Ar ant stipinu galvuciu uztempei gumine juostele, kad kameros nepratrintu?manciusm rašė:Nors po ilgų ieškojimų įsigijau naujas senų atsargų padangas - nusprendžiau jų nemontuoti. Vis tik jos vertingesnės kitokiam projektui nei mano. Turiu 5vnt., įdėtos pardavimų skiltyje.
Nupirkau šiuolaikines dėvėtas Mitas Speedway SW-07 padangas. Jei su motociklu susigyvensim ir norėsis važiuoti daugiau - apausiu naujomis šiuolaikinėmis padangomis. Už šias mokėjau apie 40-50Lt/vnt.
Sumontavau pats namų sąlygomis. Rankų, kojų pagalba.. Nenaudojau jokių įrankių. Tik solidolą.
Sudėtos naujos kameros. Jas pirkau Fino gvėj. Mokėjau apie 30Lt/vnt.
Rezultate - 4 gražūs ratai laukiantys kelio!
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
evris
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 861
- Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
to AGspecial ir darinux - ačiū už palaikymą! tokie postai įkvepia noro tęsti projektą, kai sunku.
. Ypatingai malonu, kai gerą žodį parašo meistrai į kurių darbus prieš pradėdamas savo lygiavausi - Zergman, AGspecial, jawistas, Stumoklis24, boolidas ir kt.
to marjaxxx - dėkui už patarimą. nebuvau tokio girdėjęs. bet google panašių minčių jau radau. gerai, kad padangos ne naujos, tai ne taip ir bus gaila, jei kažkas bus ne taip. montuojant kitas padangas nusipirksiu specialios pastos.
to evris - žinoma dėjau. originalias kur ir pats parūpinai.
. šitą gumą ir naktį prikeltas nepraleisčiau.
. vaikystėje n+k dviračių ratų remontuota.
to marjaxxx - dėkui už patarimą. nebuvau tokio girdėjęs. bet google panašių minčių jau radau. gerai, kad padangos ne naujos, tai ne taip ir bus gaila, jei kažkas bus ne taip. montuojant kitas padangas nusipirksiu specialios pastos.
to evris - žinoma dėjau. originalias kur ir pats parūpinai.
-
Nerijus_
- Forumietis

- Pranešimai: 256
- Užsiregistravo: 28 Bir 2011, 11:33
- Miestas: Lazdijai
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Nieko nėr geriau už muilą. Tvarkingai nusiplauna, nelimpa dulkės ir nelieka kleckųmarjaxxx rašė:Sako salidolas kažkiek gali kenkti gumai. Aš naudoju paprastą aliejų, atseit jis draugiškesnis. Irgi labai gerai susimontuoja, be jokių įrankių
Moteris už vairo, kaip žvaigždė danguje - tu ją matai, o ji tavęs ne.
-
spoileriz
- Forumietis

- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
- Miestas: Jurgenburg
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Pats dirbau kažkada padangų montavime, tai pamokė mane, kad solidolas su betkokia guma nedraugauja. Jeigu turite galimybę, pabandykit pasiprašyti servise montavimo pastos. Jos jeigu šaukštą įkrės į stiklainiuką, tai užteksit ne vienam motociklui, o ir montuot bus smagiau, ir padangai ir ratlankiams sveikiau.
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Tęsiant ratų temą...
Pastovėjęs kurį laiką vienas ratas išsileido visiškai. Paaiškėjo, jog kamera su skyle. Teko lupti lauk. Klijuoti ir vėl montuoti.
Ar gavau brokuotą kamerą (Kinija greičiausiai visko padaro) ar pradūriau pats montuodamas (lyg ir švelniai viską dariau) - velnias žino. Skylutė buvo nedidelė. Nesimatė mechaninių veiksnių.
Tad patarimas - dėl šventos ramybės net ir naują kamerą pripūskit prieš montuojant.
Pastovėjęs kurį laiką vienas ratas išsileido visiškai. Paaiškėjo, jog kamera su skyle. Teko lupti lauk. Klijuoti ir vėl montuoti.
Ar gavau brokuotą kamerą (Kinija greičiausiai visko padaro) ar pradūriau pats montuodamas (lyg ir švelniai viską dariau) - velnias žino. Skylutė buvo nedidelė. Nesimatė mechaninių veiksnių.
Tad patarimas - dėl šventos ramybės net ir naują kamerą pripūskit prieš montuojant.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Reduktorius.
Šitas gražuolis pas mane surinktas gulėjo jau senokai. Kol vieną dieną verčiant dėžutę su dalimis radau nepanaudotą įvorę.
. Taip taip. Surenkant buvau praleidęs šitą detalę (įvorė su veltiniu). Tad teko skrosti dar kartą ir perrinkti. Senas veltinis buvo pagyvenęs, tad evris parūpino naują. Ir finale surinktas jau normaliai.
.
Šitas gražuolis pas mane surinktas gulėjo jau senokai. Kol vieną dieną verčiant dėžutę su dalimis radau nepanaudotą įvorę.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Variklis!
Su varikliu žaidimo su perrinkimais buvo jau daugiau. Ir manau čia dar ne pabaiga.
.
Visų pirma surinktas variklis stovėjo ant žemės (su kartonu) ko pasekoje įvyko kažkokia cheminė reakcija ir buvo nugraužtas naujas karterio cinkas. Nuėmiau jį ir percinkavau iš naujo. Surinkus ir užpylus tepalais paaiškėjo, kad guminė tarpinė yra šlamštas vertas šiukšlių dėžės. Veržiant karterį ji nė velnio nesandarina o slysta į šoną. O tepalas sunkiasi net varikliui nedirbant. Tad laukia dar kartą karterio permontavimas. Patariu naudoti elementarų paranitą ar tiesiog specialų silikoną.
Remontuojant šį KMZ turėjau patirties su Jawa, kur supratau ką reiškia varikliui gera kompresija. Pamatavus šaltą variklį (5bar ir 7bar kitam) supratau, kad iš akies nusprendęs pataupyti ant naujų stūmoklių - klydau. Nuėmiau cilindrus, nuvežiau į Asvelą, kur jie buvo nušlifuoti iki 1 remonto. Sudėti nauji žiedai, pirštai. Dabar kitas reikalas. Turim apie 9-10bar šaltame.
Nauji karbiuratoriai nepritaikyti MT. Teko pagaminti prailginimus. Juos pagamino senelis su tėčiu.
. Prie projekto rankas pridėjo jau 3 kartos reiškiasi.
. Prailginimų kokybė sakyčiau žymiai geresnė nei dalių, kurias gaunu iš UKR.
Na ir keli pažaidimai stende. Idealu nėra, bet variklis kuriasi lengvai. Pareguliuojant pagauni normalų darbą. Tačiau pradėjus važiuoti net neabejoju, kad reguliuoti reikės vėl.
Su varikliu žaidimo su perrinkimais buvo jau daugiau. Ir manau čia dar ne pabaiga.
Visų pirma surinktas variklis stovėjo ant žemės (su kartonu) ko pasekoje įvyko kažkokia cheminė reakcija ir buvo nugraužtas naujas karterio cinkas. Nuėmiau jį ir percinkavau iš naujo. Surinkus ir užpylus tepalais paaiškėjo, kad guminė tarpinė yra šlamštas vertas šiukšlių dėžės. Veržiant karterį ji nė velnio nesandarina o slysta į šoną. O tepalas sunkiasi net varikliui nedirbant. Tad laukia dar kartą karterio permontavimas. Patariu naudoti elementarų paranitą ar tiesiog specialų silikoną.
Remontuojant šį KMZ turėjau patirties su Jawa, kur supratau ką reiškia varikliui gera kompresija. Pamatavus šaltą variklį (5bar ir 7bar kitam) supratau, kad iš akies nusprendęs pataupyti ant naujų stūmoklių - klydau. Nuėmiau cilindrus, nuvežiau į Asvelą, kur jie buvo nušlifuoti iki 1 remonto. Sudėti nauji žiedai, pirštai. Dabar kitas reikalas. Turim apie 9-10bar šaltame.
Nauji karbiuratoriai nepritaikyti MT. Teko pagaminti prailginimus. Juos pagamino senelis su tėčiu.
Na ir keli pažaidimai stende. Idealu nėra, bet variklis kuriasi lengvai. Pareguliuojant pagauni normalų darbą. Tačiau pradėjus važiuoti net neabejoju, kad reguliuoti reikės vėl.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Na ir po truputį daiktas panašėja į motociklą. 
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Kalvis
- Forumietis

- Pranešimai: 470
- Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
- Miestas: Šiauliai
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Nesuprantu kam uždėjai tuos senelio su tėvu darytus prailginimus. Korbiuratoriai kažkur rėmėsi? Kuo storesnis buterbrodas, tuo didesnė tikimybė, kad per jį kur nors ims siurbti orą. Oro padavimo vamzdžiai dabar nebus perilgi?
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Maniau akivaizdu, jog ne dėl grožio prailginimai.
. Galima buvo išpjauti cilindro plokšteles arba prailginti pajungimą.
Oro vamzdeliai skirti k301 karbiuratoriams. Turiu pora komplektų. Vieną bandysiu pjaut ir pritaikyt pekarams.
Gal kas žinot iš kur galima pritaikyt guminę gofrą sujungimui karbo su vamzdeliu? Kaip turi atrodyt daugmaž prisegu.
Oro vamzdeliai skirti k301 karbiuratoriams. Turiu pora komplektų. Vieną bandysiu pjaut ir pritaikyt pekarams.
Gal kas žinot iš kur galima pritaikyt guminę gofrą sujungimui karbo su vamzdeliu? Kaip turi atrodyt daugmaž prisegu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.