Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Pannonia T1 1961m. remontas
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 877
- Užsiregistravo: 29 Kov 2011, 08:22
- Miestas: kauno raj
Re: Pannonia T1 1961m. remontas
SIUNCIU REKOMENDACIJAS ,
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 16 Spa 2013, 20:00
Re: Pannonia T1 1961m. remontas
dar turiu vieną klausimą: ar verta registruoti šią pannonią kaip istorinį motociklą?
kokie būtų privalumai tokio statuso ar nelabai verta, tik veltui pinigų išmetimas, ir dar jeigu vertintų, tai dar kažin ar duotų mano Pannoniai tokį statusą?
dėkoju išanksto už komentarus
kokie būtų privalumai tokio statuso ar nelabai verta, tik veltui pinigų išmetimas, ir dar jeigu vertintų, tai dar kažin ar duotų mano Pannoniai tokį statusą?
dėkoju išanksto už komentarus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 16 Spa 2013, 20:00
Re: Pannonia T1 1961m. remontas
feisas rašė:SIUNCIU REKOMENDACIJAS ,
dėkui labai už rekomendacijas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: Pannonia T1 1961m. remontas
Galiu parašyti tik savo nuomonę.
Registruoti transporto priemonę kaip istorinę vertybę - tai Jūsų darbo kokybės ir prestižo reikalas. Manau tai kiekvieno restauratoriaus darbo tikslas - gauti darbo įvertinimą.
Manau to siekti reikėtų , tik darant šį žingsnį reikėtų pažiūrėti kiekvienam savikritiškai - ar tikrai mano transporto priemonė originaliai išlikusi ar idealiai atrestauruota, kad galėtų būti pripažinta ISTORINE vertybe.
Yra vertintojų komisijos kurios tai įvertina.
Registruoti transporto priemonę kaip istorinę vertybę - tai Jūsų darbo kokybės ir prestižo reikalas. Manau tai kiekvieno restauratoriaus darbo tikslas - gauti darbo įvertinimą.
Manau to siekti reikėtų , tik darant šį žingsnį reikėtų pažiūrėti kiekvienam savikritiškai - ar tikrai mano transporto priemonė originaliai išlikusi ar idealiai atrestauruota, kad galėtų būti pripažinta ISTORINE vertybe.
Yra vertintojų komisijos kurios tai įvertina.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 877
- Užsiregistravo: 29 Kov 2011, 08:22
- Miestas: kauno raj
Re: Pannonia T1 1961m. remontas
kęstutis rašė:Galiu parašyti tik savo nuomonę.
Registruoti transporto priemonę kaip istorinę vertybę - tai Jūsų darbo kokybės ir prestižo reikalas. Manau tai kiekvieno restauratoriaus darbo tikslas - gauti darbo įvertinimą.
Manau to siekti reikėtų , tik darant šį žingsnį reikėtų pažiūrėti kiekvienam savikritiškai - ar tikrai mano transporto priemonė originaliai išlikusi ar idealiai atrestauruota, kad galėtų būti pripažinta ISTORINE vertybe.
Yra vertintojų komisijos kurios tai įvertina.
pykit , nepykit dekit padangas nors ir kamazo
-
- Forumietis
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 16 Spa 2013, 20:00
Re: Pannonia T1 1961m. remontas
Keletas naujesnių nuotraukų ))
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 16 Spa 2013, 20:00
Re: Pannonia T1 1961m. remontas
na štai, pagaliau Pannoniai sutvarkyti visi formalumai, kurie reikalingi, kad būtų galima laisvai eksplotuoti kelyje ))
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 16 Spa 2013, 20:00
Re: Pannonia T1 1961m. remontas
Klausimėliai:
1. Koks dantų skaičius priekinės žvaigždutės turi būti pannoniai su lopšeliu?
2. Kokia turi būti žvakė, girdėjau kad A23 turi būti, iš kur tokių gauti? Dabar 11 rusišką naudojų, bet kai motoras normaliai užkaista, po to su kojele negaliu užvesti... Kitą pakeičiu ir tada brunkšt iš pirmo karto užsiveda
Dėkui.
1. Koks dantų skaičius priekinės žvaigždutės turi būti pannoniai su lopšeliu?
2. Kokia turi būti žvakė, girdėjau kad A23 turi būti, iš kur tokių gauti? Dabar 11 rusišką naudojų, bet kai motoras normaliai užkaista, po to su kojele negaliu užvesti... Kitą pakeičiu ir tada brunkšt iš pirmo karto užsiveda
Dėkui.
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Pannonia T1 1961m. remontas
Dėl žvakių tai ir man pradžioj buvo tokia situacija. Karštas nesivesdavo. Kolega iš Latvijos rekomendavo vežiotis purkštuvėlį su vandeniu ir ataušinti cilindrą, jei po važiavimo įkaitusį reikia tuoj užvesti. Dariau ir taip. Paskui įsukau žvakę A23 ir porą sezonų laikė be problemų, nereikėdavo to aušintuvo. Šiemet kažkaip vėl pradėjo karštas nelabai vestis, kartais šaudavo per išmetimą. Pakeičiau žvakę į DENSO su kaitriniu skaičiumi 20. Reikėtų 24 arba 22, bet negavau. Kol kas lyg ir gerai. Žiūrėsim, kaip bus.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 16 Spa 2013, 20:00
Re: Pannonia T1 1961m. remontas
Raimis rašė:Dėl žvakių tai ir man pradžioj buvo tokia situacija. Karštas nesivesdavo. Kolega iš Latvijos rekomendavo vežiotis purkštuvėlį su vandeniu ir ataušinti cilindrą, jei po važiavimo įkaitusį reikia tuoj užvesti. Dariau ir taip. Paskui įsukau žvakę A23 ir porą sezonų laikė be problemų, nereikėdavo to aušintuvo. Šiemet kažkaip vėl pradėjo karštas nelabai vestis, kartais šaudavo per išmetimą. Pakeičiau žvakę į DENSO su kaitriniu skaičiumi 20. Reikėtų 24 arba 22, bet negavau. Kol kas lyg ir gerai. Žiūrėsim, kaip bus.
Dėkui, reiks tada nusipirkti žvakę pagal Jūsų rekomendacijas, tikiuosi, kad bus geriau