Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

K750 variklio alternatyva.

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
MaxAir
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 258
Užsiregistravo: 07 Rgs 2015, 19:29

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė MaxAir »

Atsiparašau, už gulinčias nuotraukas
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 862
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė evris »

Ziurint i foto - pradzioje patarciau susitvarkyti motora, uzvesti ir pravaziuoti. Bus aisku, ar reikia i greiciu deze ir tilta listi, ar ne.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
MaxAir
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 258
Užsiregistravo: 07 Rgs 2015, 19:29

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė MaxAir »

evris rašė:Ziurint i foto - pradzioje patarciau susitvarkyti motora, uzvesti ir pravaziuoti. Bus aisku, ar reikia i greiciu deze ir tilta listi, ar ne.

Tai pirmi planai ir yra, perrinkti variklį, perrinkti dėžę. Bet kiek teko junginėti bėgius bėgiai neblogai jungiasi, kojele atmeta greitai, bet vistiek , reiks peržiūrėt, pakeist tepalus ir pnš.
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 862
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė evris »

Tepalus pradzioje pasikeisk variklyje 20W50 mineralini. i deze kai kas pila transmisini, as pilu ta pati kaip i varikli. O i galini tilta - koki nors hipoidini W80-90
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
Vartotojo avataras
aivaras.
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Rgs 2011, 22:27
Miestas: Palanga

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė aivaras. »

Patariu pradžiai išsiardyti visą motociklą, kiekvieną detalę nuvalyti, patiesinti, pašalinti defektus ir surinkti motociklą atgal pilnai jį sukomplektuojant. Toliau pažįstant jo konstrukcija ir numatant laukiančius darbus, turint visas tvarkingos būklės komplektuojančias dalis galima pradėti gražinti šiam motociklui pradinį jo grožį.
O varikliui gal pas tave užtenka tik uždėti grupę, išplauti dugninę ir supilti naujus tepalus.
Jawa, Iž ir kitų moto dalys.
viewtopic.php?f=10&t=51228
MaxAir
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 258
Užsiregistravo: 07 Rgs 2015, 19:29

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė MaxAir »

aivaras. rašė:Patariu pradžiai išsiardyti visą motociklą, kiekvieną detalę nuvalyti, patiesinti, pašalinti defektus ir surinkti motociklą atgal pilnai jį sukomplektuojant. Toliau pažįstant jo konstrukcija ir numatant laukiančius darbus, turint visas tvarkingos būklės komplektuojančias dalis galima pradėti gražinti šiam motociklui pradinį jo grožį.
O varikliui gal pas tave užtenka tik uždėti grupę, išplauti dugninę ir supilti naujus tepalus.

Pradžiai tai manau po truputį perrinksiu variklį ir pabandysiu ji užkurti. O toliau planuose perrinkti svarbiausius mazgus, pereiti TA, užregistruoti. Tik va nežinau , ką vėliau dėl jo estetinio grožio daryt, būklė tikrai neįspūdinga, rūdžių yra ir pnš.. Gal ieškoti geresnės būklės dalių ir jomis keisti senąsias..
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 862
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė evris »

Pats atsakei, ka darysi - step by step.
Nebek priekyje traukinio
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
MaxAir
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 258
Užsiregistravo: 07 Rgs 2015, 19:29

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė MaxAir »

evris rašė:Pats atsakei, ka darysi - step by step.
Nebek priekyje traukinio

Nebėgu tikrai,puikiai suprantu darbo čia apstu prie kiekvieno mazgo, tiesiog galvoju, ar jį išlaikyti originalų, nedažytą.. Na, viskas dar prieš akį, kaip sakot -step by step :)
Laimiss123
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 153
Užsiregistravo: 20 Geg 2014, 08:53
Miestas: Kaunas
Susisiekti:

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė Laimiss123 »

Mano asmenine nuomone tai tokį motociklą jau reikėtų restauruoti pilnai, tačiau prieš pradedant reikia pasiruošti tiek finansiškai tiek emociškai :D aš pats prieš keletą metų įsigijau MT10-36 ir rinkausi palikti autentišką, kadangi būklė buvo nepalyginamai geresnė. Tačiau net ir atliekant tuos valymo ir mazgų tvarkymo darbus išleidau žymiai daugiau pinigų nei tikėjausi, o laiko taip pat užtruko daug, kartais net kildavo mintys kad lengviau būtų išardyti ir perdažyti nei tvarkyti atskirais mazgais, nes ne tiek jau daug ir lieka kai pagalvoji. Nors maniškis pagal metus manau atrodo tikrai labai gražiai, blizga visas, tačiau pastoviai sulaukiu kvailų klausimų tai kada gi pagaliau jį dažysiu :shock:
Vartotojo avataras
Ledūklis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1412
Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
Miestas: Alytus

Re: K750 variklio alternatyva.

Standartinė Ledūklis »

Restauracija tai plati sąvoka.
Techninės dalies sutvarkymas, koncervavimas esamos būklės, padarymas kad viskas veiktų - tai vadinama kontroliniu surinkimu. Kartais šitas praleidžiama ir viskas daroma iš karto, bet paskui vis tiek kas nors netinka ir reikia ardyt ar taikyt kitą dalį. Arba pasirodo kad ant tiek daug darbo, kad metama šonan.
Jei nori kuo greičiau išbandyt, tai rink greičiau kad veiktų.
"Geresnių" dalių su "geresniais" dažais pirkimas tik sugaišins laiką ir atliks bereikalingos dalys. Jei tinkamos dar naudojimui naudok esamas. Ypač jei jos to paties motociklo, tai jos tikrai tinka jam, o kai renki iš dalių dažniausiai netinka skylės, atstumai ir t.t. Galima viską nudažyt ir paskui. O jei būna padaryta, kad sunku suprast, dažyta, ar ne, tau niekas nepasakys blogo žodžio, net autentikos mėgėjai.
Iš tikrųjų, tai kokį kelią bepasirinktum, jis bus geriausias, jei procesas tau bus malonus, o motociklas atgis.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
Skelbti atsakymą