Ta daaaaam. Rezultatas pranoko net pati mane.
Naujas chromas
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vykdomas projektas K - 125 1951 m.
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 948
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: K - 125 1951 m.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 403
- Užsiregistravo: 22 Kov 2009, 21:48
- Miestas: Kaunas
Re: K - 125 1951 m.
Per gerai originalui Gausi pašveisti su švitriniu popieriumi truputį kad labiau link originalo būtų Juokauju
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 948
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: K - 125 1951 m.
Nepatikesi. Pagalvojau apie tai.Vima rašė:Per gerai originalui Gausi pašveisti su švitriniu popieriumi truputį kad labiau link originalo būtų Juokauju
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 948
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: K - 125 1951 m.
Gal kas zino variantu, kaip atnaujinti nuvalyti padangos pavirsiu. Kaip suminkstinti guma ( kad lengviau uzmaut ant ziedo )?
Padangos naujos bet "pensininkės "
AČIŪ
Padangos naujos bet "pensininkės "
AČIŪ
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1253
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: K - 125 1951 m.
Aš jas ištepčiau su "Feiri", ištrinčiau su šepečiu, išplaučiau po srove su vandeniu, išdžiovinčiau. Po to su aerozoliniu padangų atnaujintoju pagal instrukciją porą karų. Išvaizda turėtų būti puiki. Na dėl minkštumo tai rusiškos ir naujos tuo elastingumu nepasižymėdavo. Bet čia 19" tai neturėtų būti bėdų . Žinoma dažytą ratlankį apsiklijuočiau su popierine izoliacija montavimo darbams. Ar planuojate montuoti rankiniu būdu - montiruotėmis? Manau būtų galima montuoti ir su automobilinėmis staklėmis.
-
- Aukcionų arbitras
- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
Re: K - 125 1951 m.
Guma visai neblogai atsinaujina su 646 skiedikliu suvilgytu skudurėliu ("nutirpdo" tą seną purviną paviršinį sluoksnį). Dar galima supurkšti kokiu variklių valikliu ir nuplauti aukšto spaudimo plovikliu. Beabejo purškiamas padangų "juodintojas" irgi geras variantas pabaigoje.
Montuodamas padangas sutepu paprastu aliejumi, nes jis nekenkia gumai.
Montuodamas padangas sutepu paprastu aliejumi, nes jis nekenkia gumai.
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8588
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: K - 125 1951 m.
Dar neblogai visokias apnašas pašalina šarminis kanalizacijos valiklis (pvz. „Kurmis“). Užmerkti jo tirpale ir palaikyti per naktį. Paskui su šepečiu kruopščiai nuplauti.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1237
- Užsiregistravo: 11 Kov 2009, 12:12
- Miestas: Mažeikiai
Re: K - 125 1951 m.
Apie švarinimą jau pripasakojo, tai pasidalinsiu savo patirtimi montuojant. Man teko montuoti senas padangas ant ratlankių kelių, nes užsakovas norėjo būtent tokių, originalių senų laikų naujų padangų. Tai protingai šildant su fenu, jas šiltas lengviau montuoti, arba vasarą palikti ant saulės "pasišildyti" irgi padeda. Nes šiltesnė guma tampa elastingesnė, bet reikia viską daryti su protu, nes per didelė temperatūra kenkia gumai.
Nupirkčiau dalis šiai technikai (ar donorus):
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
Trabant 601; 600; 500
Volkswagen Passat B2 Syncro
Ford Transit MK1
Jawa 353;354
+37062436168
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1412
- Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
- Miestas: Alytus
Re: K - 125 1951 m.
Aš tai nuplaunu su vandeniu su šampūnu, kai jau švari, galima išblizgint juodu batų tepalu. Montuot reikia ištepus kraštus montavimo pasta, tokias senas ir dar ant dažytų ratų labai rekomenduoju ant staklių. Montuojant pačiam, namie, geriau palaikyt ant saulės ar prie pečiaus. Kietos jos. Ir vintilių pagaut sunku.
Tel. 86 vienas 558 vienas 44.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 273
- Užsiregistravo: 30 Bir 2017, 22:20
Re: K - 125 1951 m.
Pačiam neteko išbandyti ant senos gumos, bet aš savo padangas prieš montuodamas apipurskiau purskiamu silikonu prieš porą dienu iki montavimo tai naujos padangos dar labiau suminkstejo ir silikono dėka lengvai uzsimontavo ant padangos. Manau kaip ir minejo geriausias budas butu plaunam, kaitinam, apdirbam silikonu ir montuojam prieš tai jei ratlankis dazytas apklijave lanka.
Paskutinį kartą redagavo Emil 05 Bal 2019, 12:58, redaguota 1 kartą(us).