Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.
Dedant originalų UAZ 469 radiatorių susidūriau su bėdele, kadangi pakeistas variklis į dyzelinį jis atsidūrė kiek labiau priekyje ir radiatorius negali atsidurti sau priklausančioje vietoje. Sprendimas kaip ir yra, bet reiktų pakeisti apatinės šlangos jungties vietą, ją pernešti iš galo į šoną. Tam reiktų jūsų patarimu. Ar tai nepakenks radiatoriaus našiam darbui(logiškai galvojant-netūrėtų )? Gal žinote kas tokį virinimo darbą galėtų atlikti, geriausiai būtų Vilniuje? Ačiū už atsakymus.
Nekeisti geriau nes virinimas ties šia vieta sudėtingas ar kitos priežastys? Kažkaip gaila būtų padėti turimą radiatorių į šoną ir vėl ieškoti kito, neseniai pirkau dar ir pinigų palikau nemažai. Žinoma galima būtų esama bandyti parduoti ir ieškoti naujo, bet jau ir nemažai perdarymų padaryta ties kėbulu būtent šiam, tuo labiau žinau, kad šis radiatorius išbandytas su mb om615 varikliu, kuris su uaz radiatoriumi nekaista.
jei radiatorius be kamščio (uždaras), gali jį paverst ant šono, kas pakeistų šlangų išsidėstymą... tik tuomet reiktų prikonstruot nuorinimą tiesiogiai iš radiatoriaus...