Pirma foto - 1989 m. laidos Škoda 125 L TYP 742
Antra ir trečia foto - 1984 m. laidos Škoda 130 LR TYP 745. Varikliukas 1289 kub. cm, 95 kW, maksimalus greitis - 220 km/val.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Pirmoje ir antroje nuotraukose - vienas įdomesnių eksponatų: Škoda 110 Super Sport "Ferat" TYP 724. Lentelėje rašoma, kad šis bolidas buvo aprūpintas 4 cilindrų 54 kW galios varikliuku (1107 kub. cm), pasiekdavo 180 km/val. greitį.
Trečioje nuotraukoje, kur bendresnis vaizdas, apačioje irgi matomas šis automobilis.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Pirma ir antra foto - 1956 m. laidos Škoda 976 "Karosa"
Trečia nuotrauka - firmos įkūrėjų - Vaclav Laurin ir Vaclav Klement biustai.
Šalia parašyta tokia V.Klemet frazė: "Jei aš noriu parodyti kelią kitiems, aš privalau tuo keliu pirmas praeiti pats..."
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Apvaikščiojus visą ekspoziciją ateini prie restauracijai skirtos salės, o ten stovi automobiliukas (žr. paskutinę foto), prie kurio parašyta (vertimas labai apytikslis): "Muziejuje eksponatai rankomis neliečiami, taigi dėkojame, kad nelietėte, o šį automobilį galite čiupinėti, lipti, fotografuotis..."
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Čia tas modelis, kur iš priekio šiek tiek į ZAZ panašus, o iš galo į M 2140?
Ant žemės, salėje, kad galėtum prieiti ir nufotografuoti, jo nebuvo, nebent tose lentynose, kur keliais aukštais sukrautos mašinos.