Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Vykdomas projektas IŽ 49 1955m. restauracija - remontas.

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
eevis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 15 Gru 2008, 22:42
Miestas: Plunge

IŽ 49 1955m. restauracija - remontas.

Standartinė eevis »

Sveiki :labas: , esu iš Plungės raj. Narvaišių km. ir turiu toki IŽ 49 1955m., tai antras musų su Bočium motociklas, kurį restauruosim - remontuosim. Motociklas nupirktas 2014m. gegužės mėn. iš Rietavo, nuo žmogaus kuris ji nusipirko kaip pinigų investicija (bent jau taip sakė :) ), taip ji laikė ir net užvedęs nebuvo. Taigi jis atsidūrė pas mus ir kita diena mes jį užvedėme. Išvaliau baką, karbiuratorių,pajungus akumuliatorių ir pripylus benzino uzsivedė iš trečio pamynimo, net patys nesitikėjom. Akumuliatorių krauna.
Taigi atsirado laisvo laiko ir lauke jau šalčiau tai nusprendžiau, kad reikia šį grožį restauruoti. Bandysiu siekti originalumo kiek leis galimybes.
Laukiu komentarų, pasiūlymu.
Išardžius patvarkysim išdiluses skyles, ilenkimus, po to smėliuosiu visas detales.
Užvestas kaip dirbo.
https://www.youtube.com/watch?v=V5gUruPTTmM
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo eevis 17 Gru 2015, 22:43, redaguota 6 kartą(us).
Vartotojo avataras
eevis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 15 Gru 2008, 22:42
Miestas: Plunge

Re: IŽ 49 1955m. restauracija - remontas.

Standartinė eevis »

Šį vakarą vėl kibau į Iž 49 ardymo darbus, radau neorginalių dalių. Galinių amortizatorių chromuotos apsaugos prastos buklės, reikės ieškoti geros būklės dėvėtų arba dėti komplektą novadielų. Spalva motoviklo matosi kad perdazyta buvo, nes originalai tokios spalvos nebuvo, bet galvojau rasiu kokia originali buvo, bet po sitais dazais tik metalas, tai speju kad motociklas buvo isardytas,nuslifuoti originalus dažai ir perdažytas šeimininko del estetinio geresnio vaizdo.
Ar orginaliai iž 49 turėjo stabdzių varlike ar cia jau prikonstruota, nors ausele atrodo kad orginaliai privirinta.(1)
Gal kas gali ideti nuotrauka kaip orginaliai atrodo duslintuvo tvirtinimo ausele? (2)

Savaitgalį planuoju smeliuoti kaikurias dalis, tuo paciu išbandysiu ir savo smėliavimo įrangą ir smėliadėžę. :proga:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
iz 49
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 357
Užsiregistravo: 31 Geg 2007, 16:39
Miestas: Vilnius

Re: IŽ 49 1955m. restauracija - remontas.

Standartinė iz 49 »

Stabdziu varlytes tikrai neturi buti, ausele privirinta.
Vartotojo avataras
eevis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 15 Gru 2008, 22:42
Miestas: Plunge

Re: IŽ 49 1955m. restauracija - remontas.

Standartinė eevis »

Tada reiks, nupjauti ir prišlifuoti gražiai.
Ar duslintuvo tvirtinimo auselės skylė turi būti pailga kaip nuotraukoje?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
zigmasmoto
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 603
Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
Miestas: Varėna

Re: IŽ 49 1955m. restauracija - remontas.

Standartinė zigmasmoto »

iz 49 rašė:Stabdziu varlytes tikrai neturi buti, ausele privirinta.
Patys sugalvojote, ar kas padėjo taip pasakyti? Auselė turi būti, prie jos tvirtinasi apatinė grandinės apsauga.

O duslintuvo tvirtinimo ausies skylė, turi būti apvali.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
Vartotojo avataras
iz 49
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 357
Užsiregistravo: 31 Geg 2007, 16:39
Miestas: Vilnius

Re: IŽ 49 1955m. restauracija - remontas.

Standartinė iz 49 »

Turejau omeny, kad prie jos tikrai nesitvirtina stabdziu varlyte. Nebutina iskarto pulti.
Vartotojo avataras
eevis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 15 Gru 2008, 22:42
Miestas: Plunge

Re: IŽ 49 1955m. restauracija - remontas.

Standartinė eevis »

Supratau, viena galva gerai bet dvi dar geriau :D bet turbut turi buti tik viena skylė , mazos neturi buti?
Duslintuvo laikiklio skyle apvalia reiks padaryti. :labas:
Vartotojo avataras
eevis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 15 Gru 2008, 22:42
Miestas: Plunge

Re: IŽ 49 1955m. restauracija - remontas.

Standartinė eevis »

Judam po truputi toliau, išardyti amortizatoriai, apsaugos nekokios bukles ilenkta surudije greiciausia bus dedamos naujos.
Padaryti duslintuvu laikikliai.
Nugreziotos priekinio sparno laikikliu kniedes, patiesintas sparnas kur buvo sulankstyta, bus virinamas nes yra itrukimu ir skyles bus kelios atnaujintos, ivirinsiu po lopa ir isgresiu skules. Nusmeliuosiu, nugruntuosiu poto sukniedysiu laikiklius, poto jau ruosimas dazymui.
Gal kas gali parasyti ismatavimus centrines pastatymo kojeles kronsteiniuko, nes per trumpas privirintas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
eevis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 15 Gru 2008, 22:42
Miestas: Plunge

Re: IŽ 49 1955m. restauracija - remontas.

Standartinė eevis »

Centrines kojeles laikiklis turetu toks buti, pamatuokit koks bendras ilgis ir metalo storis.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
zigmasmoto
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 603
Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
Miestas: Varėna

Re: IŽ 49 1955m. restauracija - remontas.

Standartinė zigmasmoto »

eevis rašė:Centrines kojeles laikiklis turetu toks buti, pamatuokit koks bendras ilgis ir metalo storis.
Metalo storis, kaip ir kojelės, 3 mm.

Centrinės pastatymo kojelės ausies ilgį geriausiai matuoti surinkus viską komplekte, nes užvedant variklį, jeigu originali užvedimo svirtis (kojelė), gali liesti kojelės atlenkimo ausį.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963