Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Motorinio dviracio orginalumas (Riga 5)
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: Motorinio dviracio orginalumas (Riga 5)
Pats pirmasis Riga-5 modelis, su pertvara po baku. Rečiausias, ir beveik nepasitaikantis. Bako tvirtinimas būtent toks. Atkreipkit dėmesį, kranelis iš kitos pusės, ir su adata, kaip pas Gauja ir Riga-3.
Babina - "seubas", visa kita... lyg ir originalu, sena, reikia tvarkyti. Yra šio modelio instrukcija, ten detaliai parašyta http://mopedmuseum.ru/biblio/man-riga5-1966.pdf
Babina - "seubas", visa kita... lyg ir originalu, sena, reikia tvarkyti. Yra šio modelio instrukcija, ten detaliai parašyta http://mopedmuseum.ru/biblio/man-riga5-1966.pdf
Re: Motorinio dviracio orginalumas (Riga 5)
augism rašė:... Bako tvirtinimas būtent toks...
Pagaliu?
Forume rašome lietuviškai. !!!
Re: Motorinio dviracio orginalumas (Riga 5)
Turėjau omeny, jis kitoks, negu visose Rigose. Bako gale liežuvėlis, kuris kišasi į vietą... matosi nuotraukoje. Matyt makalavosi, tai panaudota "antivibracinė" priemonė Matyt, labai nepasiteisino, nes vėlesnėse Rigose-5 tokiotvirtinimo atsisakyta.
Re: Motorinio dviracio orginalumas (Riga 5)
Raimis rašė:augism rašė:... Bako tvirtinimas būtent toks...
Pagaliu?
Pagal sugebejimus ir galimybes remontuodavo liaudis. Atsarginio bako foto pridedu del aiskumo.
Aciu Augism ,seniau maniau kad yra besidrovinciu pakomentuoti ir pagrysti,ieskojau ir konsultavausi su zmonemis net nezinanciais sio forumo ,teko isgirsti nemazai ,,blevyzgu". Bet su didesniu ziniu bagazu apie motorinius dar neteko (neteigiu ,kad nera)sutikti lietuvoje.Didelis aciu ,kad nepasididziuoja pasidalinti ziniomis
Re: Motorinio dviracio orginalumas (Riga 5)
Klausimas ar egzistavo grandines apsaugos su ispaustom linijom kaip gaujos,ir vietoj gauja uzraso ispausta ryga5? Pakolkas manau ,kad tai eilinis to meto neatitikimas su realia produkcija. Gal kas pagrystu?
Lenteles foto .
Lenteles foto .
Re: Motorinio dviracio orginalumas (Riga 5)
Su išspaustom linijom neteko matyti, manyčiau, nebuvo taip. O išspaustas užrašas Riga5 yra pas mane. Gerai neįžiūriu paskutinių nuotraukų, bet ir pas Jus taip pat, ar ne?
Re: Motorinio dviracio orginalumas (Riga 5)
Aciu Augis uz foto ,kai yra pavyzdys lengviau orentuotis kas pamesta
Foto esancios ryga5 tokios pat kaip ant taviskio lygios ir su ryga5 ispaudu.
Dar vienas idomus faktas yra kas teigia, kad nutent ryga5 privalo tureti juoda rankenos guma kaireje puseje ,bet niekur kokretaus saltinio neradau,foto is interneto galima rast tiek su juodomis tiek su rudomis. Tai kaip istikruju?
Foto esancios ryga5 tokios pat kaip ant taviskio lygios ir su ryga5 ispaudu.
Dar vienas idomus faktas yra kas teigia, kad nutent ryga5 privalo tureti juoda rankenos guma kaireje puseje ,bet niekur kokretaus saltinio neradau,foto is interneto galima rast tiek su juodomis tiek su rudomis. Tai kaip istikruju?
Paskutinį kartą redagavo egvis 05 Kov 2016, 20:34, redaguota 1 kartą(us).
Re: Motorinio dviracio orginalumas (Riga 5)
Nerasi niekur. Yra tik legenda, kuri byloja, kad Rygos gamykla, gaminusi visą važiuoklę, o taip pat ir vairus, variklius gaudavo iš Leningrado jau su gazo rankena. T.y., gazo rankenos gamyba ir jos pridėjimas prie variklio buvo atskiras procesas nuo motorinio dviračio važiuoklės gamybos. Tai gi, rankenėlės spalvos galėjo skirtis, ir niekas to nelaikė už broką.
Dar vienas paaiškinimas būtų mažiau mistinis. Jei žmogus keisdavo variklį, tai dėdavo jį tokį, kokį pirkdavo parduotuvėje - parduodamą su gazo rankena. Negi dabar keisi rankenėlę vien dėl spalvos. Motorinis dviratis tais laikais buvo "čepucha", nereikėjo nei šalmo... bet šustriausias bajeris buvo, kad galėjai važiuoti girtas kaip tapkė Ir nieko...
Dar vienas paaiškinimas būtų mažiau mistinis. Jei žmogus keisdavo variklį, tai dėdavo jį tokį, kokį pirkdavo parduotuvėje - parduodamą su gazo rankena. Negi dabar keisi rankenėlę vien dėl spalvos. Motorinis dviratis tais laikais buvo "čepucha", nereikėjo nei šalmo... bet šustriausias bajeris buvo, kad galėjai važiuoti girtas kaip tapkė Ir nieko...
Re: Motorinio dviracio orginalumas (Riga 5)
augism rašė:Nerasi niekur. Yra tik legenda, kuri byloja, kad Rygos gamykla, gaminusi visą važiuoklę, o taip pat ir vairus, variklius gaudavo iš Leningrado jau su gazo rankena. T.y., gazo rankenos gamyba ir jos pridėjimas prie variklio buvo atskiras procesas nuo motorinio dviračio važiuoklės gamybos. Tai gi, rankenėlės spalvos galėjo skirtis, ir niekas to nelaikė už broką.
Dar vienas paaiškinimas būtų mažiau mistinis. Jei žmogus keisdavo variklį, tai dėdavo jį tokį, kokį pirkdavo parduotuvėje - parduodamą su gazo rankena. Negi dabar keisi rankenėlę vien dėl spalvos. Motorinis dviratis tais laikais buvo "čepucha", nereikėjo nei šalmo... bet šustriausias bajeris buvo, kad galėjai važiuoti girtas kaip tapkė Ir nieko...
Paskutine eilute patiko ,vaikam isimdavo vintilius arba nukirbdavo lenciugus ,o per reidus su palutarke GAZ 52 suringdavo ir po kiek laiko nesikreipus su tevais ,isvezdavo i Kybartus po presu i metalo lauza ,prie gelezinkelio ,jei turejei prie to priejima galejai rasti viso gerio .Girtiems ir ne pyragai ,Vaikesi draugovininkai su milicija apie kolukio sieno kugio motocikla su Gaz 24 tas pavaziuoja ir sustoja ,priartejus vel pavaziuoja ir vel sustoja ,nusibodo ir paliko ji ,tiek daug tos technokos nebudavo .
Re: Motorinio dviracio orginalumas (Riga 5)
Nors ir paveluotai bet sezonas atidarytas