Bamperis rašė:Matai, jei ten Nr. išlietas, tai jis negali būti identifikacijos numeriu, nes visa tokių pagamintų traktorių partija turės tą patį Nr.


Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Bamperis rašė:Matai, jei ten Nr. išlietas, tai jis negali būti identifikacijos numeriu, nes visa tokių pagamintų traktorių partija turės tą patį Nr.
Taip, dt-20 neturi išdrožų, tik degimo kamera tokia pat. išdrožos DT-14 tai kameros užvesti benzinu.Bamperis rašė:Kaukai vaikšto matyt.![]()
DT-20 stūmoklis ant dugno neturi jokių išdrožų. Čia tada bus DT-14.
Turiu tik stūmoklį naują plikątomasst3 rašė:Tai viska matau turit . Kam ta maz grupė ? Ar stumuoklis prie cilindro nepriderintas ?
Tam traktoriukui 25 metus keista, tai dar nedaug, jei dirba, kuriasi, tai nereikia ieškoti problemų ten kur jų nesimato, nes išardai ir prasideda, tai blokas trūksta gilzuojant apačioj, tai žiedas sandarinimo neužsandarina, tai galvos tarpinę ima vis pramušdinėti.nemeiksiukass rašė:Turiu tik stūmoklį naują plikątomasst3 rašė:Tai viska matau turit . Kam ta maz grupė ? Ar stumuoklis prie cilindro nepriderintas ?Net žiedų nėra užsilikusių. O gilzė tai jau naudota, tik kai senelis keitė kažkodėl neišmetė (keitė prieš kokius 25 metus, nuo to laiko traktoriukas dirba ir nei žiedai nei kas kita iš grupės nebuvo keista). Bet vis dar pupsi, tik sankabą reikia restauruoti. Tai va dėl tokios priežasties ir noriu visą MAZ grupę keisti.
Galima bandyti vežti remontuot, pakeis riebokšlį, kitiems traktoriams ir siurblį sureguliuoja, bet silpnoki specialistai, senesnių traktorių nelabai įkanda, na kaip pasiseka, aš tai pats susiremontavau siurblį, pasikeičiau ir guolius ir riebokšlį. Nuimant siurblį, pasižymėk kaip stovi variklis (kad taktų nesumaišytum, prasuksi taktą ir uždėjęs siurblį ant tų pačių žymių, neužkursi jo) tai va, nuimi siurblį, pažymi vietą kurioje jis stovėjo, gali išsiardyti siurblį, nieko sudėtingo, gal pats pasiremontuosi, o gal nuveši ir dozavimą sėkmingai po to sureguliuos.nemeiksiukass rašė:Ačiū už patarimą, tada nebandysiu keisti. O tada klausimas dėl kuro siurblio. Karteryje po malkų vežimo tepalo lygis pakyla, tai spėju tai gali būti iš kuro siurblio tepalas su dyzeliu. Nes vis prieš dirbant papildau tepalą kurio siurblyje, o po darbo jis būna prasiskiedęs su dyzeliu. Jei nuvešiu kuro siurblį remontuoti, parsivežus uždedi ir važiuoji ar dar reiktų reguliuoti?