Linkiu kantrybės ir atidumo perrenkant visą variklį, iki pavasario pavyks
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Dnepr MT 11 remontas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
jakovlevas
- Forumietis

- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
Re: Dnepr MT 11 remontas
Kadangi tai yra lietas daiktas, greičiausiai lydinys toje vietoje buvo blogas. Arba sudaužytas. Man pačiam buvo alkūninis perpus lūžęs, priežastis žinau, bet taip dar nebuvau matęs.
Linkiu kantrybės ir atidumo perrenkant visą variklį, iki pavasario pavyks
Linkiu kantrybės ir atidumo perrenkant visą variklį, iki pavasario pavyks
-
Donatas2562
- Forumietis

- Pranešimai: 82
- Užsiregistravo: 26 Bir 2013, 23:27
Re: Dnepr MT 11 remontas
Stebiu sita tema ir nesuvokiu is kur pas zmogu tiek kantrybes prie sitos nelaimes 
Dnepr R100 2wd
-
gedulis9
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 512
- Užsiregistravo: 22 Sau 2008, 16:29
- Miestas: kaunas
Re: Dnepr MT 11 remontas
o kuom cia nelaime?nereik tik isradinet dviracio ir gaudyt milimetrus kaip laikrody))smagratis atsileido,makalavosi nuluzo galas,nieko tokio,labai greit pasikeis i kita,tik nereik ieskot butent naujo ir t.t bus maziau galvos skausmo,taciau su jais vaziuot tikrai galima,tik reik viena kart normaliai susitvarkyt pagrindinius mazgus ir vazinet laimingai..ne visi turi galimybes ikist bmw motorus siaip jau..kiek jau cia mes vaziuojam,uzteks ir situ..
mt11
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta
-
sooryy
- Forumietis

- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
vietoje kito "naujo" alkūninio veleno nupirkau praktiškai pilnos komplektacijos variklis.
išardęs sava varikli pastebėjau, kad cilindruose matosi smulkus įbrėžimai o kairėjam cilindre stūmokli ir cilindro trinties žymės ar tai galėjo įtakoti laisvumas švaistikliu viršutinėse galvutėse?
išardęs sava varikli pastebėjau, kad cilindruose matosi smulkus įbrėžimai o kairėjam cilindre stūmokli ir cilindro trinties žymės ar tai galėjo įtakoti laisvumas švaistikliu viršutinėse galvutėse?
Paskutinį kartą redagavo sooryy 24 Sau 2017, 11:38, redaguota 1 kartą(us).
-
gedulis9
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 512
- Užsiregistravo: 22 Sau 2008, 16:29
- Miestas: kaunas
Re: Dnepr MT 11 remontas
jei galima suformuluok klausima kazkaip kitaip,nes dabar tai zodziu kratinys...
mt11
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta
-
AGspecial
- moderatorius

- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
Re: Dnepr MT 11 remontas
O ko tikėtis, kai tik perrinktas variklis įvažinėjamas 80 km/h?sooryy rašė: išardęs sava varikli pastebėjau, kad cilindruose matosi smulkus įbrėžimai cilindruose ir kairėjam cilindre/stūmokli trinties žymės ar tai galėjo įtakoti laisvumą švaistikliu viršutinėse galvutėse?
-
sooryy
- Forumietis

- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
pirmus 500km buvo važinėjama ramiai, 50-60km/h. Tik po to buvo važinėta 80km/h greičiu.AGspecial rašė:O ko tikėtis, kai tik perrinktas variklis įvažinėjamas 80 km/h?sooryy rašė: išardęs sava varikli pastebėjau, kad cilindruose matosi smulkus įbrėžimai cilindruose ir kairėjam cilindre/stūmokli trinties žymės ar tai galėjo įtakoti laisvumą švaistikliu viršutinėse galvutėse?
-
jakovlevas
- Forumietis

- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
Re: Dnepr MT 11 remontas
Pirštų laisvumo neturi būti, bent jau jis neturi būti jaučiamas klibinant ranka.
Bet konkrečiai atsakant į klausimą, tai manau, kad cilindrai subraižyti dėl kelių priežasčių vienu metu, net žiedų kokybė galėjo turėti įtakos. 500km, jeigu žiedai buvo ukrainietiški (ar rusiški), žodžiu, prasti, yra mažai. Jeigu žiedai šiuolaikiniai, kokie nors vokiški, ar lenkiški (keli iš jų būna chromuoti), turėjo užtekti. Galėjo patys stūmokliai turėti kokių nors neišbaigtų aštrių kampų, koks buvo šiluminis tarpas?
Bet konkrečiai atsakant į klausimą, tai manau, kad cilindrai subraižyti dėl kelių priežasčių vienu metu, net žiedų kokybė galėjo turėti įtakos. 500km, jeigu žiedai buvo ukrainietiški (ar rusiški), žodžiu, prasti, yra mažai. Jeigu žiedai šiuolaikiniai, kokie nors vokiški, ar lenkiški (keli iš jų būna chromuoti), turėjo užtekti. Galėjo patys stūmokliai turėti kokių nors neišbaigtų aštrių kampų, koks buvo šiluminis tarpas?
-
sooryy
- Forumietis

- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 15 Geg 2009, 15:07
- Miestas: Vilnius/Moletai
Re: Dnepr MT 11 remontas
buvo prašyta, kad tarpa padarytų 0,08. Žiedai buvo rusiški. man įdomu kas galėjo įtakoti tokį greita stūmoklio piršto įvores laisvumo atsiradimą. Be to nesuprantu kodėl taip"greitai" susidėvį vožtuvų kreipenčiosios, pravažiavus vos virš 1000km teko keisti kreipenčiases 2 kartus, didžiausias išdilimas buvo išmėtimo vožtuvo.jakovlevas rašė:Pirštų laisvumo neturi būti, bent jau jis neturi būti jaučiamas klibinant ranka.
Bet konkrečiai atsakant į klausimą, tai manau, kad cilindrai subraižyti dėl kelių priežasčių vienu metu, net žiedų kokybė galėjo turėti įtakos. 500km, jeigu žiedai buvo ukrainietiški (ar rusiški), žodžiu, prasti, yra mažai. Jeigu žiedai šiuolaikiniai, kokie nors vokiški, ar lenkiški (keli iš jų būna chromuoti), turėjo užtekti. Galėjo patys stūmokliai turėti kokių nors neišbaigtų aštrių kampų, koks buvo šiluminis tarpas?
-
gedulis9
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 512
- Užsiregistravo: 22 Sau 2008, 16:29
- Miestas: kaunas