Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
jai dideja tepalo lygis tai isdilus plunžerinė pora, arba reik ja pavet kad geriau prispaustu. Siurblio guoliu keitimas reiskia jo dozavimo reguliavima anr stendo, nes paleidus tas tris traukutes nuo ašiukes typ top atgal ju nepastatysi mano tai dumino aršiau už tanką.
As sankaba kaiptik pasiberes.
1. Gal kas zinot ismatavimus tu ploksteliu kur su lapkem sujunktas.
2. Ar kas yra regejas mietkes ant smagracio degimui statyt.
Linis rašė:toki aparata gyva maciau joniskio rajone.
o as vakar zeimeri traukiau su datuku,20 metu pilnai perrinktas iki siol jokiu problemu,vakar is po ziemos uzsikure be problemu net silto vandens uzpilt nereikejo,vairas tinka nuo 51 gazelkos nes su originaliu ant tiesiosios gali ir nebepagaut,o stacias vairas jam ejo kad galetum vaziuot atbulas kaip i prieki jam parsikelia sedyne link bako prisikabini koki agregata ir valiai
Knygoje Трактор ДТ-20 Калиновский Н.Ф. Левитанус А.Д. Ходулин Ю.А. (1965) 118-tame puslapyje rašo taip, - priekyje 5,5-16, gale 8-32. Slėgis priekyje 0,8-1,5 Pa, gale 0,8-1,1 Pa, priklausomai nuo to kur dirbama.
Pas mane gale sudėtos 9,5-32, priekyje 6-16. Slėgį laikau kaip ir T-25.
Padangas prieš kokį 20 metų pirkau naujas Alytaus Kaniukų turguj.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Gerbkime lietuvių kalbą. Pranešimus rašykime lietuviškomis raidėmis.
Ar mate DT-20 ar DT-14 tokį stūmoklį? (tokiu dugnu)
Gal žinote tiksliai iš kokio modelio jis?
Skersmuo ~ 124mm
Aukštis ~ 165mm
Antroje foto prie T-40 stūmoklio.
201507053295.jpg
201507063297.jpg
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jis yra DT-14. Manau pačio pirmo modelio, kuris neturi starterio ir užsiveda rankena ant benzino, paskui perjungiamas ant dyzelio. Pas mane toks pat stūmoklis. Tas trečias išpjovimas yra voztuvui kuris padidina degimo kamerą, kad būtų galima rankomis permesti degimą.