Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas PEUGEOT-203C 1959metų
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Tvarkant kuro lygio daviklį teko atlikti operaciją naudojant donarystę. Seno daviklio varža ir šliaužiklis išlikę geri, na o plūdės mechanizmą teko keisti.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Pradedu judinti variklio darbus.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Nukėlus galvutę pasimatė kad tarpinė į 3 cilindrą pragriaužta. Išėmus stūmoklius 3 cilindro kompresinis žiedas prikepęs, o tepalinis trūkęs pusiau. Žvakes radau susuktas manau prancūziškas, praktiškai naujas -net vidus mažai aprūkęs. Prieš pardavimą manau buvo bandyta užvesti. Alkūninis velenas ir indėklai iš pirmo apžiūrėjimo atrodo gražiai.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Blokas nusmėliuotas ir nugruntuotas. Kas įdomu kad variklio numeris sutampa su kėbulo numeriu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo kęstutis 06 Bal 2016, 20:13, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Na o dabar prie blogiausio, tai bloko ir cilindrinės grupės. Cilindrinė grupė padilusi, cilindrų viršuose stovi nagu kabinami kantukai. Pirmo cilindro vidinis paviršius negražus - panašu kad cilindro viduje gyveno vanduo ir padarė negražumų cilindro sienutėms. Iš kur tas vanduo dar nežinau, gal per ilgą stovėjimą buvo išsukta žvakė, gal nesandari tarpinė, gal galva kiaura nors iš pirmų pastebėjimų galva atrodo gal ir neblogai. Dėl cilindrinės grupės su bloku nuvykau pas meistrus. Apžiūrėję ir pasimatavę nustatė kad stūmokliai geri ir jei gaunu originalius žiedus, bloką gali gręžti ir į pragręžtą gizlę statyti remontinę gilzę . Na žodžiu gautusi dvi gilzės viename.
Na prasidėjo žiedų paieška. Buvo reikalingi 75mm-2*2*4,5. Lietuvoje tokių neradau, bet Prancūzijoje radau ir nupirkau. Belaukiant žiedų nuspręsta patikrinti bloko sandarumą vandeniui. Pripyliau vandens atrodo visur gražu sausa. Po paros apžiūrėjus pastebėta kad pro cilindrų gilzių apačias prasiskverbia keli vandens lašai. Vadinasi reikia traukti lauk gilzes. Teko pasigaminti gilzių išėmimui įrankį "sjomniką" - na kaip lietuviškai jį pavadinti vienu žodžiu nesugalvojau. Ištraukus gilzes paaiškėjo kad susidėvėję guminiai sandarinimo žiedai. Taigi origilalūs sandarinimo žiedai keturkampio profilio - tokių negaunu. Vadinasi teks sandarinti su guminiais hidrauliniais apvaliais žiedais arba naudoti hermetiką, o gal tą ir tą - reikėtų patarimo Na apie išimtas gilzes teko papasakoti blokų šlifavimo meistrams. Sutinka atlikti minėtą šlifavimo darbą tik jei susodinsiu ir užsihermetizuosiu gilzes atgal į bloką ir prisuksiu bloko viršuje laikiklius kad dirbant nepakilų gilzės. Gal ir gerai, bet kaip tada nušlifuoti visą bloko viršų kartu su gilzėm - kas tada prilaikys gilzes? Na gal gilzes pasodinti ant epoksidinių klijų?, bet kas bus jei kada reikės išimti. Prasidėjo man neramumai ir dėl suleidimo gilzę į gilzę mm skaičiavimai: Pagal meistrų pasąkojimus suleistų ir prišlifuotų gilzių matmenys gausis. Remontinė gilzė - vidus 75mm, laukas 78mm.(sienelės storis 1,5mm), sena gilzė vidus 78mm, laukas ploniausioje vietoje (sijone) 80,5mm (sienelės storis 1,25mm). Pagal konsrtukciją gilzės sijonas remiasi į bloką ir viską supresavus meistrų teigimu turi laikyti. Klausimas, gal kam yra tekę taip daryti - kaip laiko? Neduoda ramybės tai kad cilindrų gilzės yra ketaus bet ne plieno, ar negali trūkti tas senos gilzės sijonas kur lieka 1,25mm, o jei tiksliai centras nepasitaikys tai gal ir tik 1mm? Kitas variantas atiduoti į Autotechniką Kaune. Jie siūlo gaminti stūmoklius ant 76mm, parinkti žiedus ir prašlifuoti senas gilzes, o paskui jas pačiam sodinti į bloką ir sukti galvą su bloko nušlifavimu. Antru variantu gaunasi brangiau, na ir parsiunčiamus žiedus galėčiau pasikabinti garaže ant vinies. Be to ar patikimas reikalas su gamintais stūmokliais ? Trečias pats brangiausias, bet gal ir geriausias variantas iš Prancūzijos parsisiūsti siūlomų komplektų - gilzės, stūmokliai, žiedai, pirštai, fiksatoriai. Tik nekalbama apie sandarinimo žiedus. Problema ta kad pirmiem modeliam buvo gaminama su 4 žiedais, kurių paskutinis stovi ant stūmoklio sijono apačios. Parašiau užklausimą dėl komplektų į 6 firmas, tai gavau atsakymą tik iš dviejų. Kiek supratau tai visur tarpininkai ir patys nežino smulkmenų 3 ar 4 žiedai bus ant stūmoklio, tik garantuoja kad tiks tokiam modeliui. Kas dėl gamintojų tai atsakymas tik kad Prancūzai ir šių laikų prekė, bet prekinio ženklo negavau. Gal kad nenupirkčiau be tarpininkų, o gal tai firmos kaip Kauno Autotechnika?
Kokie būtų Jūsų pastebėjimai, patarimai iš patirties?
Na prasidėjo žiedų paieška. Buvo reikalingi 75mm-2*2*4,5. Lietuvoje tokių neradau, bet Prancūzijoje radau ir nupirkau. Belaukiant žiedų nuspręsta patikrinti bloko sandarumą vandeniui. Pripyliau vandens atrodo visur gražu sausa. Po paros apžiūrėjus pastebėta kad pro cilindrų gilzių apačias prasiskverbia keli vandens lašai. Vadinasi reikia traukti lauk gilzes. Teko pasigaminti gilzių išėmimui įrankį "sjomniką" - na kaip lietuviškai jį pavadinti vienu žodžiu nesugalvojau. Ištraukus gilzes paaiškėjo kad susidėvėję guminiai sandarinimo žiedai. Taigi origilalūs sandarinimo žiedai keturkampio profilio - tokių negaunu. Vadinasi teks sandarinti su guminiais hidrauliniais apvaliais žiedais arba naudoti hermetiką, o gal tą ir tą - reikėtų patarimo Na apie išimtas gilzes teko papasakoti blokų šlifavimo meistrams. Sutinka atlikti minėtą šlifavimo darbą tik jei susodinsiu ir užsihermetizuosiu gilzes atgal į bloką ir prisuksiu bloko viršuje laikiklius kad dirbant nepakilų gilzės. Gal ir gerai, bet kaip tada nušlifuoti visą bloko viršų kartu su gilzėm - kas tada prilaikys gilzes? Na gal gilzes pasodinti ant epoksidinių klijų?, bet kas bus jei kada reikės išimti. Prasidėjo man neramumai ir dėl suleidimo gilzę į gilzę mm skaičiavimai: Pagal meistrų pasąkojimus suleistų ir prišlifuotų gilzių matmenys gausis. Remontinė gilzė - vidus 75mm, laukas 78mm.(sienelės storis 1,5mm), sena gilzė vidus 78mm, laukas ploniausioje vietoje (sijone) 80,5mm (sienelės storis 1,25mm). Pagal konsrtukciją gilzės sijonas remiasi į bloką ir viską supresavus meistrų teigimu turi laikyti. Klausimas, gal kam yra tekę taip daryti - kaip laiko? Neduoda ramybės tai kad cilindrų gilzės yra ketaus bet ne plieno, ar negali trūkti tas senos gilzės sijonas kur lieka 1,25mm, o jei tiksliai centras nepasitaikys tai gal ir tik 1mm? Kitas variantas atiduoti į Autotechniką Kaune. Jie siūlo gaminti stūmoklius ant 76mm, parinkti žiedus ir prašlifuoti senas gilzes, o paskui jas pačiam sodinti į bloką ir sukti galvą su bloko nušlifavimu. Antru variantu gaunasi brangiau, na ir parsiunčiamus žiedus galėčiau pasikabinti garaže ant vinies. Be to ar patikimas reikalas su gamintais stūmokliais ? Trečias pats brangiausias, bet gal ir geriausias variantas iš Prancūzijos parsisiūsti siūlomų komplektų - gilzės, stūmokliai, žiedai, pirštai, fiksatoriai. Tik nekalbama apie sandarinimo žiedus. Problema ta kad pirmiem modeliam buvo gaminama su 4 žiedais, kurių paskutinis stovi ant stūmoklio sijono apačios. Parašiau užklausimą dėl komplektų į 6 firmas, tai gavau atsakymą tik iš dviejų. Kiek supratau tai visur tarpininkai ir patys nežino smulkmenų 3 ar 4 žiedai bus ant stūmoklio, tik garantuoja kad tiks tokiam modeliui. Kas dėl gamintojų tai atsakymas tik kad Prancūzai ir šių laikų prekė, bet prekinio ženklo negavau. Gal kad nenupirkčiau be tarpininkų, o gal tai firmos kaip Kauno Autotechnika?
Kokie būtų Jūsų pastebėjimai, patarimai iš patirties?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Taigi buvo nuspręsta pirkti visą naują cilindrinę grupę. Na o parsiųsti originalūs žiedai liks atsargai.
Mano automobiliui ir man šventė , sulauktas siuntinys iš Prancūzijos. Pagaliau pajudės darbai su varikliu.
Mano automobiliui ir man šventė , sulauktas siuntinys iš Prancūzijos. Pagaliau pajudės darbai su varikliu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Sudėta cilindrinė grupė. Gilzių sandarinimui naudotas šis hermetikas. Bloko viršus nušlifuotas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Tvarkytas vandens siurblys ir ventiliatoriaus sukimo mova. Siurblio korpusas iškorėjes. Pratekinus fibros lietimosi vietą teko dėti bronzinę įvorę kad prisispaustų fibra - grafitinis sandariklis. Ventiliatoriaus sukimas padarytas per skriemulyje įtaisytą elektros magnetą. Temperatūrai pakilus susijungia temperatūrinis daviklis, duodamas įtampa ventiliatoriaus elektros magnetui, kuris pritraukia ventiliatorių ir pradeda suktis. Šis elektros magnetas buvo numiręs, teko pervynioti.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: PEUGEOT-203C 1959metų
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.