Butent, gerai pasakyta.HotRod rašė:Kaip senos mociutes oda, rauksleta ,mate vargo atrodo ,dar nesugadintos ,naturalus senejimas.Stumoklis24 rašė:"Grazios" , dailios rankeneles.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vykdomas projektas K - 125 1951 m.
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
Stumoklis24
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 952
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: K - 125 1951 m.
-
Stumoklis24
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 952
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: K - 125 1951 m.
Mazoji dalis K-125 daliu nusmeliuota.
Po truputi judam i prieki. Ruosiu dalis chromavimui.
Stipinus cinkavimui.
Po truputi judam i prieki. Ruosiu dalis chromavimui.
Stipinus cinkavimui.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Stumoklis24
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 952
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: K - 125 1951 m.
Gal kas patars, ka daryti ?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Stumoklis24
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 952
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: K - 125 1951 m.
Ruosiam smulkmenas smeluoti ir cinkuoti. Ant vielos surisamos smulkmenos, kad lengviau ir greiciau nusmeliuot.
Poveržlės pakeičiamos naujomis pagal reikiamus matmenis.
Poveržlės pakeičiamos naujomis pagal reikiamus matmenis.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Stumoklis24
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 952
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: K - 125 1951 m.
O va cia tai tadaaaaam
Jau turiu ir pilna grazu K -125 dviem ratam stipinu komplekta.
Jau turiu ir pilna grazu K -125 dviem ratam stipinu komplekta.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
kęstutis
- Forumietis

- Pranešimai: 1292
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: K - 125 1951 m.
Grąžūs stipinai
Papasakokit apie juos plačiau:
Ar išsukimui naudojate spec raktą ar replės? Ar reikėjo kaitinti? Kiek atsukant nutrūko? Kaip ruošiate cinkavimui galvutės ir stipinus? Ar nėra iškoreję? Ar veždami cinkuoti galvutės maunate ant vielos? Cinkuojate turbūt Elonikoje, ar ten priima tokį mažą užsakymą , ar vežate ir atsiimate pats, ar tarpininkauja kurjeris?
Papasakokit apie juos plačiau:
Ar išsukimui naudojate spec raktą ar replės? Ar reikėjo kaitinti? Kiek atsukant nutrūko? Kaip ruošiate cinkavimui galvutės ir stipinus? Ar nėra iškoreję? Ar veždami cinkuoti galvutės maunate ant vielos? Cinkuojate turbūt Elonikoje, ar ten priima tokį mažą užsakymą , ar vežate ir atsiimate pats, ar tarpininkauja kurjeris?
-
Stumoklis24
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 952
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: K - 125 1951 m.
Placiaukęstutis rašė:Grąžūs stipinai![]()
Papasakokit apie juos plačiau:
Ar išsukimui naudojate spec raktą ar replės? Ar reikėjo kaitinti? Kiek atsukant nutrūko? Kaip ruošiate cinkavimui galvutės ir stipinus? Ar nėra iškoreję? Ar veždami cinkuoti galvutės maunate ant vielos? Cinkuojate turbūt Elonikoje, ar ten priima tokį mažą užsakymą , ar vežate ir atsiimate pats, ar tarpininkauja kurjeris?
Stipinuotu ratlankiu teko isardyti nemazai. Labiausiai patinkai, kai reikia/galima stipinus nupjauti
Irankiai. Reples naudojau ardant pirmus stipinus, tai buvo pries 10-12 metu. Po to pats maciau, kad reples nerimta. Spec. rakta stipinam turiu ( tenka tokius daiktus isigyti, tobuleti, kai nuolat pasitaiko tokiu darbu ir nori juos gerai atlikti ). K-125 ratams rakto nenaudojau, visada stengiuosi stipinu galvutes atsukti atsuktuvu. Keleta stipinu reikejo ir pakaitinti, labai veiksmingas variantas, nors daug girdejau atsiliepimu jog negalima, metalas praranda savo savybes ir t.t.. O zmogus ( ismanantis metalus ir ju savybes ) aiskino, kad to bijoti nereikia.
Paruosimas. Viskas labai paprastai, jokiu dideliu isradimu nera ir nereikia.
1. GAlima tiesiog nusmeliuoti ir nucinkuoti, tada cinkas bus matinis ir siurkstus. Atrodo tvarkingai, bet del grozio
2. Pasitaiko variantu, kai stipinai buna neblogos bukles ir tiesiog ant seno cinko uzdedamas naujas. Tiesiog pagyvinama spalva, bendras vaizdas. Ar tai geras variantas nežinau. Tai pigiausias variantas.
3. K-125 stipinu poliravimas. Pradedama 80 siurks. popieriumi, priklauso nuo detales buklės ir jos iskorejimo. K-125 stipinu poliravimas prasidejo nuo smeliavimo ir 220 popieriaus. Ir smulkiom detalem uzbaigama 400 siurks. popierium. Aisku jei nori idealaus blizgesio ir rezultato, tai reikia finisuoti 1000 siurkst. popieirumi arba pasta. Bet vel gi, cinkas turi tokia savybe, laikui begant atsiranda matiskumas. Tai poliravimas praranda savo rezultata ir jo nematyti. Klausimas, kam to reikia?
P.S. Teko stipinus ruosti/poliruoti chromavimui, HD motociklui, na ten, tai gavosi tobulybe. Savininkas net bijojo i rankas paimti
Cinkuoti vezu paprastai/tvarkingai sumetes i dezute, jie ten patys jas susidelioja kaip reikia. Cinkuoju Elonikoje, cinkuoja nors ir viena varzta, aisku kaina buna ivairi ir nenuspejama
-
kęstutis
- Forumietis

- Pranešimai: 1292
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: K - 125 1951 m.
Įdomu būtų pamatyti tą spec raktą, ar gali kisti jo matmuo kad visiems stipinams tiktų, kur galima įsigyti? Man yra tekę naudoti fiksuojamas reples, mini spaustuvėlius. Žinoma galvutės kenčia. Geriausias būdas kai atsisuka iš galo atsuktuvų, bet tai turbūt prieš sukant prašmirgeliuojat atsuktuvui vietą, o gal spec asuktuvas
kas dėl galvučių paruošimo tai kaip jas nusmėliavus pavyksta prišlifuoti? Chromuoti gražiau blizga ir svarbiausia neoksiduojasi kaip cinkas , bet kaip tada elgtis su sriegiais? na ir originalumas kenčia. Kodėl reikėjo smėliuoti naują cilindrą ,ar buvo pagavęs korozijos? Kaip sekasi tvarkyti duslintuvo alkūnės korozijos padarinius?
-
Stumoklis24
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 952
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: K - 125 1951 m.
kęstutis rašė:Įdomu būtų pamatyti tą spec raktą, ar gali kisti jo matmuo kad visiems stipinams tiktų, kur galima įsigyti? Man yra tekę naudoti fiksuojamas reples, mini spaustuvėlius. Žinoma galvutės kenčia. Geriausias būdas kai atsisuka iš galo atsuktuvų, bet tai turbūt prieš sukant prašmirgeliuojat atsuktuvui vietą, o gal spec asuktuvaskas dėl galvučių paruošimo tai kaip jas nusmėliavus pavyksta prišlifuoti? Chromuoti gražiau blizga ir svarbiausia neoksiduojasi kaip cinkas , bet kaip tada elgtis su sriegiais? na ir originalumas kenčia. Kodėl reikėjo smėliuoti naują cilindrą ,ar buvo pagavęs korozijos? Kaip sekasi tvarkyti duslintuvo alkūnės korozijos padarinius?
Del rakto nieko ten stebuklingo. Veliau idesiu foto. Ir del spec. atsuktuvo, tai nera ten spec atsuktuvo, imi i rankas "minusini" ir suki. Nereikia isradineti dviracio.
Duslintuvo alkune dar procese, neturiu ka parodyti.
-
Stumoklis24
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 952
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: K - 125 1951 m.
Siek tiek darbu is savo megstamiausios " bangos ". Rezultatas gavosi puikus.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.