Taip viska kaip ir suprantu. Bet jei palikti toki, tai ji reikia ištepti kokiu salidolu ir pastatyt sausoje, vedinamoje vietoje taip? tokiu atveju motociklas stoves dar n metu ir jo bukle prastės nori tu to ar ne, ir kai nuspresi jau kadanors paiimti ir atrestauruoti tai daliu tokiam isvis be sansu bus rasti. O kaip sakot kad jis "dabar tikras ir su savo dusia" bet ka su tokiu daryt? palikt stovejimui 10 metu? Ir kas iš to? kodel gi ne sutvarkius jo, padarius legalu kelyje ir ištraukus sauleta vasaros diena pravaziuot 10kilometru?Raimis rašė:Tikrai reikia palikti nepaliestą. Restauravimas (net jeigu ir pats brangiausias bei vykęs) padarys šį motociklą tik eiliniu blizgučiu. O dabar jis tikras, su savo „dūšia“ ir gyvenimo pėdsakais. Tokių daug mažiau. Restauruoti (kaip supratau, tai būtų pirmasis Jūsų bandymas) pasirinkite ką nors kita.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vykdomas projektas K55 antrasis gyvenimas
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Naujokas
- Pranešimai: 16
- Užsiregistravo: 18 Spa 2016, 00:02
Re: K55 antrasis gyvenimas
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: K55 antrasis gyvenimas
Darykit kaip aš. Sutvarkykit tik tiek, kad važiuotų ir viskas veiktų. Legalizuokit ir mėgaukitės važinėjimu. Surūdijusius paviršius sutepkit kokiu nors konservantu. Aš naudoju žibalo ir nigrolo mišinį. Juo gerai įtrinu. Žibalas leidžia įsiskverbti į poras, o kai išgaruoja, nigrolas puikiai konservuoja.
Forume rašome lietuviškai.
!!!

-
- Naujokas
- Pranešimai: 16
- Užsiregistravo: 18 Spa 2016, 00:02
Re: K55 antrasis gyvenimas
Iš dalies su kiekvienu iš jusu sutinku, kad geriau išlaikyti autentiška, su originaliais dažais, neliesta niekeno motocikla, bet čia ne toks variantas... Kalba kita butu jei motociklo dažu likutis koks butu 90proc iš 100,bet dabar taip nera, dabartinis santykis 60~100, ir jei as lauksiu toliau ir bandysiu kazkaip sustabdyt ta rudziu grauzima ateityje turesiu itin dideliu problemu beieskant vienos ar kitos dalies, kas tuo paciu nori nenori atitrauks vel nuo originalumo ir auktentiskumo islaikymo. Pavyzdziui ratlankiai gal ne po metu ar dvieju bet jie surudys iki tokios bukles, kad tiesiog isluzines stipinai... sparnai prakirmis kiaurai ir tt, kad ir pritepsi kazko ant jo tai nesustabdys o tik priletins senejima.
Apie mano ideja restauruot tai buvo norima daryt visiskai kaip isriedejo is gamyklos, t.y chromuoti reikiamas dalis, reikiamas nudazyti, višiskai nesutvarkomas (pvz spidometras) pakeisti kitomos ir tada atgaivynus ji, sutvarkius dokumentus, uzkoncervuoti, kazkokiam laikotarpiui, kad tas blyzgucio kaip sakot vaizdas igautu "patina" ir nebeatrodytu blink blink. Va tokia mano ideja buvo butent sitam motociklui, bet dar esu galutinai neapsisprendes po jusu patarimu.
Apie mano ideja restauruot tai buvo norima daryt visiskai kaip isriedejo is gamyklos, t.y chromuoti reikiamas dalis, reikiamas nudazyti, višiskai nesutvarkomas (pvz spidometras) pakeisti kitomos ir tada atgaivynus ji, sutvarkius dokumentus, uzkoncervuoti, kazkokiam laikotarpiui, kad tas blyzgucio kaip sakot vaizdas igautu "patina" ir nebeatrodytu blink blink. Va tokia mano ideja buvo butent sitam motociklui, bet dar esu galutinai neapsisprendes po jusu patarimu.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 241
- Užsiregistravo: 02 Rgs 2011, 12:11
Re: K55 antrasis gyvenimas
As siulyciau su motociklu savininkui daryta tai kas jam patinka jei patinka rudziu kruva-gerai, jei nori restauruoti irgi gerai. Mano nuomone toks daiktas turi teigti dziaugsma, gerus jausmus.tikrai nevengciau pasiekus norima rezultata ir kelesdesimt km prasukti.
Nevien isliekamosios vertes ir piningai yra gyvenime ir jeigu motocikla nori matyti blizganti koks skirtumas jei koks "egzzzpertas" jo ir neivertins del kokio neorginalaus varzto ar dar kokios smulkmenos. Svarbu tau tiktu ir patiktu
Nevien isliekamosios vertes ir piningai yra gyvenime ir jeigu motocikla nori matyti blizganti koks skirtumas jei koks "egzzzpertas" jo ir neivertins del kokio neorginalaus varzto ar dar kokios smulkmenos. Svarbu tau tiktu ir patiktu

-
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: K55 antrasis gyvenimas
Sutinku su šio forumiečio nuomone ir norėčiau pridurti.Yha rašė:As siulyciau su motociklu savininkui daryta tai kas jam patinka jei patinka rudziu kruva-gerai, jei nori restauruoti irgi gerai. Mano nuomone toks daiktas turi teigti dziaugsma, gerus jausmus.tikrai nevengciau pasiekus norima rezultata ir kelesdesimt km prasukti.
Nevien isliekamosios vertes ir piningai yra gyvenime ir jeigu motocikla nori matyti blizganti koks skirtumas jei koks "egzzzpertas" jo ir neivertins del kokio neorginalaus varzto ar dar kokios smulkmenos. Svarbu tau tiktu ir patiktu
Kiek aš matau iš nuotraukos, kad motocikliuko stovis nėra toks jau geras. Patys palyginkite su Raimio įkelta nuotrauka. Temos autoriaus motociklas žymiai labiau paveiktas korozijos. Aš manau, kad motociklą reikėtų sutvarkyti, ir tvarkymo darbus greičiau pradėti, nes matomai, kuo ilgiau tempiant, tuo sunkiau bus remontuoti šį motociklą, nes vis giliau rūdys įsigrauš... Nėra jau tiek gerai išsilaikęs, kad palikti koks yra, manau restauracija, čia kaip ir vienintėlis variantas.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1015
- Užsiregistravo: 16 Vas 2009, 20:40
- Miestas: Vilnius
Re: K55 antrasis gyvenimas
http://www.oldtimers.lt/download/file.p ... &mode=view
Asmeniskai as stenkciaus palikti su originaleis dazais ir chromu. Nuvaliciau rudis ir su BRUNOX padenkciau. Maciau kaip BMW R-35 taip padare. Labai grazei atrodo.
Asmeniskai as stenkciaus palikti su originaleis dazais ir chromu. Nuvaliciau rudis ir su BRUNOX padenkciau. Maciau kaip BMW R-35 taip padare. Labai grazei atrodo.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 508
- Užsiregistravo: 19 Bal 2011, 20:01
- Miestas: Tytuvėnai, Kelmės raj.
Re: K55 antrasis gyvenimas
Apsimesiu, kad ir mano nuomonė kam nors rūpės 
Raimio motocikliukas daug geriau atrodo, o šį reiktų restauruoti. Nors ir taviškis atrodo gan gerai, bet saugiai važinėtis su juo greičiausiai negalėsi, juk ir špykiai kaip atrodo, ims tuoj trūkinėti... o laikyti ant sienos pasikabinus nematau tikslo. Motociklas kaip laukinis žirgas, jam reikia vėjo karčiuose

Raimio motocikliukas daug geriau atrodo, o šį reiktų restauruoti. Nors ir taviškis atrodo gan gerai, bet saugiai važinėtis su juo greičiausiai negalėsi, juk ir špykiai kaip atrodo, ims tuoj trūkinėti... o laikyti ant sienos pasikabinus nematau tikslo. Motociklas kaip laukinis žirgas, jam reikia vėjo karčiuose

8662O6653
-
- Forumietis
- Pranešimai: 470
- Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
- Miestas: Šiauliai
Re: K55 antrasis gyvenimas
Palaikau tuos kurie siūlo palikti tokį, koks yra. Jeigu autorius nuspręs restauruoti - tai jo reikalas. Bet kaip benuspręstum - pirmiausia susitvarkyk dokumentus nes priešingu atveju tai bus surudijęs arba blizgantis gelžgalis tinkamas statyti kambaryje prie sekcijos.
-
- Naujokas
- Pranešimai: 16
- Užsiregistravo: 18 Spa 2016, 00:02
Re: K55 antrasis gyvenimas
Dekui uz nuomonevirginijus007 rašė:Sutinku su šio forumiečio nuomone ir norėčiau pridurti.Yha rašė:As siulyciau su motociklu savininkui daryta tai kas jam patinka jei patinka rudziu kruva-gerai, jei nori restauruoti irgi gerai. Mano nuomone toks daiktas turi teigti dziaugsma, gerus jausmus.tikrai nevengciau pasiekus norima rezultata ir kelesdesimt km prasukti.
Nevien isliekamosios vertes ir piningai yra gyvenime ir jeigu motocikla nori matyti blizganti koks skirtumas jei koks "egzzzpertas" jo ir neivertins del kokio neorginalaus varzto ar dar kokios smulkmenos. Svarbu tau tiktu ir patiktu
Kiek aš matau iš nuotraukos, kad motocikliuko stovis nėra toks jau geras. Patys palyginkite su Raimio įkelta nuotrauka. Temos autoriaus motociklas žymiai labiau paveiktas korozijos. Aš manau, kad motociklą reikėtų sutvarkyti, ir tvarkymo darbus greičiau pradėti, nes matomai, kuo ilgiau tempiant, tuo sunkiau bus remontuoti šį motociklą, nes vis giliau rūdys įsigrauš... Nėra jau tiek gerai išsilaikęs, kad palikti koks yra, manau restauracija, čia kaip ir vienintėlis variantas.


-
- Naujokas
- Pranešimai: 16
- Užsiregistravo: 18 Spa 2016, 00:02
Re: K55 antrasis gyvenimas
Pasakau iskart visiems, motociklas nera parduodamas.
Kas del restauruot ji ar ne, tai pasakysiu tik tiek,kad niekur neskubu su tuo reikalu, o geriau pagalvojus gal ir gerai sakot del palikimo toks koks yra, nes juk nusveist senus dazus ir uzliet nauja sluoksni visada spesiu. Dabar pirmasis dalykas kuri zadu neveikt prie jo tai uzkurt, padaryt, kad viskas funcionuotu ir veiktu kaip priklauso, pakeist senus trosus kurie jau tikrai nebera saugu ir eit kautis del jo dokumentu, padarius siuos darbus bus nuspresta galutinai kaip ir kas bus
dekui visiems uz nuomones, jei kas norit patart kuom "izoliuoti" esamas rudis busiu labai dekingas 
Kas del restauruot ji ar ne, tai pasakysiu tik tiek,kad niekur neskubu su tuo reikalu, o geriau pagalvojus gal ir gerai sakot del palikimo toks koks yra, nes juk nusveist senus dazus ir uzliet nauja sluoksni visada spesiu. Dabar pirmasis dalykas kuri zadu neveikt prie jo tai uzkurt, padaryt, kad viskas funcionuotu ir veiktu kaip priklauso, pakeist senus trosus kurie jau tikrai nebera saugu ir eit kautis del jo dokumentu, padarius siuos darbus bus nuspresta galutinai kaip ir kas bus

