Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Baigtas projektas K-750M 1966
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
Re: K-750M 1966
2005 m. prikėliau savo senutę naujam gyvenimui ir nuo to čėso pilu 95 benziną ir velnias neima. Aišku jei droši be proto gali viską pagadyt, bet jei su protu tai viskas ok. Aišku jei nori gali ko nors ir inpylt- irgi manau nepakenks, o gal net bus ir geriau. Šitie motorai anksčiau ne tokį šūdą surydavo ir važiavo
Re: K-750M 1966
Įtrukimą užtrink muilu.
Šiuolaikinio benzino degimo greičiui suspaudimo laipsnis neturi jokios įtakos, todėl be baimės galima pilti į senovinius variklius.
Šiuolaikinio benzino degimo greičiui suspaudimo laipsnis neturi jokios įtakos, todėl be baimės galima pilti į senovinius variklius.
Re: K-750M 1966
Kaip manot, ar realu tiek palenkti su staklėmis chromuotą vamzdį, nepažeidžiant pačio chromo? Sienelės storis - 2 mm
Re: K-750M 1966
Jei čia "novodielas" manau sunkiai.
K-750M 1966
Na pagaliau ir pas mane reikalai pajudėjo. Parsisiunčiau naujas alkūnes, šį kartą jau teisingai lenktas. Primatavau - tinka puikiai, bakeliai taip pat atsiduria ten, kur ir turėtų būti. Galus reikės patrumpinti, dabar gerais 10 cm per ilgi. Turėtų chromuotų lenkti nerizikavau, tuo labiau, kad nepavyko rasti staklių tokio diametro vamzdžiams lenkti.
Re: K-750M 1966
Kalvis rašė:Įtrukimą užtrink muilu.
Nuėmus bako gumą skylę radau labai patogioje vietoje, nereikėjo nuiminėti gumos laikiklio. Su drėmeliu papildomai pašlifavau skylės kraštus ir ją užhermetizavau "skystu metalu". Kolkas laiko Paliksiu taip, kai tvarkysiu lopšelį, sutvarkysiu ir šią vietą.
Re: K-750M 1966
Seno benzino kranelio visgi nepavyko sutvarkyti. Kuras nors ir labai mažais kiekiais, visgi sunkiasi pro jį, automatiškai apkraunamos karbiuratorių plūdės, kurių man taip ir nepavyko prišveisti iki tiek, kad jos visiškai uždarytų kanalą.
Aplamai tokio tipo karbiuratorių plūdės gali 100 proc uždaryti benzino kanalą? Ar čia man dar reikia pasiraitoti rankoves ir kibti į darbą?
Gavau naują kranelį, taip pat benzino šlangutę, kuri turėtų būti artima originalui
Aplamai tokio tipo karbiuratorių plūdės gali 100 proc uždaryti benzino kanalą? Ar čia man dar reikia pasiraitoti rankoves ir kibti į darbą?
Gavau naują kranelį, taip pat benzino šlangutę, kuri turėtų būti artima originalui
Re: K-750M 1966
100 proc. sandarumo nepasieksi nei kraneliui, nei korbiuratoriui. Patikrita 23 metų opozitų eksplotacijos patirtimi. Tam kartui atrodo jau gerai, nebeteka, bet netrukus vėl varva. Kranelis neturi filtrų ant paėmimo vamzdelio. Per rezervo vamzdelį pakliūna iš bako nešvarumai, išbraižo krano sklendę ir štai jums varvėjimas.
Su korbiuratoriais tas pats. "Prikalu" su adata lizdą, pritrinu su pasta. Užmaunu skaidria šlangutę, užpilu benzinu. Būna, kad ir parą lygis šlangutėje nenukrenta - idealu. Bet uždedi ant cilindro ir vėl kada laiko, kada ne.Važiuojant tokio sandarumo pilna pakanka, bet paliktas per naktį apsimeža. K-6X serijos korbiuratoriai turi adatą su guma. Tie laiko geriau.
Asmeniškai aš seniai spjoviau seilėmis į tą problemą. Grįždamas į garažą, užsuku kranelį (žinau kokiu atstumu) kad išdeginti visą benziną iš korbiuratorių. Nuo kranelio numaunu šlangutes ir trumpu šlangos galiuku sujungiu tarpusavy abu kranelio išėjimus. Viskas.
Su korbiuratoriais tas pats. "Prikalu" su adata lizdą, pritrinu su pasta. Užmaunu skaidria šlangutę, užpilu benzinu. Būna, kad ir parą lygis šlangutėje nenukrenta - idealu. Bet uždedi ant cilindro ir vėl kada laiko, kada ne.Važiuojant tokio sandarumo pilna pakanka, bet paliktas per naktį apsimeža. K-6X serijos korbiuratoriai turi adatą su guma. Tie laiko geriau.
Asmeniškai aš seniai spjoviau seilėmis į tą problemą. Grįždamas į garažą, užsuku kranelį (žinau kokiu atstumu) kad išdeginti visą benziną iš korbiuratorių. Nuo kranelio numaunu šlangutes ir trumpu šlangos galiuku sujungiu tarpusavy abu kranelio išėjimus. Viskas.
Re: K-750M 1966
Puikus Kalvio pastebėjimas. Manau kol naujas ir nepažeistas kranelis, nepakenktų jo visam galui kur statosi į baką, prikonstruoti sandarų sėtelį.
Re: K-750M 1966
Ačiū Kalvi už atsakymą, tokios nuomonės ir laukiau. Reikės pamedituoti apie sietelio idėją, manau ji irgi verta dėmesio.