Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
	Dėkojame už supratingumą.
Jawa 559 + Velorex 560 Remontas
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
					Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
	III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
- 
				uzas  
- Forumietis 
- Pranešimai: 82
- Užsiregistravo: 01 Bir 2010, 21:34
- Miestas: Utena
Re: Jawa 559 + Velorex 560 Remontas
Nuriebalinimui vaitspiritas manau nelabai tinka, šiam reikalui geriau tiktų nefrasas.
			
			
									
						
										
						- 
				pauliuxas
- Forumietis 
- Pranešimai: 153
- Užsiregistravo: 31 Rgp 2011, 15:22
Re: Jawa 559 + Velorex 560 Remontas
kiek suprantu tu čia juosteles bandei ant atsarginių detalių?jei taip tai pasisekė tau jog moco neišpaišiai būtų nuostolingą buvę 
			
			
									
						
							
JAWA 360 1966 m.
JAWA 559 1972 m.
JAWA 634 1976 m.
JAWA 638 1989 m.
Paulius Petrauskas +37065811907
			
						JAWA 559 1972 m.
JAWA 634 1976 m.
JAWA 638 1989 m.
Paulius Petrauskas +37065811907
- 
				virginijus007  
- Forumietis 
- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Jawa 559 + Velorex 560 Remontas
Keli vyresni(gerokai vyresni) dažymu užsiimantys sakė vaitspiritu...? O Nefrasas, kas do daiktas?uzas rašė:Nuriebalinimui vaitspiritas manau nelabai tinka, šiam reikalui geriau tiktų nefrasas.
 Nesusidūriau ir nieks nesakė..
 Nesusidūriau ir nieks nesakė..  
 pauliuxas rašė:kiek suprantu tu čia juosteles bandei ant atsarginių detalių?jei taip tai pasisekė tau jog moco neišpaišiai būtų nuostolingą buvę
Deja deja, ne ant atsarginių......
 Tik ant viršutinės skardos.. Kitur buvau apsiklijavęs, bet nebepaišiau.
 Tik ant viršutinės skardos.. Kitur buvau apsiklijavęs, bet nebepaišiau.Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- 
				aivaras.  
- Forumietis 
- Pranešimai: 544
- Užsiregistravo: 11 Rgs 2011, 22:27
- Miestas: Palanga
Re: Jawa 559 + Velorex 560 Remontas
Nefraso būna pirkt daug kur . Net ir senukuose/ermitaže. Aš nuriebalinu su nitroskiedikliu ir kol kas nesiskundžiu.
			
			
									
						
							Jawa, Iž ir kitų moto dalys.
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=10&t=51228
			
						http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=10&t=51228
- 
				virginijus007  
- Forumietis 
- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Jawa 559 + Velorex 560 Remontas
Mandrai, mandrai...aivaras. rašė:Nefraso būna pirkt daug kur . Net ir senukuose/ermitaže. Aš nuriebalinu su nitroskiedikliu ir kol kas nesiskundžiu.
Bet, dabar jau šaukštai po pietų..
Reiks tiesiog taisyt dabar ką prisidirbau ir viskas..
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- 
				Ledūklis  
- Forumietis 
- Pranešimai: 1412
- Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
- Miestas: Alytus
Re: Jawa 559 + Velorex 560 Remontas
Nieko, net ir ne pirmąkart darant ne visada pavyksta, kartais tenka taisyt, nes darbas reikalaujantis kruopštumo ir greit nesidaro. Parašysiu, kaip daryt kad neatsitiktų kaip tau. Kartais gali per "fuksą" pavykt ir nesilaikant taisyklių, bet būna ir priešingai... (Čia dažymo "ant viršaus" variantas):
Gruntas turi būt pašiauštas ir nuriebalintas 646 ar nefrasu bet tik ne kokiu vaitspiritu ar benzinu.
Dažai (vyšniniai) turi būt būtinai akrilas su kietikliu ir po dažymo praėję mažiausiai 3 savaitės.
Juostelė tinka tik speciali arba laidų izoliacija, popierinės ir kitos lipniajuostės netinka.
Apklijuoji iš abiejų pusių, tada sušiauši dažus kokių 800 švitriniu, nuvalai dulkes.
Taip pasiruoši tik vieną dalį, tada ją nudažai (nupurški ar nutepi). Vieną, nes izoliacijos ant dažų ilgai negalima laikyt, nes ji gali pradėt atsilupt nuo intempimo arba sukept su dažais.
Nudažęs nulupi kai dažai (auksiniai) tik apdžiūvę, bet dar ne pilnai sudžiūvę (po kokių 20-30 min.).
Viskas daroma kambario temperatūroje Medžiagos ir dalys taip pat turi būt inšilę kambario temp., o ne kątik atneštos iš šalto garažo.
  Medžiagos ir dalys taip pat turi būt inšilę kambario temp., o ne kątik atneštos iš šalto garažo.
Norint išvengt prieš tai buvusių bėdų naudokis šiais patarimais.
Jei vis tiek nesigauna, atveži man dalis ir padarau.
			
			
						Gruntas turi būt pašiauštas ir nuriebalintas 646 ar nefrasu bet tik ne kokiu vaitspiritu ar benzinu.
Dažai (vyšniniai) turi būt būtinai akrilas su kietikliu ir po dažymo praėję mažiausiai 3 savaitės.
Juostelė tinka tik speciali arba laidų izoliacija, popierinės ir kitos lipniajuostės netinka.
Apklijuoji iš abiejų pusių, tada sušiauši dažus kokių 800 švitriniu, nuvalai dulkes.
Taip pasiruoši tik vieną dalį, tada ją nudažai (nupurški ar nutepi). Vieną, nes izoliacijos ant dažų ilgai negalima laikyt, nes ji gali pradėt atsilupt nuo intempimo arba sukept su dažais.
Nudažęs nulupi kai dažai (auksiniai) tik apdžiūvę, bet dar ne pilnai sudžiūvę (po kokių 20-30 min.).
Viskas daroma kambario temperatūroje
 Medžiagos ir dalys taip pat turi būt inšilę kambario temp., o ne kątik atneštos iš šalto garažo.
  Medžiagos ir dalys taip pat turi būt inšilę kambario temp., o ne kątik atneštos iš šalto garažo.Norint išvengt prieš tai buvusių bėdų naudokis šiais patarimais.
Jei vis tiek nesigauna, atveži man dalis ir padarau.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
							Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
			
						- 
				virginijus007  
- Forumietis 
- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Jawa 559 + Velorex 560 Remontas
Dėkui už aprašymą Ledūkli. Manau reiks pavasarį, kai pašils oras bandyt pasidažinėt. Arba dabar, su fenu viską susišildant..?Ledūklis rašė:Nieko, net ir ne pirmąkart darant ne visada pavyksta, kartais tenka taisyt, nes darbas reikalaujantis kruopštumo ir greit nesidaro. Parašysiu, kaip daryt kad neatsitiktų kaip tau. Kartais gali per "fuksą" pavykt ir nesilaikant taisyklių, bet būna ir priešingai... (Čia dažymo "ant viršaus" variantas):
Gruntas turi būt pašiauštas ir nuriebalintas 646 ar nefrasu bet tik ne kokiu vaitspiritu ar benzinu.
Dažai (vyšniniai) turi būt būtinai akrilas su kietikliu ir po dažymo praėję mažiausiai 3 savaitės.
Juostelė tinka tik speciali arba laidų izoliacija, popierinės ir kitos lipniajuostės netinka.
Apklijuoji iš abiejų pusių, tada sušiauši dažus kokių 800 švitriniu, nuvalai dulkes.
Taip pasiruoši tik vieną dalį, tada ją nudažai (nupurški ar nutepi). Vieną, nes izoliacijos ant dažų ilgai negalima laikyt, nes ji gali pradėt atsilupt nuo intempimo arba sukept su dažais.
Nudažęs nulupi kai dažai (auksiniai) tik apdžiūvę, bet dar ne pilnai sudžiūvę (po kokių 20-30 min.).
Viskas daroma kambario temperatūrojeMedžiagos ir dalys taip pat turi būt inšilę kambario temp., o ne kątik atneštos iš šalto garažo.
Norint išvengt prieš tai buvusių bėdų naudokis šiais patarimais.
Jei vis tiek nesigauna, atveži man dalis ir padarau.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- 
				Ledūklis  
- Forumietis 
- Pranešimai: 1412
- Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
- Miestas: Alytus
Re: Jawa 559 + Velorex 560 Remontas
Geriau lauk pavasario... Su fenu tolygiai nesušildysi, ir dažam nesveika jei persistengsi, o ir oras turi būt nešaltas... Žodžiu su fenu geriau nežaisk.
			
			
									
						
							Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
			
						- 
				virginijus007  
- Forumietis 
- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Jawa 559 + Velorex 560 Remontas
Aišku, supratau. Pats irgi maniau, kad geriau pavasarį, tad abu su Jawa jo ir lauksim.Ledūklis rašė:Geriau lauk pavasario... Su fenu tolygiai nesušildysi, ir dažam nesveika jei persistengsi, o ir oras turi būt nešaltas... Žodžiu su fenu geriau nežaisk.

Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
- 
				virginijus007  
- Forumietis 
- Pranešimai: 1240
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: Jawa 559 + Velorex 560 Remontas
https://www.youtube.com/watch?v=j-gFRT9aqxU
Taigi, jau darau abkatkę. Pakol išsivedžiau normalų laidyną ir kitas smulkmenas kol tvarkiau/rinkau tai išėjo prabirbint variklį, įjungus 4 bėgį, 50km. Kol krapštinėdavaus, pauzėmis užkurdavau ir taip po kelis km nusukdavo. Na o kai pabaigiau laidyną, ir dar kelias smulkmenas, tada uždėjus lenciūgą jau pradėjau važinėt. Ir pirmas važiavimas buvo Sausio 18. vėlų vakarą (kaip tik pasitikrinau šviesos kaip dega. ). Ir sekančią dieną sekmadienį. Dar tai degimą truputį eksperimentiškai pareguliuoju, tai dar ką. Visai smagiai rieda, dirba gražiai, bėgiai labai švelniai jungiasi, važiuoja, stabdo, šviečia, pypina..
 ). Ir sekančią dieną sekmadienį. Dar tai degimą truputį eksperimentiškai pareguliuoju, tai dar ką. Visai smagiai rieda, dirba gražiai, bėgiai labai švelniai jungiasi, važiuoja, stabdo, šviečia, pypina.. 
			
			
						Taigi, jau darau abkatkę. Pakol išsivedžiau normalų laidyną ir kitas smulkmenas kol tvarkiau/rinkau tai išėjo prabirbint variklį, įjungus 4 bėgį, 50km. Kol krapštinėdavaus, pauzėmis užkurdavau ir taip po kelis km nusukdavo. Na o kai pabaigiau laidyną, ir dar kelias smulkmenas, tada uždėjus lenciūgą jau pradėjau važinėt. Ir pirmas važiavimas buvo Sausio 18. vėlų vakarą (kaip tik pasitikrinau šviesos kaip dega.
 ). Ir sekančią dieną sekmadienį. Dar tai degimą truputį eksperimentiškai pareguliuoju, tai dar ką. Visai smagiai rieda, dirba gražiai, bėgiai labai švelniai jungiasi, važiuoja, stabdo, šviečia, pypina..
 ). Ir sekančią dieną sekmadienį. Dar tai degimą truputį eksperimentiškai pareguliuoju, tai dar ką. Visai smagiai rieda, dirba gražiai, bėgiai labai švelniai jungiasi, važiuoja, stabdo, šviečia, pypina.. 
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
							Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
			
						Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168