Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Dnepr MT 11 remontas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
sooryy
- Forumietis

- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
gal žinot kokia kompresija turėtu būti Dnepr varikliuose ir kaip teisingai ja pamatuoti?
-
jakovlevas
- Forumietis

- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
Re: Dnepr MT 11 remontas
Reikia specialaus įrankio, kuris statosi/sukasi į žvakės lizdą. Matuoti reikia, kai variklis šiltas, atsukus visą gazą, paminkyti kelis kartus kojele.
Jeigu bus apie 7-8 bar tai bus gerai, svarbu, kad labai tarp cilindrų nesiskirtų. Jei kompresija maža ir jeigu įpylus tepalo šaukštą per žvakės lizdą kompresija pakyla - problema žieduose.
Jeigu bus apie 7-8 bar tai bus gerai, svarbu, kad labai tarp cilindrų nesiskirtų. Jei kompresija maža ir jeigu įpylus tepalo šaukštą per žvakės lizdą kompresija pakyla - problema žieduose.
-
sooryy
- Forumietis

- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
Supratau, šiandien reikės pabandyti pamatuoti.jakovlevas rašė:Reikia specialaus įrankio, kuris statosi/sukasi į žvakės lizdą. Matuoti reikia, kai variklis šiltas, atsukus visą gazą, paminkyti kelis kartus kojele.
Jeigu bus apie 7-8 bar tai bus gerai, svarbu, kad labai tarp cilindrų nesiskirtų. Jei kompresija maža ir jeigu įpylus tepalo šaukštą per žvakės lizdą kompresija pakyla - problema žieduose.
-
sooryy
- Forumietis

- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
sooryy rašė:Supratau, šiandien reikės pabandyti pamatuoti.jakovlevas rašė:Reikia specialaus įrankio, kuris statosi/sukasi į žvakės lizdą. Matuoti reikia, kai variklis šiltas, atsukus visą gazą, paminkyti kelis kartus kojele.
Jeigu bus apie 7-8 bar tai bus gerai, svarbu, kad labai tarp cilindrų nesiskirtų. Jei kompresija maža ir jeigu įpylus tepalo šaukštą per žvakės lizdą kompresija pakyla - problema žieduose.
matavimo rezultatai:
kaire - 9
dešine – 8,5
o droselio sklendžiu atidarymas didele įtaka daro (pamiršau atsukti rankena).
-
gedulis9
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 512
- Užsiregistravo: 22 Sau 2008, 16:29
- Miestas: kaunas
Re: Dnepr MT 11 remontas
Gera kompresija.padavus gaza ,dar turetu pakilt siek tiek
mt11
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta
-
sooryy
- Forumietis

- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
tikiuosi, kad gerai ir važiuosgedulis9 rašė:Gera kompresija.padavus gaza ,dar turetu pakilt siek tiek
-
gedulis9
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 512
- Užsiregistravo: 22 Sau 2008, 16:29
- Miestas: kaunas
Re: Dnepr MT 11 remontas
Vien del normalios kompresijos nebutinai turi gerai vaziuot.degimas ir karbai normaliai sureguliuoti,tada galima tiketis
mt11
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta
-
sooryy
- Forumietis

- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
kol kas normaliai vienas cilindras nedirba(juoda žvake) nuleidau per viena "padala" žemyn adata tuomet nebe juoda bet šlapia ir iš to cilindro duslintuvo šaltas nestabilus oro srautas eina, vožtuvų tarpus tikrinau. Žvakes vietomis sukeičiau bet cilindro darbas nepasikeitė.gedulis9 rašė:Vien del normalios kompresijos nebutinai turi gerai vaziuot.degimas ir karbai normaliai sureguliuoti,tada galima tiketis
Vedasi gerai bet staigiai gazuojant dusta ir lėtai krenta apsukos.
-
evris
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 861
- Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
- Miestas: Vilnius
Re: Dnepr MT 11 remontas
Keistas rezultatas - nuleidus adata turetu palieseti misinys. Jei zvake slapia nuo benzino - pamegink sukeisti zvakes vietomis, buna, kad suodina zvake (kaip pats sakei tokia ir buvo) pramusa. Gal kaip tik sutapo, kad nuleidai adata, kai zvake jau buvo pramusta.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
-
sooryy
- Forumietis

- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
evris rašė:Keistas rezultatas - nuleidus adata turetu palieseti misinys. Jei zvake slapia nuo benzino - pamegink sukeisti zvakes vietomis, buna, kad suodina zvake (kaip pats sakei tokia ir buvo) pramusa. Gal kaip tik sutapo, kad nuleidai adata, kai zvake jau buvo pramusta.
sukeitus, gerai dirbusio cilindro darbas nepasikeitė, nuleidus adata blogai dirbusiam cilindro karbiuratorių darbas tapo stabilesnis ir žvake nebe suodina bet vis dar šlapia, šis cilindras ir ne taip kaista kaip tas kuris dirba gerai.
jei gausis bandysiu šiandien sukeisti karbiuratorius vietomis. Jei darbas nepasikeis tuomet bus aišku, kad ne karbiuratorių greičiausia problema.