Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Dnepr MT 11 remontas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
sooryy
- Forumietis

- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
išėjo sustabdyti "kraujavimą", buvo pakeistos galvučių tarpines, drenažinis vamzdelis pastatytas ant hermetiko, galvutes smeigiu vietos(nuo cilindro puses) buvo užteptos hermetikų.
-
sooryy
- Forumietis

- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
Sveiki,
Gal galėtumėt kas paaiškinti kaip riekėtų nustatyti degimą. Dabar pasukau daugiau į +10 puse pradėjo dirbti stabiliau bet kuriasi sunkiau šaltas variklis ir kuriant pašaudo į duslintuvą, pravažiavau 60km išsukus žvakės buvo nesuodinos.
Kita bėda su tepalo slegiu. Važiuojant kai sušyla variklis užsidega tepalo slėgio lempute, numetant greiti lempute trumpam užgesta lyg tuo metu butu paimamas tepalas(tepalo lygis geras).
Gal galėtumėt kas paaiškinti kaip riekėtų nustatyti degimą. Dabar pasukau daugiau į +10 puse pradėjo dirbti stabiliau bet kuriasi sunkiau šaltas variklis ir kuriant pašaudo į duslintuvą, pravažiavau 60km išsukus žvakės buvo nesuodinos.
Kita bėda su tepalo slegiu. Važiuojant kai sušyla variklis užsidega tepalo slėgio lempute, numetant greiti lempute trumpam užgesta lyg tuo metu butu paimamas tepalas(tepalo lygis geras).
-
Šlitsas
- Forumietis

- Pranešimai: 87
- Užsiregistravo: 07 Bal 2006, 17:07
- Miestas: Šilalė
Re: Dnepr MT 11 remontas
Pasitikrink tepalo slegi mechaniniu matuokliu ir viskas bus aišku.
-
sooryy
- Forumietis

- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
koks turėtu būti tepalo slėgis varikliu sušilus iki darbines temperatūros?Šlitsas rašė:Pasitikrink tepalo slegi mechaniniu matuokliu ir viskas bus aišku.
-
sooryy
- Forumietis

- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
Manuale radau, kad tepalo slėgis sušilus varikliu iki darbines temperatūros turėtu būti tarp 3 ir 6bar, lempute pradedą šviesti kai slėgis nukrenta iki 1,3-1,8bar.sooryy rašė:koks turėtu būti tepalo slėgis varikliu sušilus iki darbines temperatūros?Šlitsas rašė:Pasitikrink tepalo slegi mechaniniu matuokliu ir viskas bus aišku.
Pamatavau su manometru šiandien slėgi, sušilus varikliu rodė apie 1,5bar
Gal turit kas minčių nuo ko pradėti spręsti šia problema?
-
Zhynys
- Forumietis

- Pranešimai: 146
- Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58
Re: Dnepr MT 11 remontas
Jei 1,5 bar rodo karštas variklis ant laisvų sūkių, tai nesuk smegenų ir važinėk. Normalus čia slėgis. Padidinus apsukas slėgis turi sukilti iki deklaruojamų 3 bar.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-
sooryy
- Forumietis

- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
šiandien reikės patikrinti, jei neklystų iki 3bar karštam varikliu nepakilo. Važiuojant pastoviu greičiu (apie 70km/h) lempute užsidegdavo ir apsuku padidinimas įtakos neturėdavo, lempute užgesdavo (trumpam) kai atliesdavau gazą ir gaudavosi stabdymas varikliu, toks vaizdas kad tuo metu tepalas subėgdavo į prieki ir dėl to lempute užgesdavo.Zhynys rašė:Jei 1,5 bar rodo karštas variklis ant laisvų sūkių, tai nesuk smegenų ir važinėk. Normalus čia slėgis. Padidinus apsukas slėgis turi sukilti iki deklaruojamų 3 bar.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Šaltam varikliu tepalo lygis min max ribose.
-
sooryy
- Forumietis

- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
Sveiki,
Gal kas turėtumėt patarimu į ką reikėtu atkreipti dėmėsi ardant DNEPR varikli ir ką būtinai pasikeisti?
Gal kas turėtumėt patarimu į ką reikėtu atkreipti dėmėsi ardant DNEPR varikli ir ką būtinai pasikeisti?
-
Vikas
- Forumietis

- Pranešimai: 973
- Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
- Miestas: Vilnius
Re: Dnepr MT 11 remontas
Dnepre nera detaliu i kurias nereiketu atkrepti demesi
.
Kreipianciuju klibejimas, voztuvu bukle, galvu lizdu bukle, ziedai, grupe, guoliai, salnikai, kruitnes dantraciai, sankabos disku bukle.... Svarbu ideti gera tepalo pompa (neisdylusia arba geriau nauja) ir gerai isvalyti centrifuga bei alkuninio kanalus (su kompresoriumi prapusti ir praplauti).
Kreipianciuju klibejimas, voztuvu bukle, galvu lizdu bukle, ziedai, grupe, guoliai, salnikai, kruitnes dantraciai, sankabos disku bukle.... Svarbu ideti gera tepalo pompa (neisdylusia arba geriau nauja) ir gerai isvalyti centrifuga bei alkuninio kanalus (su kompresoriumi prapusti ir praplauti).
-
sooryy
- Forumietis

- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
Internete radau informacijos, kad gitaroje ištekina vietas sandarinimo žiedams gal turite nuomone apie šį „patobulinimą“.Vikas rašė:Dnepre nera detaliu i kurias nereiketu atkrepti demesi.
Kreipianciuju klibejimas, voztuvu bukle, galvu lizdu bukle, ziedai, grupe, guoliai, salnikai, kruitnes dantraciai, sankabos disku bukle.... Svarbu ideti gera tepalo pompa (neisdylusia arba geriau nauja) ir gerai isvalyti centrifuga bei alkuninio kanalus (su kompresoriumi prapusti ir praplauti).