24, tai stengiasi kad butu originalu, nematau prasmes deti i ja nei MB varikli, nei kita, nebent nori po laukus padukti. O taip,tai visada pamates oldtimeri gatveje-nukeliu kepure,bet jei visokiu nesamoniu prideta-uzsidedu atgal
stereo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 188
Užsiregistravo: 27 Vas 2011, 14:39

Re: Gaz 24 su kito auto varikliu.

Standartinė stereo »

sigis404 rašė:Paskui, už 700lt atidavinėjo :-) , o dažyta, tai gal voliuku :sokas: , bet tai ne esmė, kaina gera, gal už 500 paėmė, tik jei dokumentų nesusitvarkė, tai liūdna :verkti2: . Manau dėl dokumentu lietuviai gali ką nors sumastyt, EU ne viena valstybė kur popierius gali susitvarkyt 88888) . Tie kurie valdžioj daro kaip jiems reikia, o mes kaip mums reikia :D .
Pas mus viskas atvirksciai-per kita gala :arrow: -langas i Europa! :soske:
Vartotojo avataras
zazrali
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 561
Užsiregistravo: 04 Sau 2009, 20:54
Miestas: Vilnius

Re: Gaz 24 su kito auto varikliu.

Standartinė zazrali »

cia vienas SAPNAVO NAJAVU apie bmw varikli i moskviciu dabar ir kitam sapnai prasidejo tik masina kitokia susapnavo ,nei jus ten desit nei idesit, pasapnuosit ir atsibusit :ok: :sokas: :sokas:
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: Gaz 24 su kito auto varikliu.

Standartinė tadas1991 »

zazrali rašė:cia vienas SAPNAVO NAJAVU apie bmw varikli i moskviciu dabar ir kitam sapnai prasidejo tik masina kitokia susapnavo ,nei jus ten desit nei idesit, pasapnuosit ir atsibusit :ok: :sokas: :sokas:
Tą patį norėjau pasakyt - iš kalbų visai neskamba kaip rimti variklio keitikai, ne svarstomi neatitikimai ir jų galimi sprendimai, o kažkokios svajos. Normaliai, net keičiant iš panašaus ar to pačio automobilio modelio kitokį, net ir panašų variklį, priklausomai nuo modelio, gali kilti visokių nelabai lengvai sprendžiamų klausimų, o keičiant viską į kito gamintojo kitokį reikalą - reikalingos rimtos techninės sąlygos ir inžinerinis-mechaninis išsilavinimas ir/arba tokio darbo nemaža patirtis. Ir beje, ar tik ne to pačio autoriaus tokia pati tema jau buvo kurta prieš tai, bet taip ir niekas neįvykę?
Vartotojo avataras
zazrali
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 561
Užsiregistravo: 04 Sau 2009, 20:54
Miestas: Vilnius

Re: Gaz 24 su kito auto varikliu.

Standartinė zazrali »

na ka as sakiau ,SAPNAS PASIBAIGE ir tema galima uzrakint ,niekas nieko nebediskutuoja ,gal reiktu ikurt nauja skyreli pavadinimu, [cia naujametinis siulymas moderatoriams] MANO SAPNAI ,,NAJAVU'' :meldziuosi:
Eisinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 343
Užsiregistravo: 26 Spa 2011, 11:34
Miestas: Vilnius

Re: Gaz 24 su kito auto varikliu.

Standartinė Eisinas »

Kad svajotojai galėtų įgyvendinti savo svajas galimi du variantai: pirmas - svajotojas pats turi ne tik svajonių, bet patirties remontuojant mašinas, antras - svajotojas pats prie mašinų nesikrapšto, bet turi pinigų ir kreipiasi į pvz. tadą1991 ir manau tadas įdėtų Volgai, tarkim, merso variklį. :-)
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 861
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: Gaz 24 su kito auto varikliu.

Standartinė evris »

Labas, buvau idejesi 24 volga MB 2.0 D, ji buvo perdaryta i 2-vieti kabluka, uzdeta Eraz buda. Latvijoje kazkokia autoremonto gamykla jas perdarinedavo is sedano i tokio tipo kablukus.
Buvo skirta vezioti prekems, tikslas - sutaupyti kuro saskaita.
Ant koordinatiniu stakliu padarytas flanshas - perejimass nuo MB bloko ant GAZ sankabos korpuso. Sankaba liko MB, disko shlicai atitiko. Tiltas greitintass - 24-10 jei neklystu. Daryta buvo pries 15 metu, tada neuvo bedos su registravimu ar kuro keitimu. Varikli emiau is agurkinio W123 kebulo.
Budavo aziotazas ir apspisdavo vyrai per kokius tai renginius, susiburimus kai isgirsdavo, kad "kala" Volgos motoras.
Sios dienos realijomis nematau tikslo is Volgos kazka daryti. Jei originalas - tai originalas, o jei neoriginalas - kam tos islaidos, geriau uz 1000 litu pasiimti vaziuojanti dyzeli ir tiek.
Jokiu breziniu neturiu, neklausinekit.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
Vartotojo avataras
zazrali
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 561
Užsiregistravo: 04 Sau 2009, 20:54
Miestas: Vilnius

Re: Gaz 24 su kito auto varikliu.

Standartinė zazrali »

tame ir reikalas ,kad tas kuris tikrai ruosiasi det cia nerasineja o zino kaip tai padaryti ir daro, o cia rasineja tie kurie KAZKUR KAZKA girdejo ir nori pasirodyt ar tai specais ar dar kazkuo,tipo ziurekit ka as gudraus sugalvojai arba susapnavau ir tada pasipila patarimu lavina kuri nieko bendro su tuo sapnu neturi todel kad niekas nieko niekur det nesiruosia :proga:
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: Gaz 24 su kito auto varikliu.

Standartinė tadas1991 »

Eisinas rašė:Kad svajotojai galėtų įgyvendinti savo svajas galimi du variantai: pirmas - svajotojas pats turi ne tik svajonių, bet patirties remontuojant mašinas, antras - svajotojas pats prie mašinų nesikrapšto, bet turi pinigų ir kreipiasi į pvz. tadą1991 ir manau tadas įdėtų Volgai, tarkim, merso variklį. :-)
Neįdėčiau ir nesiimčiau, nes nesugebėčiau, todėl ir nekeliu tokių sapnų, kaip tai pavadino Zazrali.

Mano kolkas šedevras buvo vietoj 1,8i benzininio variklio pakeista į 1,7D variklį. Mašina Citroen ZX, dyzelis irgi nuo citroen, tik kitokio. Dėjau su visa dėže, nors ir jos tiktų, bet būtų prastai su perdavimu nuo 44kw dyzelio maitinti 74kw benzininio dėžę. Dabar taip:
1. Pagalvės tos pačios ir geometrija ta pati, tad užsideda variklis viens prie vieno.
2. Pusašiai su šlicais tinka tie patys nuo benzo. Ilgis truputį skirtųsi, bet iš vidinių granatų eigos pakako normaliam darbui.
3. Aušinimo žarnos labai panašiose vietoje, tad irgi pavyko prijungti priduriant ar patrumpinant truputį vos keliose vietose
4. Pavarų traukės tiko, nes kaip ir sakiau - dėžės vienodos. Teko tik persukti nuo vienos dėžės ant kitos vieną skardą su nukreipimo obuoliu ir nupresuoti ir užpresuoti skirtingo ilgio perjungimo svirteles.
5. Spidometro trosai ir perdavimai - viskas identiška
6. Sankabos trosai ir svirtelės - beveik idetiška, teko tik pareguliuoti trosą

Tikrasis darbas:
1. Sujunginėti elektrą. Dyzelio seno elektra paprasta, tad sunku jį užmaitinti nėra, bet persukti ir priderinti temperatūros, tepalo slėgio daviklius ir jų fiškutes. Reikia surasti ir teisingai prijungti žvakių pakaitinimo relę, atsivesti į skydelį jos lemputę, nors galima gi ir knopkę net be paprastos relės pastatyt. Iškarpomi ir atjungiami visi nebereikalingi benzininio variklio prietaisai ir jų laidynai bei laidai užizoliuojami - taip atsiranda daugiau vietos po kapotu.
2. Sujungti išmetimą. Man pasisekė, nes gavau papigiai labai panašaus lenkimo kampo ir tinkamo diametro vamzdžio gabalą su jau tinkamo diametro žiedu - pakako tik pripjauti pagal tinkamus ilgius ir suvirinti.
3. Bake panaikinamas siurblys, vietoj jo dedamas dyzelio paėmimo lėtai užsipildantis ir išbėgantis indelis su sietu, grįžtamasis vamzdelis prailginamas iki pat bako dugno, mat benze ten tiesiog pila atgal bakan kaip iš kranelio, o dyzely tokiu atveju užsiorintų visa sistema.
4. Taikomas dyzelinis filtras su rankinio pompavimo siurbliu
5. Naikinamas kuro filtras po mašinos dugnu, sujungiant žarneles vamzdeliu.
6. Nuo dyzelio pritaikomas škyvo sukamas vakuumo siurblys ir sujungiamas teisingai su stabdžių stiprintuvo pūsle. Siurblio išmetimo galas prijungiamas prie įsiurbimo kolektoriaus
7. Norėdamas išlaikyti veikiantį tachometrą, keičiau dyzelinį smagratį į buvusį benzininį, kad būtų galima prijungti ir veiktų daviklis. Pasisekė, kad tiek smagračio flanšas, tiek starterio žiedas, tiek abi sankabos, pasirodo irgi vienodos, tad tiko. Bet nebeliko galimybės užsikaiščiuoti smagratį, keičiant paskirstymo diržą.
8. Kadangi mašina buvo su vairo stiprintuvine kolonėle, o dyzelius imtas iš bestiprintuvinio automobilio, tai dar ir priderinau neoriginalų vairo stiprintuvo siurblį.

Darbo buvo darant be jokios specialios įrangos lauko ir mažo garažo su duobe sąlygomis - apie savaitė-dvi laisvų vakarų, kartais ir visų popiečių.
Dabar įsivaizduokit, kad paimtas variklis nuo skirtingo gamintojo ir skirtingo modelio - praktiškai netiks niekas, ką išvardinau, kas tiko. Nei dėžė, nei sankaba, (jei dėžė su varikliu - netiks kardanas, kulisa, spidometro trosas, sankabos mynimo mechanizmas), nei variklio tvirtinimas, nei aušinimas, nei...
Darbo yra daug, tikslaus ir preciziško, neturėčiau tam sąlygų ir reikalingų žinių. Todėl ir nesapnuoju.

Artimiausias projektas - įdėti variklį vietoj 1,7D > 1,7TD. Netinka aušinimas (TD variklis su išsiplėtimo bakeliu atskiru, o ne prie radiatoriaus, plius yra tepalo aušintuvas ir degimo ankstinimas pagal antifrizo temperatūrą), oro traktas. Teks vėl derinti pavarų traukes. Reiks žiūrėti, ar palikta pakankamai vietos kėbule, kad užtektų sutalpinti turbiną, būsiančią už variklio, storesnį kaminą. Labai tikiuosi, kad pusašiams gamintojas palikęs pakankamai atsargos, nes su esamais 44kw ir maksimalus greitis 135kmh yra gerai, bet 33proc - 66kw, turbininio sukimo momento ir greičio iki 180kmh gal ir nebelaikys.
Taip pat, reikės vėl priderinti vakuumo pompą, nes variklyje, kuris dedamas, nors ir dyzelis, tokios nėra - stabdžiai maitinimai hidrosiurblio per slėgio reguliatorių ir srautų skirstytuvą (hidraulinis citroen variantas). Taip pat, tikiuosi irgi kažkaip priderinti tachometrą, nes jo toje mašinoje nebuvo, o važiuojant su turbo, daug labiau negu atmosferikui, yra gana aktualūs apsisukimai, orientuojantis į kuro sąnaudas.
Ai, dar reikės sugalvoti, kaip kažkokiais plonais, bet plačiais kanalais nukreipti oro srautą į interkūlerį, kuris yra virš variklio.
Va tiek vat skiriasi varikliai, kurių kubatūra ir gamintojas bei modelis yra tie patys, tik vienas XUD7, o kitas XUD7TE


Čia realios kalbos ir realūs darbai. Diskutuojam - kiek žinosiu, tiek padėsiu. Bet kalbant apie variklio iš kito gamintojo keitimą labai panašu, kad diskutuojantys nebus keitę paprasčiausios sankabos. Nenoriu nieko įžeisti, tik galbūt supažindinti. Atsiprašau, jeigu ne pačiu draugiškiausiu būdu :-)