Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
loudspeakers rašė:Man siūlė variantą 1:1 , 0,8+ 0,8 = 22eur.
Todėl norėjau pasiklausti nuomonių.
Siūlė variantą jų teigimu patikrintą , ką ir patys naudoja.
smėliavau automobilio detales ir išgirdau nuomonę, kad nusmėliavus pažeidžiama metalo struktūra ir jis greitai surūdija. Ar tai tiesa?
Dar smėliuoju tada dengiu antikoroziniu epoksidiniu gruntu ir dažau antikoroziniais juodais dažais, kur instrukcijoje rašoma, kad galima dažyti ant pliko metalo. Ar čia jau per daug, gal grunto nereikia? Naudoju suomiškus Tikkurila gruntą ir dažus.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
smėliavau automobilio detales ir išgirdau nuomonę, kad nusmėliavus pažeidžiama metalo struktūra ir jis greitai surūdija. Ar tai tiesa?
Dar smėliuoju tada dengiu antikoroziniu epoksidiniu gruntu ir dažau antikoroziniais juodais dažais, kur instrukcijoje rašoma, kad galima dažyti ant pliko metalo. Ar čia jau per daug, gal grunto nereikia? Naudoju suomiškus Tikkurila gruntą ir dažus.
Viskas gerai, tęskite kolega
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189 vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Tikkurilos produkcija gera, naudoju pramoniniam dažymui daug jų gruntų ir dažų. Svarbu gan storai užpūsti, tikrai ilgai laikys. Grunto reiktų apie 160 mikronų, dažų apie 80 mikronų. Palyginimui-neperdažyto automobilio bendras grunto -dažo sluoksnis būna apie 100 mikronų.
Na nežinau kaip jums, bet aš turėjau neigiamos patirties su Tikkurila. Darbe pasitaikė "chaliava" grunto ir dažų. Ant mėnesį džiuvusios detalės užtėškiau lašą benzino ir dažai su gruntu nusivalė iki pliko metalo. Tiesa produktai buvo vienkomponenčiai. Gal su dvikomponenčiais kitaip.
Klausimas visiems užsiimantiems smėliavimu, bet tai susiję ir su dažymu todėl rašau čia:
Ar po detalės nusmėliavimo nuvalote ją nefrasu? ar geriau niekuo nevilgyti ir nupūtus dulkes, sausai nuvalius gruntuoti? (tiek aliuminis, tiek juodas metalas)
Ar aliuminiui ir juodui metalui naudojamas tas pats epo gruntas?
Kalvis rašė:Na nežinau kaip jums, bet aš turėjau neigiamos patirties su Tikkurila. Darbe pasitaikė "chaliava" grunto ir dažų. Ant mėnesį džiuvusios detalės užtėškiau lašą benzino ir dažai su gruntu nusivalė iki pliko metalo. Tiesa produktai buvo vienkomponenčiai. Gal su dvikomponenčiais kitaip.
[quote="loudspeakers"]Klausimas visiems užsiimantiems smėliavimu, bet tai susiję ir su dažymu todėl rašau čia:
Ar po detalės nusmėliavimo nuvalote ją nefrasu? ar geriau niekuo nevilgyti ir nupūtus dulkes, sausai nuvalius gruntuoti? (tiek aliuminis, tiek juodas metalas)
Ar aliuminiui ir juodui metalui naudojamas tas pats epo gruntas?
Nereik niekuo valyti, bet būtina gerai išpūsti smėlio dulkes. Epo gruntas tas pats naudojamas.
Vienkomponenčiai gruntai ar dažai bijo valymų skiedikliu ar panašiais skysčiais,nusileidžia atsparumu trinčiai ir pan. Dvikomponenčiai žymiai atsparesni. Visoms dažų firmoms galioja tas pats dėsnis, ne tik Tikkurilai...
irmis27 rašė:
Vienkomponenčiai gruntai ar dažai bijo valymų skiedikliu ar panašiais skysčiais,nusileidžia atsparumu trinčiai ir pan. Dvikomponenčiai žymiai atsparesni. Visoms dažų firmoms galioja tas pats dėsnis, ne tik Tikkurilai...
Tuomet kuo valyti vienkomponentį gruntą ar dvikomponentį prieš kito grunto ar dažų padengimą? nefrasu ar yra kažkas geresnio, efektyvesnio...