Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Buvo vienas toks Prienų rajone savo laiku, Čapajevo kolūkyje. Kaip kombaino turbūt nenaudojo (tiesiog nepamenu), šiaip brogą iš Balbieriškio spirito varyklos veždavo, bačka buvo kėbule įtaisyta Rusiško interneto platybėse yra rašoma, kad ant jo buvo montuojamas prikabinamas kombainas NK 4, t.y. populiaraus kombaino SK 4 modifikacija. To meto sovietinė spauda teigia, kad tokią savotišką konstrukciją rusai sugalvojo norėdami prailginti javų kombaino darbo laiką. Kombainas per metus naudojamas vos kelias savaites, o likusį laiką jis stovėdavo be naudos. Tad anais visuotinio planavimo laikais ir sumanyta sukurti kažką tokio, kas darbuotųsi kiaurus metus. Viename žurnale netgi buvo garsiai pareikšta, kad ateitis priklauso būtent savaeigėms važiuoklėms.
Pridedu vieną nuorodą apie šį "stebuklą": http://zhurnalko.net/=nauka-i-tehnika/t ... 1-08--num5