Šiandien mačiau laidą Car SOS. Kėbulo valymui nesirinko smėlio. Nuvežė chebrai, kuri mašiną jei gerai supratau iškepa 180laipsnių, tada merkia į rūgštį ir nuplauna su Karcher'iu.
Rezultatas gaunasi geras.
Ar kas girdėję apie šią technologiją? Kokie atsiliepimai? Ar kas bors užsiima tuo mūsų krašte?
[youtube]https://youtu.be/jcIqJkhImKQ[/youtube]
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Alternatyva smėliavimui
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: Alternatyva smėliavimui
YouTube nuoroda:
https://youtu.be/jcIqJkhImKQ
https://youtu.be/jcIqJkhImKQ
-
- Naujokas
- Pranešimai: 3
- Užsiregistravo: 27 Sau 2019, 22:42
- Miestas: Kaunas
Re: Alternatyva smėliavimui
Jei kas nors Lietuvoje tai daro, tai bijau, kad nelegaliai. T.y. ta rūgštis bus išpilama belekur, tai jau vien žinant mūsų tautiečių pomėgius į aplinkos tausojimą numoti ranka, šio būdo nesirinkčiau. Beto, kuo tai pranašiau už smėliavimą?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 241
- Užsiregistravo: 02 Rgs 2011, 12:11
Re: Alternatyva smėliavimui
julikas rašė:
Jei kas nors Lietuvoje tai daro, tai bijau, kad nelegaliai. T.y. ta rūgštis bus išpilama belekur, tai jau vien žinant mūsų tautiečių pomėgius į aplinkos tausojimą numoti ranka, šio būdo nesirinkčiau. Beto, kuo tai pranašiau už smėliavimą?
Pirmas pranesimas o jau "lempa" konkreciai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 241
- Užsiregistravo: 02 Rgs 2011, 12:11
Re: Alternatyva smėliavimui
manciusm rašė:Šiandien mačiau laidą Car SOS. Kėbulo valymui nesirinko smėlio. Nuvežė chebrai, kuri mašiną jei gerai supratau iškepa 180laipsnių, tada merkia į rūgštį ir nuplauna su Karcher'iu.
Rezultatas gaunasi geras.
Ar kas girdėję apie šią technologiją? Kokie atsiliepimai? Ar kas bors užsiima tuo mūsų krašte?
[youtube]https://youtu.be/jcIqJkhImKQ[/youtube]
Lenkai kiek zinau kazkuo panasiu uzsiima, bet kaina su transportavimu ~10k lt buvo uz auto kebula. Nera naujas dalykas , amerikonai jau tikrai senai naudoja tas vonias ir aisku smeliavima perspjauna kelis kartus.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 508
- Užsiregistravo: 19 Bal 2011, 20:01
- Miestas: Tytuvėnai, Kelmės raj.
Re: Alternatyva smėliavimui
julikas rašė:Beto, kuo tai pranašiau už smėliavimą?
Pradėkim nuo to, kad smėliuojant automobilio plokštumas jos gali susikraipyti...?
8662O6653
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: Alternatyva smėliavimui
Perkaitinus metalą irgi turbūt nėra gerai.
Bet panašu, kad chebra išdirbę technologiją. Kaitina tik tiek, kad nukeptų dažai ir kitas brudas.
Įdomu kokią rūgštį ten naudoja?
Technologija man pasirodė rimta.
O privalumų prieš smėlį daugybė. Nėra dulkių, skylių be reikalo, kėbulas nuvalomas ypač gerai, nes karštis ir rūgštis pasiekia visas vietas (nėra žmogiškos klaidos faktoriaus), greitis ir t.t.
Minusai aišku brangi įranga, vonios ir t.t.
Pasidalinkit nuoroda, jei žinote kas tuo užsiima.
Bet panašu, kad chebra išdirbę technologiją. Kaitina tik tiek, kad nukeptų dažai ir kitas brudas.
Įdomu kokią rūgštį ten naudoja?
Technologija man pasirodė rimta.
O privalumų prieš smėlį daugybė. Nėra dulkių, skylių be reikalo, kėbulas nuvalomas ypač gerai, nes karštis ir rūgštis pasiekia visas vietas (nėra žmogiškos klaidos faktoriaus), greitis ir t.t.
Minusai aišku brangi įranga, vonios ir t.t.
Pasidalinkit nuoroda, jei žinote kas tuo užsiima.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 543
- Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
- Miestas: Kaunas
Re: Alternatyva smėliavimui
Na tai nėra jokia naujiena - skaitykite vakariečių forumus ir t.t. Rasite daugybę projektų kur tai daryta. Raktiniai žodžiai "car body dipping restoration", "metal dipping", "acid dipping" etc. Galų gale kas nebandė ko nors nuvalyti pamerkus rūgštyje (nuo acto, citrinų iki rimtesnių), na taip tai veikia. Bet tai nėra kažkokia panacėja galinti pakeisti viską ką iki šiol žinojome. Vientisą automobilio kėbulą įkišti į kažkokį skystį nėra tas pats kas paprastą detalę. Daugiau skaitant rasite ir visokių "horror stories", kad rūgštys liko tarpuose tarp skardų (neįsivaizduoju kaip jas iš ten išplauti), kad išlindo vėliau, viską sugadino ir t.t. Kas toliau kai pandoros skrynia atidaryta - turi pliką kėbulą su visiškai neapsaugotomis vidinėmis ertmėmis prie kurių niekuo negali prieiti? Reikia grunto vonių. Žodžiu kažin ar čia technologija Nr. 1 kuri pagaliau viską išsprendė.
Sunkiai Lietuvoje įsivaizduoju tokią įrangą ir tonas medžiagų voniose laukiančių kelių senovinių automobilių. Čia ne garažo masteliai, kad kažkas galėtų nepaisyti aplinkosaugos. Visokie smėliavimai kvarciniu smėliu kur kas didesnis pavojus aplinkiniams ir patiems smėliuotojams.
Sunkiai Lietuvoje įsivaizduoju tokią įrangą ir tonas medžiagų voniose laukiančių kelių senovinių automobilių. Čia ne garažo masteliai, kad kažkas galėtų nepaisyti aplinkosaugos. Visokie smėliavimai kvarciniu smėliu kur kas didesnis pavojus aplinkiniams ir patiems smėliuotojams.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 604
- Užsiregistravo: 03 Sau 2011, 21:47
- Miestas: Radviliškis
Re: Alternatyva smėliavimui
Sušvelinkim toną, priartinkim arčiau paprasto žmogaus.
Esu kelis kartus bandęs chemija - dažų nuėmėją. Smarvė ir nuodai, dirbti tik lauke. Dažus pakėlė tik ten, kur prastai nudažyta. Vienu žodžiu nesigavo taip, kaip kai kurie optimistai sakė: nutepti ir po 15 min. Kercheriu nupūsti.
Bet gal yra gudrybių? Pvz., prieš tepant metalą pašildyti? Gal ilgiau palaikyti, ar po to antra karta tept?
Esu kelis kartus bandęs chemija - dažų nuėmėją. Smarvė ir nuodai, dirbti tik lauke. Dažus pakėlė tik ten, kur prastai nudažyta. Vienu žodžiu nesigavo taip, kaip kai kurie optimistai sakė: nutepti ir po 15 min. Kercheriu nupūsti.
Bet gal yra gudrybių? Pvz., prieš tepant metalą pašildyti? Gal ilgiau palaikyti, ar po to antra karta tept?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 543
- Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
- Miestas: Kaunas
Re: Alternatyva smėliavimui
augism rašė:Sušvelinkim toną, priartinkim arčiau paprasto žmogaus.
Esu kelis kartus bandęs chemija - dažų nuėmėją. Smarvė ir nuodai, dirbti tik lauke. Dažus pakėlė tik ten, kur prastai nudažyta. Vienu žodžiu nesigavo taip, kaip kai kurie optimistai sakė: nutepti ir po 15 min. Kercheriu nupūsti.
Bet gal yra gudrybių? Pvz., prieš tepant metalą pašildyti? Gal ilgiau palaikyti, ar po to antra karta tept?
Švelnus tonas dažų nenuims, nekalbant apie rūdis...
Gal nelygu kokia priemonė, tikriausiai būna visokio efektyvumo, be to ir dažai įvairūs.
Iš praktikos su berods latvišku, "senukų" dažų nuėmikliu (kuris kažin ar pats geriausias) tai efektyvumas pagerėdavo nutepus ir įkišus detalę į polietileninį maišą. Per naktį ar panašiai. Esant reikalui pakartodavau. Nepalikdavau karštyje kad neišgaruotų. Aišku tai buvo sovietinės elektrotechnikos aliuminių korpusų dažai, gal su rimtesniais bus sunkiau, bet manau svarbu, kad svarbu jog pabūtų tuose garuose.