Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Baigtas projektas K-750M 1966

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Perlitavau pirktą sankabos trosą (dėl ko taip padariau manau aišku iš nuotraukos) ir sudėjau dalis nuo seno troso. Sulitavau ir gavau trumpinti 4 cm, nes jis tikriausiai pritaikytas MT dėžei, kuri yra ilgesnė. Dabar kitas klausimas. Turiu du troso vamzdelio įtvirtinimo variantus. Kuris iš jų man tinka, ar tas, kuris apspaudžia, ar į kurį įsiremia?
Prikabinti failai
IMG_5196.JPG
IMG_5204.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Elektra sutvarkyta :ok: Lempos dega, šviesos persijungia, signalas pypsi, kibirkštis šoka.

Liko patikrinti krovimą, bet tai padarysiu tik tada, kai užkursiu variklį. Kilo šiek tiek kuriozų su degimo jungikliu. Teko palenkti centrinį kontaktą, nes jis lietėsi su kitu ir taip pastoviai degdavo degimo lemputė, netgi tada, kai raktelis ištrauktas. kembrikas, kuris pirma galvojau bus per storas pasirodo buvo kaip tik. Apvalius varinius 4,5,6 mm antgalius pirkau Wurth'e, niekur kitur tokių neradau.
Prikabinti failai
IMG_5206.JPG
IMG_5207.JPG
IMG_5208.JPG
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Re: K-750M 1966

Standartinė Kalvis »

Vima rašė:Perlitavau pirktą sankabos trosą (dėl ko taip padariau manau aišku iš nuotraukos) ir sudėjau dalis nuo seno troso. Sulitavau ir gavau trumpinti 4 cm, nes jis tikriausiai pritaikytas MT dėžei, kuri yra ilgesnė. Dabar kitas klausimas. Turiu du troso vamzdelio įtvirtinimo variantus. Kuris iš jų man tinka, ar tas, kuris apspaudžia, ar į kurį įsiremia?


Troso tvirtinimui tinkamas dešinys laikiklis, kairys atsirado ant MT dėžių.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Prijungiau sankabos trosą. Truputį glumina tai, jog troso galas ir korpusas yra ne vienoje linijoje. Išnešimas gana nemažas. Spaudžiant rankeną tas išnešimas dar labiau didėja. Nelabai suprantu, kodėl taip yra, atrodytų per trumpa sankabos svirtis (arba ją reikėtų palenkti), bet pagal mane ji yra originali. O gal čia viskas tvarkoje? :galvoti:
Prikabinti failai
IMG_5211.JPG
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Nupirktos naujos padangos, sumontuoti ratai. Šiandien planavau juos uždėti, su galiniu problemų nekilo, tačiau su priekiniu gavosi ne viskas pagal planą. Priveržus ašį ratas kažkodėl užsispyrė ir nenorėjo suktis. Pradžioje galvojau kad užveržia naujos kaladėlės, tačiau atidžiau patyrinėjus radau, jog užveržia ne kaladėlės, o stebulė susiveržia su stabdžių lėkšte. Kas galėjo nutikti, tai arba kažkaip kreivai nudilo metalinė lėkštės įvorė, arba ji jau buvo brokuota iš pat pradžių. To pasekoje lėkštė susikreivina ir liečiasi į stebulę. Nuotraukoje pažymėtos dilimo žymės. Lėkštę pirkau, todėl apie šį defektą nieko nežinojau ir tų dilimo žymių ankščiau nepastebėjau.

Ką daryti...galvoju prašyti tekintojo (jeigu išeis lėkštę įtvirtinti į stakles) "ištiesinti" metalinę įvorę. Tada ištekinti papildomą įvorę, ją gal būt įklijuoti, arba tiesiog rinkimo metu įdėti tarp stebulės ir lėkštės. Teoriškai tai turėtų išspręsti problemą :galvoti:

Gal dar yra kokie variantai?
Prikabinti failai
IMG_5213_fix.JPG
dalius-nsu
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2227
Užsiregistravo: 02 Kov 2007, 18:52
Miestas: Panevėžys

Re: K-750M 1966

Standartinė dalius-nsu »

Beveik visada yra variantai 88888)

Atitrauk šiek tiek lekštę nuo rato ir nesitrins .
Yra 2 budai: pakeisti ivore esancia rate i 1-2mm ilgesne ( galima nutekinti pagal rate esanti pavizdi ) , arba poverzle padeti tarp bugno ir rato ivores. Nemanau kad žiojės didžiulis tarpas dulkems ar purvams rinktis tarp rato ir st. bugno.
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Re: K-750M 1966

Standartinė Kalvis »

Taškais "priauginti"įvorės galą ir pratekinti.
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Dėkoju už atsakymus :labas: Labai didelis laisvumas yra tarp ašies ir lėkštės, todėl nusprendėm arba tekinti ašį, arba ieškoti naujos. Tada bus aiškiau ant kiek išdilus ta lėkštės įvorė. Jeigu reikės, tada bandysim ją išpresuoti ir pakeisti nauja. Įvorę darysim kokiu 1 mm ilgesnę nei kad dabar yra, to pasekoje lėkštė nebesitrins į stebulę. Jeigu išpresuoti nepavyks, tada kogero liks davirinimo ir nutekinimo variantas.

P.s. Gal kas turit naują priekinę ašį pardavimui ?
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Re: K-750M 1966

Standartinė Kalvis »

Aš kažko nesuprantu - tekinti naują ašį, kad išsiaiškinti ant kiek išdilusi lėkštės įvorė? O iškarto pamatuoti skylę niekaip?
Ašies skersmuo D20-0,02...0,04
Įvorės skylė D20+0,023
Vima
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 403
Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
Miestas: Kaunas

K-750M 1966

Standartinė Vima »

Na problema tame, kad iki dabar nežinojau kokie ašies ir lėkštės įvorės matmenys turi būti, nes ant ašies išmatavom daugiau nei 5 skirtingus variantus. Ačiū Kalvi už matmenis. Ašį bet kokiu atveju keisiu nauja, o su lėkšte bus matyt
Skelbti atsakymą