Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Dnepr MT 11 remontas

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1258
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė kęstutis »

Kilo minčių noriu pasidalinti, o gal kas ir padės.
Jei žvakė šlapia, cilindras vėsesnis vadinasi nedeginamas kuras. Jis gali nedegti dėl kibirkšties nebuvimo reikiamu laiku. Kiek žinau tą sistemą tai kibirkštis kalama į abu cilindrus kartu vienam gaunasi darbinė kita tuščia. Sekančiu kartu atvirkščiai. Ar negali būti kad vienam cilindrui kibirkštis ant ribos o kitam gaunasi per vėlyvas ir nebespėja sudeginti kurą - reikėtu pabandyti paankstinti degimą. Kitas reikalas gal prie kompresijos šiame cilindre neskela kibirkšties nes lengviau ją praskelti kitame cilindre kuris stovi be kompresijos - reikėtu pamėginti sukeisti aukštos įtampos laidus atvedant iš kairės į dešinę ir iš dešinės į kairę, kad babynos padėtis nepasikeistų ( tikrinti babyną gal geras skėlimas vyksta į vieną pusę).
Na jei su kibirkštimi viskas gerai tai turėtų būti kalti vožtuvai - nesandarūs, nelaiku atsidaro ar užsidaro ir t.t. Nesandarūs būna kai nepritrinti, pagauna kokią metalo šiukšlę į tarpuką, linkę, blogai sureguliuoti, stringa kėliklis.
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 861
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė evris »

kęstutis rašė:Kilo minčių noriu pasidalinti, o gal kas ir padės.
Jei žvakė šlapia, cilindras vėsesnis vadinasi nedeginamas kuras. Jis gali nedegti dėl kibirkšties nebuvimo reikiamu laiku. Kiek žinau tą sistemą tai kibirkštis kalama į abu cilindrus kartu vienam gaunasi darbinė kita tuščia. Sekančiu kartu atvirkščiai. Ar negali būti kad vienam cilindrui kibirkštis ant ribos o kitam gaunasi per vėlyvas ir nebespėja sudeginti kurą - reikėtu pabandyti paankstinti degimą. Kitas reikalas gal prie kompresijos šiame cilindre neskela kibirkšties nes lengviau ją praskelti kitame cilindre kuris stovi be kompresijos - reikėtu pamėginti sukeisti aukštos įtampos laidus atvedant iš kairės į dešinę ir iš dešinės į kairę, kad babynos padėtis nepasikeistų ( tikrinti babyną gal geras skėlimas vyksta į vieną pusę).
Na jei su kibirkštimi viskas gerai tai turėtų būti kalti vožtuvai - nesandarūs, nelaiku atsidaro ar užsidaro ir t.t. Nesandarūs būna kai nepritrinti, pagauna kokią metalo šiukšlę į tarpuką, linkę, blogai sureguliuoti, stringa kėliklis.
Kaip gali buti gera kompresija su nesandariais voztuvais?
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1258
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė kęstutis »

Kompresiją matuoji viskas gerai, šiukšlę pagavai ir viskas blogai. Čia palyginimas tarp kita ko nes būna kad vieną diena važiuoji o kitą diena užsivesti nebeina. Norėjau pabrėžti, kad tikslus vožtuvų darbas turi daug įtakos sklandaus variklio darbui, be to ir buvo rašyta kad smagračio mėtkės pabėgusios ar ...
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 861
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė evris »

Be abejo voztuvu pritrynimas ir sureguliavimas turi itakos. Tik reikia isitikinti, ar voztuvai, nes tai jau gresia galvu nuemimu, pritrynimu, o ten atrandi, kad kreipianciosios kliba, lizdai isdauzyti ir papuoli i galvu remonta, po to - kodel gi nepasikeitus ziedu, jei jau galvos nuimtos ir taip toliau. Kuo giliau i miska - tuo riebesni partizanai.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1258
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė kęstutis »

Tai va ir rašiau kad pradžiai reikia tikrinti kibirkštį o tik po to į vožtuvų pasaulį. O ten ir gali būti Jūsų minėti kirminai pasislėpę, nes kompresiją matuoji kojelės paspaudimu - atrodo gerai, o užvedus variklį apsukos sukyla ir kas nors įkritęs į kokį išdilimą kelia problemas.
Zhynys
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė Zhynys »

Siulau pažiūrėt, ar ant babinos esantys pramušėjai nekibirkščiuoja. Ir ar aukštos įtampos varžtai ne per ilgi įsukti, nes tada į dangtelį pramuša ir cilindras neveikia.
Po to patarčiau karbiuratorių kuro lygį tikrint, ar adata sandariai kurą uždaro. Kitaip perpils.
Dar gali orą siurbti tarp karbo ir cilindro, bet tada liesas mišinys būtų.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

Vakar sukeičiau karbiuratorius vietomis, iš pradžių skirtumo jokio nepasijautę, todėl išsukau iš blogai dirbusio cilindro žvake ir pareguliavau karbiuratorių kol buvo uždėtas ant gerai veikusio, tuomet atkeičiau juos vietomis ir tai pat sureguliavau kita, užkūrus kuri laika dirbo abu cilindrai „gerai“ po to pradėjo su permušimais dirbti kitas cilindras, žvake buvo juoda, nuleidau adata per padala žemyn. Rezultatas buvo neblogas cilindrai dirbo ir tolygiau šilo, tik po kiek laiko pradėjo vėl „permušinėti“, išsukus abi žvakes jos buvo juodos.

Kaip suprantu mišinys per riebus ir adatų leidimas žemyn turėtu liesinti bet prieš tai vieno cilindro adata stovėjo ant vidurines padalos ir mišinys buvo geras, nuleidus gavosi per riebus, gal reikia adatas kelti į viršų?
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

Zhynys rašė:Siulau pažiūrėt, ar ant babinos esantys pramušėjai nekibirkščiuoja. Ir ar aukštos įtampos varžtai ne per ilgi įsukti, nes tada į dangtelį pramuša ir cilindras neveikia.
Po to patarčiau karbiuratorių kuro lygį tikrint, ar adata sandariai kurą uždaro. Kitaip perpils.
Dar gali orą siurbti tarp karbo ir cilindro, bet tada liesas mišinys būtų.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ar naujiems karbiuratoriams galėtų nelaikyti adatą?
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė Raimis »

Ir aš ilgai kovojau su Dnepru. Tiesa, MT-10-36, bet tai esmės nekeičia. Vis įtariau, kad per riebus mišinys. Nesivesdavo karštas ir pan. Problemą išsprendė elektroninis degimas. Visos bėdos prapuolė.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

Raimis rašė:Ir aš ilgai kovojau su Dnepru. Tiesa, MT-10-36, bet tai esmės nekeičia. Vis įtariau, kad per riebus mišinys. Nesivesdavo karštas ir pan. Problemą išsprendė elektroninis degimas. Visos bėdos prapuolė.
degimas pastatytas iš Evrio. dėl vedimosi problemų nėra.