Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vykdomas projektas 1951 Dodge Coronet Convertible Cupe
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Naujokas
- Pranešimai: 8
- Užsiregistravo: 26 Lap 2014, 17:39
1951 Dodge Coronet Convertible Cupe
Sveiki, prieš mėnesį nusipirkau žaisliuką sau. Tai buvo ilgos paieškos rezultatas. Planuoju atlikti pilną renovaciją / restauraciją.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Naujokas
- Pranešimai: 8
- Užsiregistravo: 26 Lap 2014, 17:39
Re: 1951 Dodge Coronet Convertible Cupe
Salonas ir variklis
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Naujokas
- Pranešimai: 8
- Užsiregistravo: 26 Lap 2014, 17:39
Re: 1951 Dodge Coronet Convertible Cupe
Šiaip automobilis yra 99% pilnos komplektacijos ir trūksta labai mažai detalių.
Dabar vykdomi darbai:
Nuimtas galinis atsarginis ratas, bamperis užsidėjo į buvusius originalius tvirtinimus (galima dabar ramiai bamperį nuimt ir pasidėt iki ateis laikas ruošt chromavimui).
Stogo lankstų kalibravimas, naujų įvorių darymas (turėtų grįžt iš meistrų tuoj).
Išimtas salonas, rasti išpuvę slenksčiai (užsakyta iš JAV naujos panelės).
Korozijos pažeistas dugnas tik priekyje, gale po antikorozine medžiaga rastas žvilgantis metalas. Daugiau korozijos didelių židinių nerasta (tikėjausi, kad bus blogiau).
Surasti ir eBay nupirkti akmenukų skydai ant galinių sparnų (Stone Guard).
Pakėlus automobilį. Važiuoklėje rasta trūkę keli lingių lakštai abiejose pusėse. Variklis užsiveda, bet yra reikalų su greičių dėže, neveikia sankaba. Visa kita pakankamai geros būklės.
Didelė bėda yra chromai ir gumos. Naujus spėju sunku bus gauti. Daug chromų aplankstyta, o gumų arba nėra arba sutrūkę (gal turite pasiūlymų?).
Jei kam įdomu ryt galėsiu padaryt daugiau foto.
Dabar vykdomi darbai:
Nuimtas galinis atsarginis ratas, bamperis užsidėjo į buvusius originalius tvirtinimus (galima dabar ramiai bamperį nuimt ir pasidėt iki ateis laikas ruošt chromavimui).
Stogo lankstų kalibravimas, naujų įvorių darymas (turėtų grįžt iš meistrų tuoj).
Išimtas salonas, rasti išpuvę slenksčiai (užsakyta iš JAV naujos panelės).
Korozijos pažeistas dugnas tik priekyje, gale po antikorozine medžiaga rastas žvilgantis metalas. Daugiau korozijos didelių židinių nerasta (tikėjausi, kad bus blogiau).
Surasti ir eBay nupirkti akmenukų skydai ant galinių sparnų (Stone Guard).
Pakėlus automobilį. Važiuoklėje rasta trūkę keli lingių lakštai abiejose pusėse. Variklis užsiveda, bet yra reikalų su greičių dėže, neveikia sankaba. Visa kita pakankamai geros būklės.
Didelė bėda yra chromai ir gumos. Naujus spėju sunku bus gauti. Daug chromų aplankstyta, o gumų arba nėra arba sutrūkę (gal turite pasiūlymų?).
Jei kam įdomu ryt galėsiu padaryt daugiau foto.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Naujokas
- Pranešimai: 8
- Užsiregistravo: 26 Lap 2014, 17:39
Re: 1951 Dodge Coronet Convertible Cupe
Beveik baigtas "iešmas" su kuriuo auto vartysis kaip šašlykas ant laužo. Auto tvirtinsis prie jo, rėmo tvirtinimo vietose ir bus išcentruotas, kad nebūtų kaip sūpynės.
Radau pora nikelių eBay JAV, vietoj jau labai pavargusių maniškių UHU
Bėda tik, kad volgos kainuoja po 10eur ir dar daugeliui atrodo brangu, o čia už 2 turbūt į 100 netilpsiu.
Radau pora nikelių eBay JAV, vietoj jau labai pavargusių maniškių UHU

-
- Naujokas
- Pranešimai: 6
- Užsiregistravo: 10 Sau 2010, 12:48
- Miestas: Kaunas
Re: 1951 Dodge Coronet Convertible Cupe
Gražus amerikonas. Sėkmės darbuose!
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Re: 1951 Dodge Coronet Convertible Cupe
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
-
- Naujokas
- Pranešimai: 8
- Užsiregistravo: 26 Lap 2014, 17:39
Re: 1951 Dodge Coronet Convertible Cupe
Šiandien suderinta dėl dugno priekinių panelių atsiuntimo konteineryje iš JAV. Baigtas konstruoti iešmas. Vis dar laukiu stogo su sutvarkytomis įvorėmis, reiks uždėt patikrint galima tada bus pradėt ardyt. Atėjus šalčiams vešime smėliuoti, žiemą gerokai lėčiau įsimeta rūdys po smėliavimo, nei tokiu drėgnu metu kaip dabar.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1603
- Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
- Miestas: Kretinga
Re: 1951 Dodge Coronet Convertible Cupe
Geriausiai smėliuoti vasara,kada šilta.Žiema,nebent šiltam garaže ir neišvežus iš šildomos patalpos į lauka gruntuoti,kitu atveju temperaturų skirtumas,sudarys kažkokia kondensato plėvele,yra gruntu kur galima gruntuoti tipo iki -5C.Asmeniškai aš,senu pažiurų,skaitau geriausiai atlikti smėlevimus,dažymus,gruntavimus ne mažesnėja nei +18c.tomasst rašė:Šiandien suderinta dėl dugno priekinių panelių atsiuntimo konteineryje iš JAV. Baigtas konstruoti iešmas. Vis dar laukiu stogo su sutvarkytomis įvorėmis, reiks uždėt patikrint galima tada bus pradėt ardyt. Atėjus šalčiams vešime smėliuoti, žiemą gerokai lėčiau įsimeta rūdys po smėliavimo, nei tokiu drėgnu metu kaip dabar.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Re: 1951 Dodge Coronet Convertible Cupe
Nelygu žiema ir nelygu vasara. Lietuva ne užpoliarė ir ne Sahara. Svarbu kuo greičiau nugruntuoti po smėliavimo. Gruntas gerai būtų oro temperatūros arba šiltesnis, nes net ir šiltoje patalpoje purškiamas šaltas gruntas surenka oro drėgmę.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com