Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Baigtas projektas K-750M 1966

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 424
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

Re: K-750M 1966

Standartinė Vima »

Kai rinkau variklį, neatkreipiau dėmesio, kad žemiau nuotraukoje pažymėta dalis truputį išsikiša. To pasekoje ir buvo graužiamas aliuminis. Aišku, ilgainiui tas graužimas pasibaigtų, bet blogiausia tai, jog tos dzindros būtų iškeliavę po visą variklį, nemanau kad tepalo sietelis jas visas būtų sulaikęs. Tikėdamasis, jog dzindros liko variklio priekyje nusiėmiau cilindrus ir karterį. Jį šiaip planavau imti ir valyti po pirmų 300 km, tačiau deja teko tai daryti ankščiau. Vaizdelis nuramino, dzindrų daugiau niekur neradau :ok: Žodžiu laimė, jog tada variklis tedirbo kelias minutes ir kad nedėjau papildomai hermetiko :mrgreen: Priešingu atveju ko gero būtų grėsęs pakartotinas variklio ardymas ir plovimas. Nėra to blogo kas neišeitų į gerą
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 424
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Įdėjęs variklį į rėmą pamačiau kelis dalykus, ką buvau praleidęs ar pamiršęs

:padekit:

1. Koks turi būti priekinis variklio tvirtinimo varžtas? Kataloge pavaizduota, kad jis yra su dešinėje pusėje gamykliškai privirinta veržle. Tokį radau vieną pas save, tik pirma galvojau, jog jis neoriginalus. Atidžiau pažiūrėjus, veržlės virinimo vieta tikrai daili, tad gal tai ir ne namų darbo. Šiam projektui cinkavau varžtą, kuris turi sriegius iš abiejų galų, plius yra ilgesnis. Tai nuo ko gali būti jis? (tikrai ne nuo galo, nes tas dar ilgesnis)

2. Apsižiūrėjau, jog turiu tik dvi variklio tvirtinimo dalis (dedasi tarp rėmo ir variklio), o pagal katalogą turi dėtis trys. Pasikuitęs radau dar dvi. Tai dabar turiu keturias ir visos skirtingo pločio. Gal kam nesunku būtų pamatuoti ir parašyti kur kokia turi dėtis?

3. Gal kas turit pardavimui viršutinį variklio tvirtinimo kronšteiną? Ir koks jis turi būti? Kataloge parodyta, kad jis lygtais turėtų būti vientisas, jungtis su rėmu, varikliu ir indukcine rite. Aš turiu tik jo dalį, prie kurio jungiasi indukcinė ritė. Gali būti, kad ši, mano turima kronšteino dalis buvo nuo senesnio motociklo?

P.s. nuėmęs karterį dabar jį nucinkuosiu, kaip kad ir turėtų būti :mrgreen:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 424
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Dar šiek tiek :padekit:

1. Man neduoda niekaip užmigti mintis ar gerai padariau, jog vietoj veiloko keisdamas riebokšlį palikau originalią plokštelę skirtą tepalo sulaikymui. Klausimas, ar nebus riebokšliui per sausa? Šioje stadijoje kaip ir nesunku būtų tą plokštelę pašalinti, kad ir kaip nesinorėtų imti sankabą, smagratį, galinį dangtelį... ar verta? :?

2. Dar vienas dalykas,kuris neduoda man ramybės yra dalis, kuri tikėtina yra likusi po generatoriaus surinkimo. Radau ją po kelių dienų ant žemės, bet taip ir nesugalvojau, kurioje vietoje, ar išviso turėtų dėtis. Kiek ieškojau internete, nepavyko rasti jokios generatoriaus dalių surinkimo schemos, gal galit kas pagelbėti šiuo klausimu?

3. Ką dedat tarp generatoriaus ir variklio? Aš dėjau o žiedą (nepamenu tiksliai storio), bet nesu juo labai patenkintas. Nuėmęs krūtinę pamačiau, kad jo dalis yra įspausta į vidų, reiškiasi ilgainiui per tą vietą būtų leidę tepalą. Kokie dar variantai? hermetikas? žiedas iš paranito? Ar užteks prispaudimo jėgos sandarumui užtikrinti? Galų gale, kokia tarpinė dedasi originaliai?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 424
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Darbai po truputį juda. Nucinkuotas karteris, atgal sumontuoti cilindrai, priekinis dangtis.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 424
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Pagamintas naujas angliukas ir sutvarkytas paskirstymo dangtelis
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 424
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Perrinktas oro filtras. Tepalas kol kas neužpiltas :)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 424
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Turiu klausimą: kaip atnaujinot krovimo relės korpusą? Kaip suprantu, jis yra pagamintas iš šilumino, ar kažko panašaus (magnetas nelimpa) Originaliai atrodo, jog būtų cinkuotas vaivorykštiniu cinku, tačiau cinkuotojai neapsiima to daryti bijodami, jog detalė neištirptų rūgštyje.
Kokie variantai?

1. dažymas?
2. gal šią dalį visgi išeina cinkuoti?
3. palikti taip, kaip yra?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 424
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Nudažytos milteliniu būdu sėdynės karkaso dalys
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 424
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Surinktos sėdynės...teko paprakaituoti :puiku:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 424
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Na ir primatavimas :)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.