Apdirbimo tikslas buvo pašalinti emalinių dažų likučius nuo variklio paviršių ir pasiekti reprezentatyvią išvaizdą neišardant variklio. Neišardytą variklį nusmėlioti nepavyko, kadangi patyrės smėliotojas perspėjo, kad smėlis patenka į vidų, net gi gerai užsandarinus variklio angas. Nusmėlioti pavyko tik vieną variklio dangtį, kuris buvo atskirtas nuo variklio. Pasekoje visi variklio paviršiai buvo apdirbami rankomis. Darbas labai nuobodus ir užimantis nemažai laiko. Sakyčiau darbas projektų killeris , po tokio darbo gali neatlaikyti nervai norint pasiekti tobulą rezultatą
![Dingsiu :dingau:](./images/smilies/dingsiu.gif)
Variklio paviršių apdirbimui naudotos skirtingo grūdėtumo šlifavimo kempinėlės. Kempinėlių minkštumas neleidžia nušlifuoti paviršių iki lygumos, bei prisitaiko prie išgaubimų. Emalininių dažų nuėmimui panaudojau plieninių šepetėlių rinkinį. Plieniniai šepetėliai tiko sunkiai pasiekiamoms vietoms apdirbti ir emaliniams dažams šalinti. Taipat emalio šalinimui naudojau Rilak dažų nuėmėją.
Nusmėliotas variklio dangtis su smėliasrove įgavo grubią tekstūrą, todėl kempinėlėmis apdirbinėti teko ir jį. Šlifavosi efektyviau naudojant vandenį, taip pat kylo mažiau dulkių. Emaliniai dažai šlifavimui kempinėlėms nepasidavė, dėl to teko įsigyti plieninius šepetėlius. Rizikingas sprendimas, bet man pavyko. Nuimant emalį su šepetėliais svarbu su saiku naudoti jėgą ir neužsibūti vienoje zonoje - ritmiškai judinti šepetėlį.
Darbo kaina
Nusmėliota: priekinė šakė, variklio gaubtas, priekinė lempa, galinių amortizatorių gaubtai. Smėliavimo kaina 40eu. Išpradžiu užprašė 50eu. Man pasirodė per brangu kaip už 20min. darbą. Šlifavimo medžiagos apie 10 eu.