Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Taip pat skiriasi ir patys tarp savęs 6v inkarai, nes pvz 634 generatorius buvo 75w, o 360 ir 559 būdavo 45W galingumo. Taigi, 634 inkaras yra suvyniotas čiut storesniu laidu, o 360 ir 559 inkarai yra plonesnio laido. Laidų nepamatavus, sunkoka atskirti 634 inkarą nuo 360-559. Na nebent susidėjus vieną šalia kito - įsižiūrėjus atskirtumėte. Esmė - po galingesniu generatoriumi pakišus silpnesnį inkarą (plonesnio laido) pastarasis susvildavo. Ne vieną inkarą turiu pajuodavusį.
Būtent, mano inkaras plono laido ir visas juodas kaip anglis, įtariau, kad jis sudegęs, dabar abejonių nelieka, dėkui. Bet dabar beieškant interneto platybėse jų skirtumų, perskaičiau rusų forumuose: dėk iž 12v inkarą, 12v rėlę ir nematysi problemų su krovimu. O ukrainiečių tinklapis siūlo Jawoms labai jau panašius į Jawa 12v Iž planeta inkarus.
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Taip pat skiriasi ir patys tarp savęs 6v inkarai, nes pvz 634 generatorius buvo 75w, o 360 ir 559 būdavo 45W galingumo. Taigi, 634 inkaras yra suvyniotas čiut storesniu laidu, o 360 ir 559 inkarai yra plonesnio laido. Laidų nepamatavus, sunkoka atskirti 634 inkarą nuo 360-559. Na nebent susidėjus vieną šalia kito - įsižiūrėjus atskirtumėte. Esmė - po galingesniu generatoriumi pakišus silpnesnį inkarą (plonesnio laido) pastarasis susvildavo. Ne vieną inkarą turiu pajuodavusį.
Būtent, mano inkaras plono laido ir visas juodas kaip anglis, įtariau, kad jis sudegęs, dabar abejonių nelieka, dėkui. Bet dabar beieškant interneto platybėse jų skirtumų, perskaičiau rusų forumuose: dėk iž 12v inkarą, 12v rėlę ir nematysi problemų su krovimu. O ukrainiečių tinklapis siūlo Jawoms labai jau panašius į Jawa 12v Iž planeta inkarus.
Na, kovojimų būdų su senųjų Jawų nekrovimu tai yra įvairiausių. Vieną ant savo 360 Jawos dabar jau baiginėju suburti. Kai pabaigsiu ir jeigu pasiteisins, parodysiu forume, kas ir kaip. Šiaip manau geriausia išeitis - Vape degimas. Su juo viskas būna čiki briki, tik, kad kaina labai jau kandžiojasi, todėl paprastesni mirtingieji ir ieško kitokių būdų krovimui pagerinti.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
tauras000 rašė:O idejus storesni 634 inkara i silpnesni generatoriu 559, kas bus? Kraus? Veiks?
dek siuolaikinio motorolerio visa degimas ir pasibaigs problemos,draugui jau sudejau I 559,ruosiuosi ir sau susidet I 354 ir 634-01,jei pats darysi kaina apie 40eur gaunasi
GameOveris rašė:Nusipirkau senutės stopui guminę tarpinę novadielą, bet ji man netinka, apatinė stopuko dalis neįsistato į tą kilpelę. Gal kas turit originalios tarpinės foto, gal ji ten turi būt išpjaustyta kažkaip ? Pas mane ji vientisa. Papildymas: Kiek matęs ant 360 Jawos priekinė padanga 3,25, o galinė 3,50, o pas mane abi 3,00. Kokios jawos tai padangos ? Gal kas nori mainyt į platesnes ? Taip pat radau oro filtro gumą su sklende, kokioms Jawoms jos buvo ? Dar yra Jawa 559 1963m. ir kyla klausimai, kas neoriginalu. Turiu įtarimų, kad bakas turi būt be prisukamų nikelių ir oro filtras turbūt kitoks turėtų būt nei 360, bet koks ? Taip pat įdomu, ar ši šoninė pastatymo kojelė originali ? Dėkui už atsakymus Jawistai, ir nepykit, nelabai nusimanau Jawose aš, daugiau su Ižais susidūręs
Gal kam teko keisti Jawa 353/4 švaistiklio įvorę, stūmoklio pirštui? D15, norėjau užsakyti motoveržliaraktį, pasiplovė, niekuo negali padėti, pasiūlė nuo automobilio kur taikyti. Ar buvo kas susidūręs su šia problema, o gal ten kolūkio meistras pasidarbavo, vietoj guolio įvorę įkalė?
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
tauras000 rašė:Gal kam teko keisti Jawa 353/4 švaistiklio įvorę, stūmoklio pirštui? D15, norėjau užsakyti motoveržliaraktį, pasiplovė, niekuo negali padėti, pasiūlė nuo automobilio kur taikyti. Ar buvo kas susidūręs su šia problema, o gal ten kolūkio meistras pasidarbavo, vietoj guolio įvorę įkalė?