Sveiki,
BMW 2002 iš Makedonijos.
Šiuo metu tvarkau muitinės dokumentus.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
BMW 2002, 1968 m.
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Naujokas
- Pranešimai: 11
- Užsiregistravo: 29 Gru 2014, 21:38
BMW 2002, 1968 m.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 831
- Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
- Miestas: Druskininkai
Re: BMW 2002, 1968 m.
Kaip jis tiek metų taip išsilaikęs? Tikriausiai kur garaže stovėjęs...
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
-
- Naujokas
- Pranešimai: 11
- Užsiregistravo: 29 Gru 2014, 21:38
Re: BMW 2002, 1968 m.
2014-12-29 1val Pakrovus akumą, variklis užsivedė iš pirmo karto padirbo 20min. Išmėginau įjungti bėgius ir pajudėti iš vietos - visus keturis rasti pavyko.
2014-12-30 Išmuitinta ir sumokėti mokesčiai. Nors dokumentuose buvo nurodytas 500eur pirkimo suma, muitinė nustatė, kad automobilio vidutinė rinkos vertė 19200Lt.
Kreipiausi į nepriklausomus ekspertus kurie nustatė, kad likutinė automobilio vertė: 6229Lt
Kadangi muitas (10%) ir PVM (21%) skaičiuojasi ne nuo visos sumos, tai kartu sudėjus susimokėjau 1339Lt mokesčių.
Dar laukiu užstato iš Bulgarijos ekspedicijos kampanijos, kurie "atidarė" T1 tranzito deklaraciją automobiliui įvežti į ES ir tranzitu vežti į LT. Žodžiu su dokumentais šioje stadijoje praktiškai baigta. Toliau įdomių istorijų šioje srityje galima tikėtis kai ateis laikas registracijai
2014-12-31 2,5val Pradėtas ardyti salonas, išimtos sėdynės kurios regis neblogam stovyje. Panašu, kad užteks pakeisti medžiagą, paliekant autentišką dermantiną. "Nuardyti" žigulio veidrodėliai, reikės rasti abu originalius.
2015-12-01 6 Pilnai išardytos ir išimtos durys, nuimtos salono apdailos. Vienam diržo mechanizui trūksta dangtelio, keleivio lango pakėlimo mechanizmui kelių smulkių detalių. Ant durų apdailos vidinės pusės pavyko rasti užuominą į kėbulo pagaminimo metus "73". Atšildžius užšalusią bagažinės spynelę pavyko patekti į vidų. Išsivalyti žiurkių paliktus pėdsakus
2015-12-03 3 Salonas, trim, gumos. Nuėmiau abiejų durų gumas. Vairuotojo būtinai keisti, keleivio +/-. Apžiūrėjau, susifotografavau iki šiol nurinktas detales su kurioms reikės padirbėti arba keisti: chromuotos plonos juosteles perimetru reikės užsisakyti naujas, apatines apdailos juostas (tą su juod plastiku ir pačią apatinę) - tikriausiai įmanoma susitvarkyti/patiesinti. Po salono kilimu radau, kad po keleivio sėdyne keistas dugno lakštas. Nuėmiau vairą - anas 15 vietų skilęs, reikės naujo. Išėmiau kietą juostelę iš galinio ir priekinio langų. Galinė sveikia, priekinė sulūžus vienoje vietoje.
Toliau planuose: išimti šoninius ir priekinį/galinį langus. Nuimti prikniedytas chromuotas apdailas. Ir pradėti ardyti priekinę konsolę.
2014-12-30 Išmuitinta ir sumokėti mokesčiai. Nors dokumentuose buvo nurodytas 500eur pirkimo suma, muitinė nustatė, kad automobilio vidutinė rinkos vertė 19200Lt.
Kreipiausi į nepriklausomus ekspertus kurie nustatė, kad likutinė automobilio vertė: 6229Lt
Kadangi muitas (10%) ir PVM (21%) skaičiuojasi ne nuo visos sumos, tai kartu sudėjus susimokėjau 1339Lt mokesčių.
Dar laukiu užstato iš Bulgarijos ekspedicijos kampanijos, kurie "atidarė" T1 tranzito deklaraciją automobiliui įvežti į ES ir tranzitu vežti į LT. Žodžiu su dokumentais šioje stadijoje praktiškai baigta. Toliau įdomių istorijų šioje srityje galima tikėtis kai ateis laikas registracijai

2014-12-31 2,5val Pradėtas ardyti salonas, išimtos sėdynės kurios regis neblogam stovyje. Panašu, kad užteks pakeisti medžiagą, paliekant autentišką dermantiną. "Nuardyti" žigulio veidrodėliai, reikės rasti abu originalius.
2015-12-01 6 Pilnai išardytos ir išimtos durys, nuimtos salono apdailos. Vienam diržo mechanizui trūksta dangtelio, keleivio lango pakėlimo mechanizmui kelių smulkių detalių. Ant durų apdailos vidinės pusės pavyko rasti užuominą į kėbulo pagaminimo metus "73". Atšildžius užšalusią bagažinės spynelę pavyko patekti į vidų. Išsivalyti žiurkių paliktus pėdsakus

2015-12-03 3 Salonas, trim, gumos. Nuėmiau abiejų durų gumas. Vairuotojo būtinai keisti, keleivio +/-. Apžiūrėjau, susifotografavau iki šiol nurinktas detales su kurioms reikės padirbėti arba keisti: chromuotos plonos juosteles perimetru reikės užsisakyti naujas, apatines apdailos juostas (tą su juod plastiku ir pačią apatinę) - tikriausiai įmanoma susitvarkyti/patiesinti. Po salono kilimu radau, kad po keleivio sėdyne keistas dugno lakštas. Nuėmiau vairą - anas 15 vietų skilęs, reikės naujo. Išėmiau kietą juostelę iš galinio ir priekinio langų. Galinė sveikia, priekinė sulūžus vienoje vietoje.
Toliau planuose: išimti šoninius ir priekinį/galinį langus. Nuimti prikniedytas chromuotas apdailas. Ir pradėti ardyti priekinę konsolę.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 49
- Užsiregistravo: 22 Sau 2010, 12:30
- Miestas: raseiniai
Re: BMW 2002, 1968 m.
musulmonu auto?
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 861
- Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
- Miestas: Vilnius
Re: BMW 2002, 1968 m.
Puiki masina, turejau tokia. Buvo tai pries 25m.
Patariu sekti tepalo lygi.
Kai pardaviau - zmogelis po pusmecio skambino - uzklynijo motoras, masina buvo nedaug vaziavus ir nei rudeles.
Klausiu - tepalo lygi ziurejai? Ne, o kam - juk masina gerai atrodo... va taip.
Jei neklystu sio modelio manuale buvo parasyta - iki 1l/1000km dar toleruotina. Aisku jis tiek nerydavo.
Toliau - ruoskis sertifikacijai, nes auto ne is ES.
Tik ne Regitros.
As naudojausi (dyzeliniam dneprui):
http://www.jusuekspertas.lt/paslaugos.html
Sekmes ir laukiam, kad projektas nesibaigtu ardymu.
Su Naujais
Patariu sekti tepalo lygi.
Kai pardaviau - zmogelis po pusmecio skambino - uzklynijo motoras, masina buvo nedaug vaziavus ir nei rudeles.
Klausiu - tepalo lygi ziurejai? Ne, o kam - juk masina gerai atrodo... va taip.
Jei neklystu sio modelio manuale buvo parasyta - iki 1l/1000km dar toleruotina. Aisku jis tiek nerydavo.
Toliau - ruoskis sertifikacijai, nes auto ne is ES.
Tik ne Regitros.
As naudojausi (dyzeliniam dneprui):
http://www.jusuekspertas.lt/paslaugos.html
Sekmes ir laukiam, kad projektas nesibaigtu ardymu.
Su Naujais

Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
-
- Naujokas
- Pranešimai: 11
- Užsiregistravo: 29 Gru 2014, 21:38
Re: BMW 2002, 1968 m.
64,7 % visų gyventojų yra makedonai ortodoksai, 33,3 % – musulmonai.
Evri, ačiū už patarimus ir linkėjimus.
Gal žinote - ar galiu kada panorėjęs atlikti sertifikaciją, ar reikia per kokį nors laiko tarpą ją atlikti nuo išmuitinimo?
Evri, ačiū už patarimus ir linkėjimus.
Gal žinote - ar galiu kada panorėjęs atlikti sertifikaciją, ar reikia per kokį nors laiko tarpą ją atlikti nuo išmuitinimo?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 241
- Užsiregistravo: 02 Rgs 2011, 12:11
Re: BMW 2002, 1968 m.
Cia kartais ne m10 variklis? Jei taip, tai maziausiai reiketu del to sukt smegenis. Ratai cia ne nuo kokio WAG'O?
-
- Naujokas
- Pranešimai: 17
- Užsiregistravo: 12 Bal 2007, 21:39
- Miestas: Alytus
Re: BMW 2002, 1968 m.
Puikus automobilis, ratai kaip tik čia bmw
-
- Forumietis
- Pranešimai: 129
- Užsiregistravo: 22 Lap 2010, 16:54
- Miestas: Utena
Re: BMW 2002, 1968 m.
Na apie mūsų muitų sistemą ir ne tik, galima tik pasakyt v..g..s
, jei pirkta už tiek kaip galima lupt iš '' lempos'' ar kokios ''sugalvotos'' lentelės, dar nors auto būtu idealios būklės
. Gal geriau reikėjo išmuitint kitoj EU valstybėj ir parsivežt sutvarkytais dokumentais? 



-
- Forumietis
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 22 Geg 2008, 23:31
Re: BMW 2002, 1968 m.
Tikrai taip protingi zmones ta daro Latvijoj, nu bet cia is tikro ne ta suma del kurios vertetu zaist. Musiskiai neretai tokiom sumom masinas ivertina, kad realia verte tris ir daugiau kartu virsija. Realia arba faktine pirkimo kaina pamato tik papildomai paskatinus, nu cia kaip ir visur pas mus..
O modelis grazus, sekmes restauruojant!
O modelis grazus, sekmes restauruojant!