Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Baigtas projektas KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

Sutinku su Vaidotas73. Žiūrint į knygelę ten turi būti šaiba. Video to neparodė :x

Galvoju dėl jos paskirties. Šaiba gaunasi tarp didelio dantračio ir guolio. Jie tarpusavyje nesiliečia, kai įjungtas atbulinis bėgis. Tarp ju tarpas tuomet apie 1-1,5cm. Važiuojant normaliai viršutinė šakutė laiko tą dantratį pakeltą arčiau guolio. Tuomet galbūt paskirtis tos šaibos yra atskirti dantratį nuo guolio, kad neklynintų? O gal tiesiog, kad mažiau taškytų tepalą per guolį?

Versija, kad visas velenas be šaibos gali judėti ir kažką išplakti manęs neįtikina.

Patikrinau visus bėgius. Jungiasi laisvai, velenai juda normaliai. Vien dėl tos šaibos dėžės neardysiu. Viskas ant hermetiko pasodinta :)

Ačiū pastabiems. Galbūt kitiems kolegoms medžiaga bus naudinga. :ok:
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
Vaidotas73
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 736
Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė Vaidotas73 »

Kaip sako "Moja koza, chochu jebu chochu na miaso". Sėkmės :)
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
boolidas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1039
Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė boolidas »

Tikrai sveikinu, kad motocikla dazet originalia spalva, tokia kokia ir buvo pries tai, o ne JUODAI. Spaudziu desne ir sekmespabaigiant!!! :labas:
868338514
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

Ratų istorija. Stebulių "farširavimas".

Galiu pasakyti, kad guoliai ir jų presavimas nėra mano mėgstamiausias darbas. Norint kokybiškai su jais dirbti reikia turėti galybę visokių bronzinių galvų, "sjomnykų" ir t.t. Tiesa šiuo atveju naudojausi rato ašimi ir senais guoliais.

Sudėti nauji rusiški guoliai. Trapeciniai taip kaip ir buvo originaliai. Pakeistos beveik visos įvorės naujomis. Nepagailėta solidolo. Sudėti nauji riebokšliai.

Nufotografavau visas dalis, kurios dedasi iš eilės. Kiekvieną detalę dešine ranka "verčiam" į kairę. Atkreipti dėmesį reikia į tai, kad 750061315 ir 750061316 detalės ("vtulkos") skiriasi ilgiu. Reikia nesumaišyti dešinę su kaire.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

Stipinavimas.

Nors internete daug video, kaip stipinuoti ratus, tinginiams įdėsiu trumpą instrukciją.

Pirmiausiai susitvarkom reikiama kiekį stipinų. Pasitikrinam sriegius. Mano atveju nemažai stipinų sriegių reikėjo taisyti. Tą reikia daryti prieš cinkuojant. :galvoti: . Jei dirbat su naujais - tai ne problema.

1) Sudedame stipinus, kurie lenda į stebulės vidų. Reikia atkreipti dėmesį, kad šiems yra specialios skylutės (apvalios). Pakreipiame reikiama kryptimi;
2) Sugaudom juos ratlankyje. Sumaišyti skyles beveik neįmanoma. Jos padarytos unikaliai;
3) Sudedam likusius stipinus perkryžiuodami taip kaip parodyta foto;
4) Statome į stendą ir suvaržome;
5) Statome ant ašies ir sukdami taisome iki pageidaujamo lygumo. Čia jau kiek kantrybės turėsit, tiek sugaudysit.

Stendą ratui suvaržyti pasigaminau tikėdamas, kad jis labai pagreitins lyginimą. Nes pirmą ratą varžiau be jo. Galiu pasakyti, kad idealiai nesigauna vis tiek. Ir apskritai idealiai nesigauna. Prie 1 rato pražaidžiau lygindamas apie 1h. Ir idealumo nepasiekiau. Tiesa truputį nusiraminau knygelėje radęs toleruotiną paklaidą - 1.5mm. Tai panašiai tokią ir gavau.

Stendas skolinamas Vilniuje visiems oldtimeristams. Ne pramonei. Mėgstu :proga:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

Foto tęsinys.

Ir rezultatas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

Nors po ilgų ieškojimų įsigijau naujas senų atsargų padangas - nusprendžiau jų nemontuoti. Vis tik jos vertingesnės kitokiam projektui nei mano. Turiu 5vnt., įdėtos pardavimų skiltyje.

Nupirkau šiuolaikines dėvėtas Mitas Speedway SW-07 padangas. Jei su motociklu susigyvensim ir norėsis važiuoti daugiau - apausiu naujomis šiuolaikinėmis padangomis. Už šias mokėjau apie 40-50Lt/vnt.

Sumontavau pats namų sąlygomis. Rankų, kojų pagalba. :) . Nenaudojau jokių įrankių. Tik solidolą.

Sudėtos naujos kameros. Jas pirkau Fino gvėj. Mokėjau apie 30Lt/vnt.

Rezultate - 4 gražūs ratai laukiantys kelio! :ok:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė AGspecial »

Labai kokybiškai viskas daroma. Pavyzdinis darbas, puikūs darbų aprašymai ir visiškai nesvarbu, kad čia dnepras, jis šluosto nosį visiems oldtimerio motociklų projektams :-)
Vartotojo avataras
darinux
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 507
Užsiregistravo: 12 Vas 2009, 20:09
Miestas: Alytus

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė darinux »

Smagu žiūrėti ir skaityti, dnepras bus super :puiku: . Kreipsimės pagalbos, jeigu kils neaiškumų, nes dabar pats tokį operuoju :D
IŽ 56 - 1958m.
IŽ Jupiter 2
IŽ Planeta 4
Dniepr MT10-36 1975m.
K750 1961 m.
M-408 1965m.
Lada 21033 1981m.
Jawa 360
Jawa 638-5
IŽ Planeta 5
Iž 49
Vartotojo avataras
marjaxxx
Aukcionų arbitras
Aukcionų arbitras
Pranešimai: 1623
Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
Miestas: Panevėžys - Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė marjaxxx »

Sako salidolas kažkiek gali kenkti gumai. Aš naudoju paprastą aliejų, atseit jis draugiškesnis. Irgi labai gerai susimontuoja, be jokių įrankių