Kodėl tepaluotus ? Matyt todėl, nes niekad man nesisekdavo su sovietmečio laikais gamintais motociklais.

Viskas buvo labai ramu, kol pažįstamas neužsiminė jog žino kur stovi sena Jawa, už simboliška sumą (valo sandeliuką ar garažą ir būtų gerai atlaisvinti vietą).
Nupirkau, Nusprendžiau prikelti antram, o gal net ir trečiam gyvenimui, nes neaišku kiek šis motociklas yra visko matęs. Pagal jos išvaizda matyt savininkas buvo su "tiurlingo" skoniu.. (Asmeniškai patiko tik nikeliuoti - chromuoti sparnai. (nežinau kaip tiksliai pavadint).
Dokumentų nėra, todėl iškart buvo pasirūpinta motociklo rėmu su dokumentais. Dėja dokumentai seno tipo "laminuoti - lietuviska registracija".
Klausimas forumiečiams: Ant dokumentų rašo vardą, pavardę gyvenamają vietą ir net asmens kodą, gal yra koks būdas sužinoti rėmo savininko dabartinę gyvenamają vietą? Nes įtarimas, kad ji jau bus pasikeitusi. Tikrinant Regitros puslapyje ivedus dokumentų serijos numerį, kėbulo numerį rašo "Duomenų nerasta". Ar nebus pagal naujus istatymus registracija sustabdyta arba išvis isregistruota ?
Stengsiuosi viska atstatyti į kuo orginalesnę padėtį, žinoma noretusi palikti blizgančius sparnus.
Pirminėje apžiuroje nusprendžiau kad:
- Bus dažoma kiek įmanoma artima orginalui raudona spalva.
- Labai nemėgstu IŽH motociklu padangu ant Jawos su jomis atrodo lyg "TANKAS", bus ieškoma orginalių, arba artimų orginalui (Mitas).
- Naujame rėme su dokumentais galas dėja irgi yra iškeltas, būtinai reiks nuleisti.
- Galinius amortizatorius keisti orginaliais, šiuos į šiuksledėžę.
Taipogi didelis detalių trūkumas, buvo surastas joms "DONORAS", su veikiančiu varikliu, nes šiais laikas detalės nėra pigios, ir kokybė arti vienkartinių

Viską apibendrinus - turiu Motociklą, rėmą su lietuviška regitracija ir kalną atsarginiu detalių, stengsiuosi suremontuoti kiek įmanoma orginaliau.