Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
HELP! Turiu iš kaimo pirktą mopeduką (dokumentų - 0), norėčiau birbinėti juo į darbą, bo automobilio turėjimas mieste tampa prabanga. Tam reiktų kažkaip užregistruoti. Ieškau būdų ir esu nekart girdėjęs apie bešeimininkį turtą:
pofke78 rašė:Ne vienas jau taip priregistruotas, bet per teismą. Bešeimininkis turtas vadinas.
Tik štai paieška visur išduoda maždaug tokį teiginį: Bešeimininkis daiktas nuosavybėn gali būti perduotas tik valstybei ar savivaldybėms teismo sprendimu, priimtu pagal finansų, kontrolės arba savivaldybės institucijos pareiškimą (Lietuvos Respublikos CK 4.58str. 1d.).
Kaip tokiu atveju tapti žmogui tapti šeimininku? Gal galima kiek plačiau, prašau.
sveiki, norėjau paklausti, ar yra sudėtinga ekspertizė keičiant kategoriją iš motociklo su priekaba į motociklą be priekabos? praeinu TA su lopšiu, bet noriu užregistruoti be lopšio. tai kaip suprantu reikia ekspertizę varyt? tai ten gal ta procedūra tik formalumas? susimoki pinigėlius ,gauni popierėlį ir tiek? juk niekas neperdirbama, nes jau iš gamyklos juk padaryta kad lopšį būtų galimybė atkabint kai jo nereikia. kartais nesuprantu tos tvarkos Lietuvoje, bile uz bet ką pinigėlius iškaulyt. Seneliai kapuose apsiverstų sužinoję kad reik visokias ekspertizes varyt kad su lopšiu važiuot ,ar be. juokas ima. gerai kad mašinai priekabai prikabint ir atkabint nereik ekspertizės .
Nerijus666 rašė:sveiki, norėjau paklausti, ar yra sudėtinga ekspertizė keičiant kategoriją iš motociklo su priekaba į motociklą be priekabos? praeinu TA su lopšiu, bet noriu užregistruoti be lopšio. tai kaip suprantu reikia ekspertizę varyt? tai ten gal ta procedūra tik formalumas? susimoki pinigėlius ,gauni popierėlį ir tiek? juk niekas neperdirbama, nes jau iš gamyklos juk padaryta kad lopšį būtų galimybė atkabint kai jo nereikia. kartais nesuprantu tos tvarkos Lietuvoje, bile uz bet ką pinigėlius iškaulyt. Seneliai kapuose apsiverstų sužinoję kad reik visokias ekspertizes varyt kad su lopšiu važiuot ,ar be. juokas ima. gerai kad mašinai priekabai prikabint ir atkabint nereik ekspertizės .
Siais metais turejau analogiska situacija kaip tavo, ekspertizes varyti nereikejo, tiesiog pakeite kategorija registruojant motocikla, pries tai praejus TA.
Nerijus666 rašė:sveiki, norėjau paklausti, ar yra sudėtinga ekspertizė keičiant kategoriją iš motociklo su priekaba į motociklą be priekabos? praeinu TA su lopšiu, bet noriu užregistruoti be lopšio. tai kaip suprantu reikia ekspertizę varyt? tai ten gal ta procedūra tik formalumas? susimoki pinigėlius ,gauni popierėlį ir tiek? juk niekas neperdirbama, nes jau iš gamyklos juk padaryta kad lopšį būtų galimybė atkabint kai jo nereikia. kartais nesuprantu tos tvarkos Lietuvoje, bile uz bet ką pinigėlius iškaulyt. Seneliai kapuose apsiverstų sužinoję kad reik visokias ekspertizes varyt kad su lopšiu važiuot ,ar be. juokas ima. gerai kad mašinai priekabai prikabint ir atkabint nereik ekspertizės .
Siais metais turejau analogiska situacija kaip tavo, ekspertizes varyti nereikejo, tiesiog pakeite kategorija registruojant motocikla, pries tai praejus TA.
dėkui už informaciją. tikėkimės kad taip ir bus ir nereiks vežt papildomai motociklo i ekspertizę.
Gal kas šiais metais registravote motociklą iš rusiškų (sovietinių) dokumentų į šiuolaikinę registraciją? Skambinau regitrai dėl info, tai man pasakė, kad p-p sutartis su savininku, TA ir draudimas ir galiu registruoti, savininkui nereikia važiuoti į regitrą. Gal kažkas jau susidūrėte su tuo praktiškai ir galite patvirtinti šią info?
marjaxxx rašė:Pofke78, visgi kažką maišai. Nesuprantu iš kur gavai tą "atimamas leidimas dalyvauti eisme".
Šiaip žingsniai yra tokie: 1. Sustabdo leidimą dalyvauti eisme; 2. Išregistruoja.
Išregistruota TP nereiškia, kad ji utilizuota. Atlikus jos privalomąją techninę apžiūrą, apdraudus privalomuoju draudimu ir įregistravus, galima ir vėl su ja dalyvauti viešajame eisme.
Atejo ta diena ,gavau laiska... tech pasa keist,numeriai negalioja ,draudimo ir tech reik ,registruok is naujo ,bananu salis Lietuva ,baigesi visi sustabdymo laikai ,nei i sikna nepabuciuosi.
marjaxxx rašė:Pofke78, visgi kažką maišai. Nesuprantu iš kur gavai tą "atimamas leidimas dalyvauti eisme".
Šiaip žingsniai yra tokie: 1. Sustabdo leidimą dalyvauti eisme; 2. Išregistruoja.
Išregistruota TP nereiškia, kad ji utilizuota. Atlikus jos privalomąją techninę apžiūrą, apdraudus privalomuoju draudimu ir įregistravus, galima ir vėl su ja dalyvauti viešajame eisme.
Atejo ta diena ,gavau laiska... tech pasa keist,numeriai negalioja ,draudimo ir tech reik ,registruok is naujo ,bananu salis Lietuva ,baigesi visi sustabdymo laikai ,nei i sikna nepabuciuosi.
Vakar ta tema kalbėjau telefonu su Regitros darbuotoju. Po sustabdymo eisme ir po to išregistravimo. Norint patekti vėl į viešajį eismą reikia - draudimo, tech. apžiūros ir Regitroje naujos registracijos. Kurią duomenims nepasikeitus Regitroje galima atlikti nevarant automobilio, pageidaujant galima palikti senus numerius ir net seną tech. pasą. Visas tas registravimo malonumas kainuoja apie 10 eurų. Dar atsargiai kalbėjo, kad galbūt nuo gegužės 20d. keisis įstatymą ir priverstinai nebe išregistruos ir bus tik sustabdymas.