Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Atsakyta: Opel Admiral

Pabandykite pasitikrinti savo žinias ir atspėti kokia istorinė transporto priemonė yra nuotraukoje

Moderatorius: Moderatoriai

Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

Fon rašė:bamperis skir. nelabai , šon. grotelės buvo 2 ar 3 tipų . tarp kitko bamperis ne 100 proc. chromuotas - tai gali būt optinė apgaulė . Man regis . chr-tas bamp. turėtų blizgėt daug labjau .
Truksta ilciu bamperiui ir soninio uzrasa"ADMIRAL",kitokia emblema ant priekiniu groteliu,nera blizguciu"moldingu"virs pagrindiniu zibintu,o taip pat tokiu blizguciu zemiau zibintu
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

WANDERER rašė:
Fon rašė:bamperis skir. nelabai , šon. grotelės buvo 2 ar 3 tipų . tarp kitko bamperis ne 100 proc. chromuotas - tai gali būt optinė apgaulė . Man regis . chr-tas bamp. turėtų blizgėt daug labjau .
Truksta ilciu bamperiui ir soninio uzrasa"ADMIRAL",kitokia emblema ant priekiniu groteliu,nera blizguciu"moldingu"virs pagrindiniu zibintu,o taip pat tokiu blizguciu zemiau zibintu
O dabar Opel Admiral istorija:
MARKES UZ MARKE.Nors Adam Opel AG vidaus rinkoje turejo 40% rinkos
pradejo susirasinetisu GM prezidentu ponu James Munie.Po keletos metu susirasinejimo Viesbadene buvo pasirasytas susitarimas del kontrolinio akciju paketo perdavimo amerikieciams 80%didzio nuo bendro kapitalo,likusius dvidesimt procentu akciju kurie priklause Opel seimai,taip pat buvo parduoti amerikieciams.Buvusiems seimininkams liko firmos marke su ju vardu ir kas svarbiausia gavavo 120mln markiu uz si sanderi.
Pirmas "amerikietiskas"Opel modelis buvo parodytas 1935m Berlyno autosalone,bet nuo sito vokieciu patriotizmas nei kiek nenukentejo.Tai buvo pirmas stambiaserijinis modelis,kuris turejo nesanti kebula,t.y. remas ir kebulas sudare vientisa kebula,Jame buvo montuojamas 1,3ltr va
riklis.Bet svarbiausia sio modelio sekme-tai jo pavadinimas-OLYMPIA.
Ne maziau sekmingi buvo sekantys po "OLYMPIA" modeliai,kuriu pavadinimai skatino dar viena prusiska silbnybe-tai trauka militarizmui.
Mazalitrazis modelis pavadintas-"KADETT",kitas modelis su nesanciu kebulu,kuriame buvo montuojamas 2,5ltr gavo pavadinima "KAPITAEN".
Ir pagaliau markes flagmanu tapo "ADMIRAL"
BEBRO UODEGA.Pirma karta OPEL ADMIRAL buvo parodytas 1937m. Berlyno autosalone.Jei nekreipti demesio i islepintu 'MERCEDES BENZ" ar "HORCH"gerbeju zvilgsnius,tai bet kuriuo atveju tai buvo pats graziausias ir aptakiausias vokiskas automobilis-su ovalo formos zibintais ir ilga ,nuozilnia bagazine,kuria veliau vadinodel savo formos-"bebro uodega".
"ADMIRAL"buvo siulomas tik su dvieju tipu gamykliniais kebulais:keturiu duru sedanas kainaves 6500RM ir keturiu duru kabrioletas uz kuri reikejo moketi 500RM nei sedanas.Megejai ekskliuzivu pakloje 8580RM galejo isigyti "ADMIRAL"su Pullmann Limousine tipo kebulu su erdve galine kebula dalimi su papildomom sedynem ir vidine pertvara nuo vairuotojo.
Sio tipo kebulus gamino "HEBMUELLER".O tiems klientams,kurie neabejingi dvivieciams kabrioletams firma galejo pasiulyti sportisko stiliaus "ADMIRAL"kabrioletus,kuriems kebulus gamino"GLAESER"it"HEBMUELLER"
Pirmos dalies pabaiga
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

WANDERER rašė:
WANDERER rašė:
Fon rašė:bamperis skir. nelabai , šon. grotelės buvo 2 ar 3 tipų . tarp kitko bamperis ne 100 proc. chromuotas - tai gali būt optinė apgaulė . Man regis . chr-tas bamp. turėtų blizgėt daug labjau .
Truksta ilciu bamperiui ir soninio uzrasa"ADMIRAL",kitokia emblema ant priekiniu groteliu,nera blizguciu"moldingu"virs pagrindiniu zibintu,o taip pat tokiu blizguciu zemiau zibintu
O dabar Opel Admiral istorija:
MARKES UZ MARKE.Nors Adam Opel AG vidaus rinkoje turejo 40% rinkos
pradejo susirasinetisu GM prezidentu ponu James Munie.Po keletos metu susirasinejimo Viesbadene buvo pasirasytas susitarimas del kontrolinio akciju paketo perdavimo amerikieciams 80%didzio nuo bendro kapitalo,likusius dvidesimt procentu akciju kurie priklause Opel seimai,taip pat buvo parduoti amerikieciams.Buvusiems seimininkams liko firmos marke su ju vardu ir kas svarbiausia gavavo 120mln markiu uz si sanderi.
Pirmas "amerikietiskas"Opel modelis buvo parodytas 1935m Berlyno autosalone,bet nuo sito vokieciu patriotizmas nei kiek nenukentejo.Tai buvo pirmas stambiaserijinis modelis,kuris turejo nesanti kebula,t.y. remas ir kebulas sudare vientisa kebula,Jame buvo montuojamas 1,3ltr va
riklis.Bet svarbiausia sio modelio sekme-tai jo pavadinimas-OLYMPIA.
Ne maziau sekmingi buvo sekantys po "OLYMPIA" modeliai,kuriu pavadinimai skatino dar viena prusiska silbnybe-tai trauka militarizmui.
Mazalitrazis modelis pavadintas-"KADETT",kitas modelis su nesanciu kebulu,kuriame buvo montuojamas 2,5ltr gavo pavadinima "KAPITAEN".
Ir pagaliau markes flagmanu tapo "ADMIRAL"
BEBRO UODEGA.Pirma karta OPEL ADMIRAL buvo parodytas 1937m. Berlyno autosalone.Jei nekreipti demesio i islepintu 'MERCEDES BENZ" ar "HORCH"gerbeju zvilgsnius,tai bet kuriuo atveju tai buvo pats graziausias ir aptakiausias vokiskas automobilis-su ovalo formos zibintais ir ilga ,nuozilnia bagazine,kuria veliau vadinodel savo formos-"bebro uodega".
"ADMIRAL"buvo siulomas tik su dvieju tipu gamykliniais kebulais:keturiu duru sedanas kainaves 6500RM ir keturiu duru kabrioletas uz kuri reikejo moketi 500RM nei sedanas.Megejai ekskliuzivu pakloje 8580RM galejo isigyti "ADMIRAL"su Pullmann Limousine tipo kebulu su erdve galine kebula dalimi su papildomom sedynem ir vidine pertvara nuo vairuotojo.
Sio tipo kebulus gamino "HEBMUELLER".O tiems klientams,kurie neabejingi dvivieciams kabrioletams firma galejo pasiulyti sportisko stiliaus "ADMIRAL"kabrioletus,kuriems kebulus gamino"GLAESER"it"HEBMUELLER"
Pirmos dalies pabaiga
TESINYS:
...tuo metu kinoteatruose buvo rodomas trumpametrazis filmukas:"Tusciu Vokietijos autobahnu lekia "Opel Admiral"kabrioletas.Keleivio vietoje sedi dama ir issigandusiu zvilgsniu klausia vairuotojo"Tu gi jau vaziuoji 120km/h greiciu,ar tai ne kenkia siam automobiliui?Ka Tu briangioji cia dar neriba-atsako vairuotojas.Otuo metu kameros objektyvas nukrypsta i spidometra."simtas trisdesimt,simtas trisdesimt penki,simtas keturiasdesimt!"-pasipiktinusi susunka frau.Salia spidometro kamera uzfiksuoja medalijona su skaiciais "75"-butent tiek metu sukako OPEL firmai 1938m.
"ADMIRAL"modeliams buvo montuojma"sesiukes" eileje variklis,kuriu cilindru blokas su virsutine karterio dalimi buvo liejami is pilko legiruoto spiziaus.Alkuninio veleno asis buvo perstumta atzvilgiu cilindru asies.Stumokliniai ziedai turejo nezymu konusa,kad geriau prisidirbtu.
Paskirtytojas-pertraukejes uzdegimo turejo ne tik paakstnimo automata,bet dar vakumini korektoriu.Kitais zodziais tariant "Opel Admiral" variklis buvo gaminamas remiantis amerikietiskais "Chevrolet"
varikliais.Ir buvo pats progresyviausias tuo metu jegos agregatas tarp kitu vokisku automobiliniu varikliu.
Veliau sis variklis buvo montuojamas ir "Opel Blitz Typ 3,6"sunkvezimiuose,kuriuos aktyviai tieke Wermachtui.Su siuo surista ir viena istorija...:30uju viduryje ovalo formos emblema melynos spalvos
su uzrasu "OPEL" uzleido vieta 'skraidanciai torpedai",dar veliau firmos zenklu tapo - zaibas,vokiskai BLITZ.
Viduje "Opel Admiral"buvo patogu ir jauku kaip flotilijos vado kajuteje.
Minstos ir patogios sedynes ir butinai su atlenkiamais porankiais gale,patogi ir funkcionali priekine palange kurioje sumontuoti prietaisai GM
o vairo ratas su stipinais tai beveik kopija to meto "Cadillac"vairo.
Galinga sildymo iranga,elektrinis cigareciu ziebtuvelis,pelenine prie priekinio stiklo,elektrinis laikrodis tai standartine "OPEL ADMIRAl"iranga.
Didziule bagazine uzsidarydavo atskiru kapotu,tuo metu pas konkurentus "MERCEDES BENZ 290","HORCH 930V"arba "ADLER DIPLOMAT"bagazines negalejo issiskyrti nei nei didziu,nei patogumu.Kaip prieda prie standartines irangos galima buvo uzsisakyti lempini dvieju diapozonu radio imtuva "BLAUPUNKT AUTOSUPER".
"Opel"sekme mazai dave naudos uzjurio seimininkams.Naciu priimtas istatymas 1934m.draude eksportuoti vokiska valiuta-ir tie 3,5mln doleriu kuriuos uzdirbdavo kasmet "Opel"likdavo uzsaldyti.Koncerno finansistai griebesi ivairiu gudribiu-dali pelno paversdavo prekemis,tikedamiesi taip isvezti i JAV ir cia parduoti uz dolerius.Bet dauguma amerikieciu jau spejo tapti antifasistais ir vangiai pirko siuvamas masinas,bei kaledinius zaisliukus ant kuriu buvo uzrasas"made in GERMANY"
1940."OPEL" buvo nacionalizuotas...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Auto misle nr.101 Atspėta: Opel Admiral

Standartinė WANDERER »

Vienas is geriausiu "Opel Admiral"priklauses B.Jaskiui saskrydyje("Valmiera'76") Latvijoje.Tarp kitko sis automobilis ir "Mercedes Benz 290"1973 metais pirmame Latvijos "AAK"organizuotame saskrydyje buvi pirmos "kregzdes"is Lietuvos
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

,,,
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

,,,,
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Seniokas
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 34
Užsiregistravo: 05 Kov 2010, 14:31
Miestas: Centrinė Lietuva,Panevėžys.

Re: Auto misle nr.101 Atspėta: Opel Admiral

Standartinė Seniokas »

[quote="WANDERER"]Vienas is geriausiu "Opel Admiral"priklauses B.Jaskiui saskrydyje("Valmiera'76") Latvijoje.Tarp kitko sis automobilis ir "Mercedes Benz 290"1973 metais pirmame Latvijos "AAK"organizuotame saskrydyje buvi pirmos "kregzdes"is Lietuvos ..................................................... Panašu ,kad šis auto važinėjo Panevėžyje beveik iki nepriklausomybės atkūrimo
Viskas ką sakau yra tik mano asmeninė nuomonė...Ir ji gali nesutapti su kitų nuomone.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

....
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.