Sveiki visi,
turiu naujus Uralo amortizatorius (manau, kad M66, 67), kurie kažkodėl yra tušti. Perrinkus vieną amortizatorių, jis žemyn susispaudžia be jokio pasipriešinimo, o į viršų keliasi labai sunkiai. Ar taip turi būti? Jei ne, kokios galimos priežastys. Įpyliau 105 cm3 fork oil 10 klampumo. Prieš tai perrinktas Dnepr amortizatorius veikia gerai: žemyn leidžiasi su nedideliu pasipriešinimu, į viršų keliasi su didesniu.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Ural amortizatoriaus darbas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 278
- Užsiregistravo: 19 Kov 2008, 21:01
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 241
- Užsiregistravo: 02 Rgs 2011, 12:11
Re: Ural amortizatoriaus darbas
Amortizatoriai buna vienpusio ir dvipusio veikimo. Vienpusio susispaudzia lengvai o issitraukia su pasipriesinimu o dvipusio ir spaudziant ir tempiant priesinasi. O konkreciai apie dniepr ural nieko negaliu pasakyti.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 861
- Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
- Miestas: Vilnius
Re: Ural amortizatoriaus darbas
Kaip suprantu spaudai be spyruokles. Uzdejus ant motociklo zemyn pasipriesinima duos spyruokle, o, kad nesisuptu griztant i virsu gesins tepalas. Viskas ok su amortikais.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 278
- Užsiregistravo: 19 Kov 2008, 21:01
- Miestas: Vilnius
Re: Ural amortizatoriaus darbas
Taip, spaudau be spyruoklės. Paprasčiausiai keista, kad vienas amortizatorius (Dnepro) žemyn spaudžiasi su nedideliu pasipriešinimu, o kitas tos pačios konstrukcijos, bet Uralo visiškai be jokio pasipriešinimo. Anksčiau nesu susidūręs su šiais amortizatoriais, tai ir nežinau.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 861
- Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
- Miestas: Vilnius
Re: Ural amortizatoriaus darbas
Reikia ieskoti bedos Dnepro amortike, kodel priesinasi.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 278
- Užsiregistravo: 19 Kov 2008, 21:01
- Miestas: Vilnius
Re: Ural amortizatoriaus darbas
Kiek perskaičiau literatūroje parašyta, kad ištraukiant pasipriešinimo jėga turi būti žymiai didesnė, nei pasipriešinimo jėga suspaudžiant. Vadinasi kažkoks pasipriešinimas turi būti. Dar perskaičiau, kad lėtai suspaudžiant pasipriešinimo beveik nėra, tačiau staigiai spaudžiant - atsiranda. Perrinksiu antrą, tada pažiūrėsiu kaip jis veikia.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 18 Bir 2009, 18:12
Re: Ural amortizatoriaus darbas
tepalas turi but hidraulinis