Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Dnepr MT 11 remontas

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
gedulis9
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 512
Užsiregistravo: 22 Sau 2008, 16:29
Miestas: kaunas

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė gedulis9 »

pradziai bent parasyk kokius karbus uzdejes,ir kokie zikleriai,tada bus galima jau kazka galvot.
mt11
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

gedulis9 rašė:pradziai bent parasyk kokius karbus uzdejes,ir kokie zikleriai,tada bus galima jau kazka galvot.
karbiuratoriai K68y, kokie žitleriai nepasakysiu, neardžiau.
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 861
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė evris »

Siandiena buvau prie sooryy dnepro. Nuemem galvu dangtelius. Is kaires puses isbego zenklus kiekis tepalo, gal stikline. Baikas stovejo po uzvedimo keleta minuciu. Is desines puses isvarvejo gal 20-50ml.
Pradejome su 1,5mm viela tikrinti drenazine skyle (kur po isiurbimo voztuvu). Atradome, kad lenda labai sunkiai, pabademe, bet jausmas toks, kad tepalui sunku grizti i karteri. Po kurio laiko tikriausiai uzsemia isiurbimo voztuva ir per isdilusia kreipianciaja patenka i cilindra.
Nuemem galvu dangtelius, susukome naujas zvakes, isstatem degima, karbu ora pastatem 1,5 apsisukimo issukta. voztuvai neuzspausti, gal ismetimo voztuvu tarpelis didokas, ciksi.
Uzsiveda ant laisvu is puses pamynimo, duodant gazo - jokio pravalo, pagazavus , numetus gaza dirba ant laisvu, tik kairys cilindraas (kaip kardiologai sakytu - karts nuo karto permusa ir dumina). Beje dumina maziau negu JAwa su tepalu bake.
VAziuoja puikiai, priima gaza, bet tas tepalo kaupimasis neduoda ramybes. ISpudis toks, kad statant cilindrus ant hermetiko ( pastatyti ne ant tarpiniu) uzsukant cilindro varztus issispaude hermetikas ir uzkimso tepalo kanala.

Dnepristai patarkite, as pasiuliau nuimti galvas ir cilindrus, perziureti voztuvus, ju sandaruma, klibejima ir jei reikia suremontuoti galvas. Jau nuemus galvas butu logiska nuimiti cilindrus ir paziuret kas ten su tepalo kanalais darosi, bei ziedu tarpa pasimatuoti.
Karbai nauji K68Y, original, degimas mikroprocesorinis, laidai, pypkes zvakes naujos, oro sklende atidaryta, karbu sklendes pasikelia vienodai. Oro filtre tepalo neperpilta.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
kęstutis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1258
Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
Miestas: Šilutė

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė kęstutis »

Dėl permušimų nuėmus gaza esu skaitęs kad kaltas būna per laisvas dujų išmetimas - išrinkti duslintuvai ar kiauri. Teorija ta kad išmetamos dujos spėja pasišalinti anksčiau nei užsidaro išmetimo vožtuvas ir patenka į cilindrą papildomo oro - vyksta permušimas. Bet tarp čioperistu tai tik pliusas. Esu ne dniepristas bet manau jei cilindras nenori dirbti ant laisvu , kodėl nenukėlus tos galvos, nėra čia nei aušinimo skysčio, nei dujų paskirstymo grandinės. Pagal pasakojimą manau gaunasi nesandarus vožtuvas, gal trūksta pritrinimo , gal vožtuvas susikreipia dėl išdylimo. Kas dėl tepalo gausos tai kaip supratau skęsta cilindras kuris gerai dirba. Tai ar negalima dumijimo problemos ar skandina vožtuvų takus išbandyti neužsukus dangtelio nes tepimas ten vyksta taškymo būdu.
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 861
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė evris »

Skesta tepale kaire galvute, ta puse ir permusineja. O visi auksciau aprasyti bandymai vyko nuemus galvu dangtelius.
Greiciausiai teks imti galvas ir meginti jas remontuoti, jei voztuvai susikreipia - kreipianciuju keitimas, jei pavyks pritrinti - lizdus galima palikti originalius.
Ka manote?
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
Vartotojo avataras
Vikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 973
Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
Miestas: Vilnius

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė Vikas »

evris rašė:Skesta tepale kaire galvute, ta puse ir permusineja. O visi auksciau aprasyti bandymai vyko nuemus galvu dangtelius.
Greiciausiai teks imti galvas ir meginti jas remontuoti, jei voztuvai susikreipia - kreipianciuju keitimas, jei pavyks pritrinti - lizdus galima palikti originalius.
Ka manote?
Vienareiksmiskai reikia ardyti ir ziureti. 15 min ir viskas bus paberta. Tegul nusiperka hermetiko ir ardo. Kaip tepalo lygys? Tikrai 2 litrai supilti? Nepadaugino?
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

Vikas rašė:
evris rašė:Skesta tepale kaire galvute, ta puse ir permusineja. O visi auksciau aprasyti bandymai vyko nuemus galvu dangtelius.
Greiciausiai teks imti galvas ir meginti jas remontuoti, jei voztuvai susikreipia - kreipianciuju keitimas, jei pavyks pritrinti - lizdus galima palikti originalius.
Ka manote?
Vienareiksmiskai reikia ardyti ir ziureti. 15 min ir viskas bus paberta. Tegul nusiperka hermetiko ir ardo. Kaip tepalo lygys? Tikrai 2 litrai supilti? Nepadaugino?

tepalo manau daugiau įsipylę nei 2l, teko kelis kartus papildyti nes vis rodydavo mažiausia riba
sooryy
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
Miestas: Vilnius/Moletai

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė sooryy »

Bandysiu siandien nuimti galvute, cilindrą pažiūrėti kodel sunkiai grįsta tepalas is galvutes i variklį.
jakovlevas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 452
Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
Miestas: Vilnius

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė jakovlevas »

Cilindro nereikia nuiminėti. Kartu su galva nusiims ir vamzdelis, kuriuo tepalas turi grįžti atgal.
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 861
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: Dnepr MT 11 remontas

Standartinė evris »

Jei ko reikes is Ukrainos - parasyk AZ. Visa savaite ten busiu.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.